pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind ik dit forum net de gouden kooi :D?
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    *zucht*

    ik ben hier niet om gecorrigeerd te worden op m'n taalfouten, ik had toen die dingen besloten werden of Ar1d1Ty of EXp3r1EnZ aan de lijn (of volter en smoke lol) ik hoorde niet via via maar direct. Als ik niet in Amsterdam in fuckin Artis apen te bestuderen voor een Biologie Practicum 'Gedrag' dan was ik maar al te graag aanwezig geweest.

    Sssst Zlatan, Gouden Kooi pwnt.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha heb ik dit jaar ook moeten doen, maar ik heb gewoon naar het gedrag van mijn hond gekeken. Binnen 10 minuten klaar, werkstukje maken en ik had een 7.5:thumbs:
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    nee man, je krijgt 11 uur Amsterdam om dat te doen, van 7 tot 6. om 6 op artis parkeerplaats huppa gewoon uurtje artis en dan tram naar centrum.
     
  5. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond tegen "the immortals" verloren.. Ze waren beter dan ons.. geen excuses.. de betere heeft gewonnen..

    Maar zoals ik al in het begin van deze thread zei.. er komen veranderingen aan.....

    We werden gevraagd door NG (next-generation) om hun clan te joinen.. Mijn doubles compaan Evil R A A M (wat een naam.....) heeft hun aanvraag aanvaard en nu willen ze mij er ook bij.. http://gearsofwar.eu.xbox360.gamebattles.com/stats/6780

    Voel me goed bij pG - maar vind dat er veranderingen moeten komen bij Alpha.. zoals het nu bezig is zal het niet lukken..- Zou liever in een team als Beta spelen.. die een vaste kern hebben aan spelers.. Ik en Evil RAAM waren trouwens van plan om een pG team optebouwen met een vaste kern van 4 tot 6 spelers..
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm het UK team is dus toch uit elkaar gevallen? Topspelers van Alpha gaan weg? MaUp3rd het wordt tijd dat je weer online komt !
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ach hij heeft Beta nog, die zijn toch wat beter.
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zuur om te horen, maar snap Seal wel. Er moeten veranderingen in Alpha komen om het te laten werken. Er zijn te veel spelers en er is inderdaad geen harde kern.

    Maar heel bot gezegd voel ik me niet geroepen om daar orde in te gaan brengen, simpel weg omdat ik daar de tijd niet voor heb. Ben druk met andere dingen en er zijn andere mensen voor aangewezen. Vind het jammer dat Raam weg is, toffe gast. Maar hou nog wel contact.

    Seal wij spreken elkaar over live nog wel even.
     
  9. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Dat geslijm en die shizzle moe ff kappen man we weten allemaal dat je het leuk vindt enzo maar i dont give a damn, en ben nog steeds pissed op die foking naam, door deze dingen te doen gaan mensen die pG eerst zeer graag mochten denken dat het een copycat clan is, zoals ik al zei namen kan je overnemen, i dont give a F*ck maar skillz niet. Evil raam gast is dus naar een andere clan en wat nu, pG was zeer actief bezig ( 2 weken geleden ) maar hoor nu echt niets meer van jullie.

    kortom: gaat niet echt goed atm met pG
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2007
  10. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    terug op een eerdere zin:9
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta is met taktieken bezig Buu, maar we spelen niet zoveel clanmatches meer omdat er wat jongens op vakantie zijn. Named is net terug uit spanje (week weg geweest) en is nu in Monaco (komt morgen terug).

    Komende dinsdag gaat Locustgod een week naar Egypte, Baby zal zijn spot overnemen in sparrings-/clan- matches.
     
  12. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Monaco is vet man..:thumbs:
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @Buu waarom zo gefrustreerd in al je opmerkingen man?
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
  15. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem meermaals gevraagd om die naam te vervangen omwille dat het een copy is van jouw naam -

    En trouwens Evil RAAM zit nu in een andere clan.. Beslissing van zo'n naam is afkomstig ve individu en niet van pG clan.. zoals hierboven geschreven werd heb ik en anderen die naam van hem afgeraden..

    Ik en Evil kregen allebei dezelfde voorstel voor ons ogen.. hij gaat weg , ik bleef.. Hij heeft z'n redenen en ik heb m'n redenen (alhoewel veel mensen me aanraden om te gaan naar NG).. pG alpha zal er niet van kapot gaan.. we speelden stevig tesamen dat wel maar met de tijd zullen er andere spelers opkomen waarmee het goed zal klikken..

    En wat bedoel je met geslijm BUU ?? Mijn goed gevoel bij pG ?? Kan alleen maar zeggen dat er veel zal moeten gebeuren om me van clan te doen veranderen.. Het enige wat me uit pG kan brengen is dat de clan niet meer met me wil "werken" of m'n toekomstige job teveel door zal wegen

    Prettige dag verder..
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  16. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    echt hea..
    Maar jammer van Evil R A A M hij is wel een relaxe gozer man!
     
  17. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel en ik heb graag z'n mentaliteit.. maar majinfrieza en dan evil raam.. lijken me een beetje teveel op de namen van 2 qG leden..
     
  18. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck die namen neem je echte naam xD
    Hoe gaat het verder met je doubles seal?
     
  19. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er eventjes mee ophouden ;)
     
  20. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    dus nu weer volle aandacht op alpha?
    ff wat veranderen ;)
     

Deel Deze Pagina