1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Trackmania ( Sunrise )

Discussie in 'Games' gestart door Michinho, 17 dec 2005.

  1. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah als je het zo bekijkt :)
    en het is ook al top dat ze het gratis hebben gemaakt ;)

    maar we zouden hier eig. ergens een tm-nation kampioenschap moeten organiseren :)
    wat vinden jullie?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor aantal mb hebben ze er best wat leuks uitgeperst. Al is het 1 area met daarin een baan. Sunrise schijn stuk beter, mooier en uitgebreider te zijn, maar voor een gratis game vind ik het wel ok.
    C-2 is wel leuke baan. Kort, maar leuk. 9.80 is mijn beste tijd daar.
    C-9 vanacht ook eindelijk gehaald.
    In D zitten paar leuke banen. De een haal je met gemak goud, D-0, waar je over de kop gaat, had ik eerste keer dat ik finish haalde meteen nadeo record, andere track zit ik 2 sec van gouden plak af.
    Zo even online tegen een vriend. Net even alleen eigen server opgezet (hij is nu aan het eten :mad: ), maar loopt niet echt vloeiend.
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ben bezig met de allereerste [XBW] Fantrack maar hij's zo lang dat ik echt een keer de tijd moet nemen om te valideren. En je hebt t probleem dat je neit bij een checkpoint kan spawnen. :mad:

    Duurt 5 minuten ofzow met een paar moeilijke stukken en als je t daar fout doet ken je weer opnieuw gaan rijden.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Probeer dan maar eens perfect te rijden. Dat is met 10sec al moeilijk.
    Wel kut dat ik problemen heb online, kom niet in alle servers. :mad:

    edit:
    volgende sectie met brons afgesloten. Weer de laatste waarmee ik brons heb, de rest voornamelijk zilver, hier en daar goud en wat nadeo records.
    De tracks worden steeds langer en draait steeds meer om het zien te finishen, waarbij je al snel een goede tijd kan hebben, dan het echt perfect rijden van sommige stukken.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de latere tracks veel leuker dan de beginners tracks, die heb ik dan ook grotendeels overgeslagen. Door deze game heb ik wel eraan gedacht om trackmania sunrise te kopen... maar dan hoop ik wel dat die inderdaad ook superieur is aan Nations.. Iemand die me dat kan vertellen?
     
  6. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    sunrise is misschien ook goed maar 1 minpuntje (denk ik) :
    omdat de autos ZO snel gaan zie je niet veel van de omgeving daar :9 :)
    (zo was het in de demo toch)

    nu mijn vraag :

    hoeveel kost sunrise nog ongv.? :eek:
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    even een vraagje...
    ik ging naar www.trackmanianations.com, en klikte op download. maar is dat dan enkel een demo of niet?
    want hoor jullie allemaal laaiend enthousiast vertellen over dit spel, net alsof het een 'heel spel' is.
    hij is nu op 20%, maar ik zou toch nog even graag stiekem willen weten of het nou een demo is, of dat het iets is waar je meer mee kan :+
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    For the first time in the history of eSport, a video game has been specially developed for the Electronic Sports World Cup and is being offered free of charge to the players of the entire planet so they may commence training for the qualifiers due to take place in 53 countries on Friday 27th of January. The Grand Final of ESWC will be held in Paris from June 28th to July the 2nd , in front of 40,000 people, where the best players from each country will battle it out for a prize of 400,000 dollars.

    Wat denk je zelf?
     
  9. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ja op de TM-site staat idd dat het de demo is (op het download schermpje)

    daarom heb ik heb ook van gamershell.com gehaald, daar staat full. ;)

    maar op de TM site zal het ook wel full zijn zeker.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zie er alleen 'download' staan en bij gewone trackmania en sunrise staat wel demo.
    Heb tegenwoordig wel voldoening met zilver. Geen zin om overal goud proberen te halen. Bij F-9 heb ik nog brons. Daar moet ik iets van 6 seconden af zien te halen. :confused:
    Net even geprobeerd, was eerst 11 sec en nu nog 6 sec voor zilveren plak. Heel klein beetje zou ik er nog wel af weten te halen, maar zoveel om een zilveren plak gaat me niet lukken. Dan zal ik ergens toch echt wat fout doen. Iemand een ghost voor me van die track (met goede tijd)?
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    F9 is nu ook mijn enige bronze :{.
    Moet ik echt niet hebben, staat er meteen dat je hem brons hebt gehaald.
    En ik moet er nog 9 seconden vanaf halen.

    //En ik doe hem 1 keer en ik haal hem in 0,52!!!
    Gewoon sommige delen niet alle jumps pakken.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben 'm nu van Gamershell.com aan het downloaden. Daar staat inderdaad Full Game.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Yes, 46,92 en een gouden plak!
    Zit nog ruim een halve seconde boven nadeo record, maar die ga ik niet proberen, ondanks ik hier en daar nog iets sneller en beter door de bochten kan ben ik met deze tijd erg tevreden.
    edit:
    bah, mn keyboard begint afwijkend gedrag te vertonen. Zie zo nu en dan mn wagen ineens over de baan slingeren. Maar even niet trackmania-en en misschien even rebooten voor ik het weer opnieuw ga spelen, want zo lukt het nooit.
    edit:
    Bah. Begin het spel steeds minder leuk te vinden met die langere tracks. Een klein foutje door bijv een kutpilaar of net van de baan vliegen en je kan opnieuw beginnen. Is imo steeds meer een kwestie van de finish zien te halen dan echt perfect proberen te rijden. Wordt steeds frustrerender en daar hou ik niet van.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb een XBW skin gemaakt iemand intresse dan upload ik hem wel effies
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    jong...pardon dat ik je irriteer hoor.
    als er toch staat 'download demo' en ik hoor hier mensen praten alsof het 't hele spel is dan ga ik me toch eens wat afvragen.
    anyway, het spel staat nu op de pc en ik zal t nu eens gaan doen.

    owja, ga fietsen.
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Het is het hele spel hoor....

    of

    waar zie jij Demo staan?

    EDIT: en dit
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik was me AA nog vergeten aan te zetten, misschien jij ook. Anyway, vind het er goed uit zien :)
     
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Iemand intresse in de XBW skin??

    Owja kan er misschien iemand een ( evt. 24/7 ) XBW server opzetten?
     
  19. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    wil die skin wel eens zien ja :)
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2006

Deel Deze Pagina