1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Trackmania ( Sunrise )

Discussie in 'Games' gestart door Michinho, 17 dec 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Topic-beheerder is een groot wordt. Topic-starter past beter. Je kan er niet vanuit gaan dat iemand constant met zijn topic bezig blijft.

    Anyway, heb vanavond Trackmania Nations zitten spelen (gratis te downloaden) en hij is weer erg tof.
    Blijf maar proberen om steeds net die track records op mijn naam te zetten. Goud is vaak niet zo heel lastig (zit nog in easy-gedeelte, dus tracks van nog geen halve minuut), maar die records zijn soms echt niet te doen.
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah diezelfde game heb ik gisteren ook gedownload, ik vind hem echt geweldig cool, 't gaat verschrikkelijk snel en je racet in de meest bizzarre tracks...

    't is niet zo'n spel watje uren na elkaar speelt, maar wat wel gewoon heerlijk is om tussendoor te spelen, alhoewel ik gisteren toch wel erg lang heb doorgespeeld...
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ga die nations ook maar eens downloaden want ik ben al die demo's zat en limited features ook..
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de systeemeisen voor dit spel.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, zag ik zo snel niet staan.
    Vanmiddag nog even gespeeld.
    Damn kan frustrerend zijn als het maar niet wil lukken om een betere tijd te rijden dan je beste tijd. Je moet echt perfect rijden. Zet geregeld muziek uit, de korte soundtrack wordt al snel saai, maar constant de aftelbiepjes kunnen erg irriterend gaan werkend.
    Moest net even stoppen want het wilde niet meer lukken. Easy campagne bijna voltooid, de laatste, c-9, nog een zilveren, de rest goed of record (als je de tijd van neadeo oid hebt verbeterd). Maar die ene zilveren, zorgt er voor dat er nu wel zilveren plak zichtbaar is bij overzichtscherm (easy, .., ,..). Niks gemiddelde, 1 zilveren plak is uiteindelijk zilveren plak. :mad:
    Hopen dat het vanavond weer even wil lukken en ik er snel een gouden plak weet te krijgen. En dan weer verder, met steeds lastigere tracks, dat me meer moeite zal gaan kosten.
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nations deed het vanmiddag niet goed :mad:

    Ik kreeg steeds om naar online te gaan Invalid Key, daarvoor moest ik mijn remeber pw uitzetten en dan een paar keer proberen om eraan te duren. Daarna paar keer server refreshen ( duurde 10 seconden ) en toen mte een zo'n ontzettende lag spelen.. :mad:

    Zometeen weer effe proberen.

    Nog een minpuntje, er zijn geen textures voor de helm enzow ( vizier ) zodat je geen goede eigen skin kan maken...
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eigen skin maken gaat niet lekker. Had ik eindelijk iets moois, kon ik hem niet opslaan.
    C-2 is wel een leuke track, waar je een 180 graden draai maakt. Een vriend van me, trackmania freak, flink gebeat op die track met ruim een seconde. :D
    Alleen c-9 is zo een aars-track. Tot nu toe lukte alles redelijk eenvoudig op goud, maar c-9 wil maar niet lukken. Klotetrack. Flink wat lopen schelden erdoor. :mad:
     
  8. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe, ben nu ook ff nations aan 't downloaden. Maar ik heb een andere vraag: weet iemand wat ik aan het volgende probleem kan doen?
    - de trackmania cd word niet gelezen door mijn computer (heb er nog een waar die wel geinstalleerd is). De computer kan wel warcraft 3 of elk ander spel opstarten, maar trackmania kan die maar niet openen... iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? bij de andere computer deed het autorun bestandje het meteen en ging alles vlekkeloos.....
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Verken dan even de CD ( rechtermuisknop ---> verkennen ) en draai dan t autorun bestandje
     
  10. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    yuw mensen waar haal je die tm nations af? :D
    kan iemand me een link geven plz :) ?
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    www.trackmanianations.com :)

    Btw mijn 2e track die UBER Moeilijk is ik heb hem nog maar 1x helemaal gereden
    ( als je het begin een beetje snapt en je er voorbij komt is de rest makkelijk.

    Maar hij's uber lastig.


    Voor de mensen die niet weten hoe je hem kan spelen

    Plaats de file in deze directory ( de standaard installatie directory )

    C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges

    Download hem hier
     
  12. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem ondertussen al van gamershell maar tnx anyway ;)

    btw : het spel is toch ontworpen voor online he ? :)
    of alleen single player?
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Beide

    Trouwens probeer mijn track eens :)
     
  14. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    k zal het svs ff doen :)
    ben tm opnieuw aan het downe want iemand hier had hem weggeklikt daarstraks :mad: (90% nu :))

    daarna eerst ff kijken hoe het werkt, en dan zie ik wel verder :)
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ok :)

    Bij mij duurt t downloaden niet lang ( 300-350kb p/s ) :)

    Online is het wel leuker.
    Zou er misschien een mogelijkheid zijn voor iemand met een oude PC om een Xbw server te hosten met maps van members?
     
  16. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    man ik heb het spel net gespeeld...
    was heel enthousiast over het filmpje en kon niet wachten met spelen.
    ik heb de map C-2 gedaan, maar wat een slechte graphics (en ik ben er zeker van dat het aan mij k*t pc ligt)
    kan iemand dus een IN-game screen nemen van de map C-2?
    dan kan ik kijken of het klopt.

    want ben echt pissig nu :mad:
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo lelijk is het niet: Track C-2

    [​IMG]
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En
    [​IMG]
    Ziet er in-game wel stukje mooier uit, racede hard :9.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  19. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ah leuk,

    zo is het bij mij ook :)
    mss een beetje lelijker maar zoveel scheelt het dan ook niet :9

    mss wel slechte graphics, maar de gameplay is uitstekend ;)
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte graphics?
    Ik vind het anders top voor wat ze hebben gedaan in 267 mb.
     

Deel Deze Pagina