Pesten, ervaringen en tips

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackson, 19 jun 2004.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmms ja ik ken he took wel.. ik ben nooit egt gepest ofzo maar paar weken geleden wel dikke ruzie gehad met 2 van me beste vrienden, omdat ik nog al wit ben van mij zelf en pas na heel lang zonne enz een beetje begin te kleuren |:- .. dus zeine ze altijd spook/lijk/dracula( was als we gesmoked hadden die laatse).. en zij vonden het maar leuk en ze zeiden het ook gewoon als er een hele groep andere mensen bij waren.. en dan denken ze nog ook dat je het zelf leuk vind. op zon manier ken iemand egt kapot gaan van binnen.. ik dan wel niet maar toen ik een keer zei dat ik het dus helemaal niet grappig vond stonden ze me echt aan te kijken met van die gare ogen alsof ze dachten dat ik gek was ofzo.. toen hebben we dikke ruzie gehad omdat zij ook wer zeiden van "schelden doet geen pijn"maar dat doet het dus wel.. i kzat er heel erg mee en na een week neit meer met hun om te zijn gegaan kwamen ze opeens naar me toe dat het ze speet. natuurlijk zei ik niet gelijk dat ik ik het accepteerde dat ze het opeens zij, ik zij dat er veel eer achter zat.. toen haddne ze het zelf oo kdoor en omdat ik ze neit meer wou spreken aan de telefoon hebben ze alle maar aan mijn moeder( die toen nog van niets wist) uigelegd en toen pas vond ik het wer goed omdat ze het probeerde zelf op te lossen..

    kortom pseten is niet leuk :mad:
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nooit gepost en pest zelf ook nooit. Ben ook nooit opgewacht ofzo maar het gebeurd op mijn school wel is dat er iemand wordt opgewacht en inelkaar geracht. Meestal in de pauze en dan staat de hele school erom heen en maar juichen enzo, best triest...
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker, heb ik ook vaak.
    mijn school is gewoon 1 en al hel, veel discriminatie en weet ik veel allemaal.
    heel erg veel gevechten, bij ons valt er amper vrienden te maken.
    hoeft maar 1 keer naar een buitenlander te kijken en krijg meteen allemaal scheldwoorden naar me toe.
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    |:-
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zit je nou te " |:-en"als dat zo is dan mag dat toch best gezegd worden... :confused: .. zeg anders eens wat je er zelf va n vind als alleen maar zon kutsmile neer te zetten :confused:
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Moeilijk hè, begrijpend lezen? Kijk eens naar die dikgedrukte stukjes, die gozer spreekt zichzelf gigantisch tegen. Eerst klagen over discrimnatie, om dan er aan toe te voegen: en je hoeft alleen maar een buitenlander aan te kijken, en je hebt al ruzie.

    Tja... |:-
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    weten jullie nu eigenlijk wat het mooiste nu is van deze tread, de "Stoere Jongens" zitten hier nu met de nerdjes op 1 forum. Nu gaan jullie wel normaal met elkaar om maar al zou het allemaal samen komen op een school zou bijv. 1 gozer van dit forum de andere van het forum pesten... t is wat he als je er over nadenkt:9:)
    Met zn allen graveheart peste of zo:9 dan kan ie je niet banne hehe (kidding hoor:9 :) pesten SUX)
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat je een beetje een vage post maakt haantje.. ochja.. ik ga er maar niks van zeggen..
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, kom maar op hoor. 8)

    Heb van me af leren bijten na de pesterijen, dus er is toch nog iets goeds uit gekomen.
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    nou kane het is juist wat meer nadenken snap je................ denk is even verder..:) maar ja ik ben ook al 18 he:9
     
  11. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het geluk gehad het van beide kanten te mogen ervaren. Op mijn oude basischool werd ik wel getreiterd, maar op mijn nieuwe school d8 ik van nu ga ik mijn scheur opentrekken. En toen ben ik in de 2e (waar ik nu in zit) mensen tegenkomen waaraan ik me zo kon ergeren. Ik denk dat pesten komt doordat iemand anders is, hoewel de mensen die pesten dat niet toegeven. Die ergeren zich eraan dat die mensen die gepest worden niks aan hun uiterlijk doen of zo. Zo ervaar ik het soms wel, maar ik weet me wel altijd in te houden tegen dat soort mensen.
     
  12. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    en ik 17.. dus??
     
  13. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach ja, wel eens gepest... Jah, ik heb zel+f wel eens gepest, vaak zelfs, jaren lang, ik hoorde bij het terroristen groepje van de school als je begrijpt wat ik bedoel, het was meer iets qua frustratie, m'n leven lag namelijk nogal overhoop, ik was depressief en dergelijke ik heb dan ook een tijd rond gelopen bij een psygiator (hoe je het dan ook schrijft.)

    Echter nu ben ik niet meer zo, ik kna best uit leggen waarom je het doet, het is gewoon erg makkelijk, zwakere pakken, ik ben zelf ook wel eens de lul geweest, kostoten, klappen enz, en ruzies, maar dat hoort erbij. Het geeft een lekker gevoel om te pesten en het is ook erg opluchtend, je kan namelijk al je frustratie kwijt, wat je achter af echter dan wel weer inziet is dat je mensen ermee pijn doet... En jah, ophouden dus... Nu al 3 jaar pestvrij :+

    Nu heb ik ruzie op school met paar vrienden tegen over stuk of wat Turkse jongeren, gewoon relletjes, duwen, schelden en jah ook bedreigingen, ik trek me er niet al teveel van aan, met vechtsporten als Jui Juistu die ik heb beoefend en beoeffen. Ach jah, pesten houdt niet zomaar op, pesten blijft altijd, treiteren ook en het is iets wat erbij hoort...

    Maar met die Turken ook messen en dergelijke eerdere gevechten op andere scholen liepen zelfs uit de hand met wapens als vuurwapens maar das een heel ander verhaal. Zelf zie ik wel wat in zulk onverwachts knokken, het is leuk en je kan jezelf waar maken.. Maar het is fout, en ik zal dan ook nooit beginnen, liefst vecht ik niet eens, maar jah soms komt het erop aan!

    Tsjah... O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Als ik van de sar/ advocaat kende zo ik hem verrot pesten :mad:
     
  15. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Oja, toevoeging: Wordt elke week opgewacht, maar stelt niet veel voor... Zie nu pas de topic titel :+
     
  16. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, jij kan dus aardig van je af bijten. Ik ben vroeger een beetje gepest, maar in groep 6 gebeuren er niet zo'n erge dingen. Hooguit verstopte ze mijn kleren bij gym, maar ook neit echt meer. Ik denk dat ik geluk heb gehad dat diegene naderhand verhuisde, want hij had echt een pesthekel aan me.
     
  17. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    zo nu ga ik me ook ff mee bemoeien 8)

    nee op de bassisschool was ik nooit de lul want toen sloeg ik ze op de grond als het moest (moest nooit dus :+)

    maar in de eerste ben ik wel de lul zeg niet te geloven :mad:ik kan me gelukig heel goed beheersen anders lagen er al een paar te maffen in de klas :mad:)
    ik doe bijna nix omdat hun met vele meer zijn en ik kan ze niet allemaal neerslaan (na een krijg ik pijn aan men hand :+) ik heb echt zo'n kut klas he :mad: ik zit op zo'n school dat je pasjes moet gebruiken (die leg ik dan af en toe op de hoek van mijn tafel) dan slaan ze hem er af of pakken ze hem mee, nou ik er achteraan gaan. gaat de juf van wiskunde zeuren dat ik van mijn plaats af was :mad: ik had bijna een rode kaart. ik heb ook als iemand bijna tegen de muur geslagen (nou houd want het was met techniek) het is dat ik de leraar zag maar anders.........

    bah wa een kut klas
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    '

    1 jaar meer levenservaring ?? _0/
     
  19. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je geluk mee gehad, ik heb weleens gezien dat kinderen moetsen verhuizen omdat ze GEPEST werden!!!
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zon vmbo 4e klasser die zat zo paar bruggers te naaien in de kantine (tas in prullebak etc.) toen pakte die een tas van een klasgenoot (als je hem ziet schrik je hoe breed ie is 8) )...........heb nog nooit zo iemand hard vernederd zien worden :+
     

Deel Deze Pagina