1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 21 feb 2010.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    so true! Ik heb ze vorig jaar op lowlands gezien, echt geen hol aan. Zo ontzettend vlak, en allemaal hetzelfde. Had er staand bij in slaap kunnen vallen. Het is dat ik toen al stond te wachten op TCV, net als iedereen in het voorvak
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je bedoelt die verrassingsact waar niemand iets vanaf wist? :+;)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    2ManyDj's komen waarschijnlijk op de mainstage van Mysteryland, nog nooit van die gasten gehoord:+
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    NIET?! Wtf die zijn geniaal! ze staan ook bekend als Radio Soulwax.

    Dit nummer is uitgeroepen tot beste dancesong 2008.
    Live zijn ze geweldig, nogal perfectionisten en heel erg gaaf.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fixed ;)

    edit; dat nummer ken ik wel, sebastian ingrosso heeft er een nieuwe versie van gemaakt: Laktos.
    [yt]0dOxZd33b6M[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Thnqs,

    Sebastian ingrosso is ook vet:D
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wow, 2manyDj's ken ik zelfs :p.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond persoonlijk Greenday maar tegenvallen. De leukste stukjes waren covers. En na 100x ey-yo had ik het wel gehad met hun.
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik denk wel dat jij 2ManyDJ's vet vind. Ik vind ze zelf ook super en vind de house die jij vet vindt ook vet dus ja ;)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Okee ben benieuwd, wie weet ga ik er wel heen (ligt een beetje aan wie er op dat moment bij de Q-dance stage aan het draaien is).

    Sorry voor het offtopic gelul over ML :+
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar stond je? Want ik ben er heilig van overtuigd dat het publiek deels het optreden maakt. Vorig jaar Bruce Springsteen gezien tussen de zatlappen die alleen maar aan het praten waren, vreeeeeeeeeselijk.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik stond alles behalve vooraan, natuurlijk maakt het publiek uiteindelijk het optreden. Alleen vond ik het gewoon zo lame dat hij alleen maar dat zei. (oké, bijna alleen maar dat)

    Tsja, het is mijn soort muziek ook niet. Vandaar dat ik rammstein ook een stuk beter vond. En daar stond ik toch wel wat meer in de menigte dan bij green day.
     
  13. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik stond ook niet vooraan bij Green Day, maar ik merkte ook wel dat hij het 'publieksparticipatietruukje' erg veel inzette. Ik denk dat ze maar voor 1 à 1,5 uur materiaal hadden terwijl ze 2 uur moesten vullen, en dan krijg je helaas veel ey oh gebral. Overigens vond ik de zangkwaliteit van de frontman ook ver beneden peil :x
     

Deel Deze Pagina