pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet ook de WCG voorrondes winnen dus jij moet ook 103,9723474% GoW eten, drinken, poepen, dromen, voelen, ruiken etc!
    En alle Beta jongens moeten er zo over denken! LOL

    Sjo ik ga nog maar ff wat tegels plakken in de badkamer latorsssssssss
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    wanneer komt de match pGh - qG is?
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweest ;) qG heeft 2-1 gewonnen.
    Halve finale 3.0 toernooi.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al geweest:
    Op de lan is de eerste map gespeeld en gewonnen door qG. Er is besloten om later via live een best of 3 te spelen (vraag me niet waarom). PGh won de tweede map (tyro station) en qG won de laatste map (fuel depot) Totale uitslag 2-1 voor qG
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de keuze aan qG over gelaten over best of 5 of best of 3. Ik stelde voor een best of 5 te spelen, Experienz koos ervoor er een best of 3 van te maken aangezien hij al 1-0 voor stond.

    Vandaar.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal, (lekker kort ^^) mare 1 opmerking kings. Die zag ik eerder niet, waarom stel jij voor om best of 5 te doen terwijl dat al vast stond? :) Had je zelf ook niet zin om langer te spelen?
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond niet vast Owner, andere halve finale is ook een best of 3 geworden i.v.m. tijdnood in de WZZRD. Vandaar dat het beide kanten op kon.
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Beetje lame opmerking om zoiets nu naar boven te brengen 'EXp3R1EnZ koost voor best of 3 omdat hij 1 - 0 voorstond'. Maar ja infinity we wonnen 2-1

    Mausoleum 5-3 LAN
    Tyro Station 2-5 Off Host
    Fuel Depot 5-1 Off Host
     
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Of we hielden gwn aan je woord, ... je hebt eenmal de clanmatch gestart van best of 3, wij hebben op LAN gewonnen, je moet echt niet gaan zeiken,.. want wij hadden net zo goed kunnen zeiken dat we op XBOXLive op jou host moesten spelen, dat is veeeeel minder eerlijk, anyway,.. mijn team wilde best of 5, ik heb gezegd, nee we doen het niet,.. we zijn al de clanmatch gestart,.. dus houden we gwn aan wat er gezegd is!

    Tja,.. en nu het mooiste stuk,... jij hebt op xboxlive zitten hosten,.. alle matches,.. en nog verlies je,.. ga niet als een kind staan huilen,.. dat we hebben gekozen voor best of 3!
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Chill jongens damn. Het was inderdaad unfair dat ze host kregen en dankzij die host de 2e map ook op host. Het is alleen des te mooi dat we ze versloegen zonder hostvoordeel. 5-1 op Fuel Depot de enige WCG map laat dat een waarschuwing zijn voor alle teams hier, we hebben het monsterlijk opgepakt sinds de klopping van iG na een lange tijd als team inactief te zijn. ach de teams zullen het op WCG wel zien.,
     
  11. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF man, ze moeten echt niet zeiken, klaar!
     
  12. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    lol - Beoordeel hem aub. niet via playermatchkes.. Raam is een gerespecteerde speler zowel op skills als mentaliteit..

    @Mauperd.. Gears is het enigste spel dat ik zal spelen.. Met m'n toekomstige Studies/Beroep ga ik geen tijd hebben om me te concentreren op allerlei future games.. Dus doe ik rustig verder met Gears..

    Groeten !
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Experienz en Smartiez, what the fuck jongens...
    Er wordt letterlijk aan me gevraagt waarom er voor een best of 3 gekozen is? Flip hem anders even samen de pan uit, ik doe niets anders dan antwoord geven.

    Letterlijk gezegd: 'Experienz wil je best of 5 of best of 3 spelen? Ik speel zelf liever best of 5.'
    Hij: 'Dat zal best wel ja! Nee we willen gewoon best of 3 spelen.'

    Ik heb hier niet over gezeurd of geklaagd of wat dan ook, liet de keuze aan jou en heb me eraan gehouden toch? Nu wordt er naar gevraagd en gaan jullie weer lekker met z'n 2en flamen, heerlijke qG mentaliteit. Doe gewoon eens rustig man.


    Daarbij had ik waarschijnlijk zelf ook een best of 3 willen spelen als ik 1-0 voor zou staan. Zo makkelijk is het, winnen is winnen. Zo heb jij waarschijnlijk ook gedacht.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de laatste keer dan, er was niks oneerlijks aan dat pG de host kreeg. Want pG was het eerst genoemde team zo speelden we het hele toernooi al. Zo heb ik gewoon gekeken...
    En er werd niet gekeken naar de lan omdat die voor beide teams hetzelfde was.

    Dus waarom is het oneerlijk dan?? Daarnaast hebben jullie (qG) ook nog gewonnen wat is het probleem dan?
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Let op wat je zegt, ik flame niet ik hou het in. Desalniettemin vind ik het wel laag om zo'n 2e comment toe te voegen 'EXp3r1EnZ koos voor een best of 3 omdat hij al 1-0 voorstond', niet omdat dat afgesproken was of omdat het via de regels zo liep?

    Die host was niet fair, qG is in dit gehele toernooi altijd 'het 2e team dus mag niet beginnen met hosten', in dit geval omdat we een LAN mochten beginnen was het zeer nadelig maar we zeurden niet omdat het team kennelijk dacht de match al in de pocket te hebben. Gewonnen dus geen gezeur achteraf - alleen even jammer dat er zo'n opmerking gepost werd.

    qG mentaliteit, denk na voor je zoiets zegt Kings, kijk eerst naar de manier van omgaan van je eigen team en de flames die daar al wel niet uit zijn voorgekomen. Locust is een goede gast maar iedereen weet dat hij graag z'n mond gebruikt, zowel nationaal als internationaal. Geld natuurlijk ook voor Rbert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2007
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over dat tweede team gebeuren, ik moet bekennen dat we daar idd een fout hadden gemaakt. Mijn team kreeg ook 2 keer host achter elkaar tegen (dacht ik). Maar sommige teams kregen idd een aantal keer host achter elkaar tegen, dat was een fout die moeilijk aan te passen was.
    Misschien was het makkelijker dan we hadden gedacht hoor, daarnaast dachten we trouwens dat het niet erg zou zijn omdat we in een later/belangrijker gedeelte van het toernooi kwamen waar we toch overgingen op een best of 5. Daar is het al minder erg om als laatste host te krijgen.

    Mrja een schoonheidsfoutje, hopelijk is dat eruit in 4.0 of in een ander toernooi.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is op de LAN afgesproken een best of 3 te spelen omdat we daar door omstandigheden met tijdnood zaten. Over live was het logischer geweest om een best of 5 te spelen, maar ik ben me ervan bewust dat de andere finale een best of 3 is geweest.

    Daarom gaf ik qG de keuze en nam ik niet zelf het heft in handen, zijn motivatie om een best of 3 te spelen kwam logischerwijs uit het feit dat hij 1-0 voor stond.

    'Denk eens na voordat je iets zegt' was het toch? Sinds wanneer is de waarheid een lage streek? Ik zeg er zelfs nog bij dat ik waarschijnlijk hetzelfde had gedaan.

    Ik heb geen zin om de rest van me post te beargumenteren, je bekijkt het maar. Dit is wat ik heb gezegd en dit is waar ik achter sta. Zie maar wat je ermee doet, ik ben een beetje 'Smartiez moe'.


    Edit; @ Owner, ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een beetje mierenneukerij vind. Zou eerlijk waar niet weten of ik wel de 1e host heb gehad in welke match dan ook. Dat heb ik of geen enkel teamlid van me bij gehouden. Je speeld 1x onhost & 1x offhost, bij best of 5 zelfs 2x. In welke volgorde hoord in principe niet uit te maken.

    Lees overigens nu pas het: 'ga niet als een klein kind zitten huilen gedeelte'. Sympatiek Ken.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toch leuk dat je posts daar altijd op uit blijven draaien met je SmartieZ moe. Ik ben niet degene die zich weer aangevallen voelt en gelijk een opstel schrijf over hoe het in elkaar zit. Sinds wanneer is de waarheid een lage streek? Wie maakt jou om te zeggen wat andere mensen denken? EXp3r1EnZ zij niet dat hij een best of 3 wilde, hij zij dat hij géén best of 5 wilde. Dat betekend dat het dus al afgesproken was op een best of 3, dus betekend dat hij zich simpelweg daarin wilde houden en er al mee akkoord was gegaan voordat hij 1-0 voorstond.

    Voor de rest zal het me niks kunnen schelen, volgensmij Ken ook niet. Ze gingen naar LAN om te winnen, dat is wat ze deden. Offhost of LIVE ook netjes afgemaakt - pGh voor ons even verleden tijd en weer een focus op WCG. Ik hoop dat jullie dat ook gaan doen ;-).
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kings het is ook maar heel klein maar het is iets wat we wel kunnen verbeteren. Het is klein maar maakt wel een beetje uit, vooral psychish. Maar als we het kunnen veranderen waarom niet?
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo jongen, als jij daar lekker van slaapt moet je vooral die gedachte vast houden. Jij hebt gelijk! Ehm waar was je ook alweer toen dit alles besproken werd? Ow... je was er niet? Hmm je hebt dit alles dus via via gehoord...

    Aangevallen voel? Hmm apart ja.. jij leeft echt in je eigen wereldje kerel. Leest alleen wat je wilt lezen. Grappig overigens dat je mij beschuldigt van opstellen schrijven, maar daar zie je zelf waarschijnlijk de ironie niet van in.

    Dit was @ Smartiez, maar dat moge duidelijk zijn.

    @ Owner, ik vind het goed man.


    Ow nog een geinig iets trouwens... Smartiez, check je post eens: is Experienz nu een hij of een zij?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007

Deel Deze Pagina