1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 10 okt 2008.

  1. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten doe ik dat niet, het is een ethernet hdd.

    laatst had Ibood een freecom ethernet hdd 1tb en die kon Niet omgezet worden naar ntfs.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt me onzin maar oké..
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme,

    Ik een tijdje me zusjes beeldscherm geleend. Zet hem gister terug. Zelf nog geen vervangend beeldscherm, moest wat uitprinten dus ik zet me pc even op me zusjes kamer neer. Start hem op, krijg een piepje van me moederboard de de boot oke is. Begint daarna aan een stuk door een piep te piepen. Even later sluit hij af. Staat niet zo'n dergelijke error in m'n moederboard handleiding vermeld.

    Iemand suggesties? Ga het is even in veilige modus proberen denk ik.
    Hoor het graag.
     
  4. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet weten wat de OEM is van me DVD drive.. wie o wie kan mij helpen =) ?
     
  5. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over video's downloaden heb er nu al een paar gedownload en telkens krijg ik een error. Er staat dan ''xvidcore.dll not found'' wat bedoelen ze hiermee???
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat je xvid codecs moet installeren ;)
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan ga ik dat maar is doen
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goedenavond heren,

    Vanmiddag was ik bezig op de PC en moest een tijdje mijn internet er uit houden. Toen ik klaar was en mijn internet er weer in plugde kreeg ik echter geen connectie meer met internet. Daarop heb ik mijn internet cable in een andere poort ingeplugd. Omdat het nog niet lukte ben ik in Vista een beetje te werk gegaan met het hulp programma en vista mijn instellingen laten veranderen. Bij nadere inspectie zag ik dat mijn internet kaart eruit lag van mijn eerste poort en die heb ik er weer ingezet. Nu doet de kaart het zelf weer, alleen krijg ik nog steeds geen internet. Ik krijg lokaal toegang tot mijn netwerk maar kan niet op internet zeldf.

    Ik heb al systeem herstel geprobeerd maar dat werkte niet. Heb vista verschillende malen mijn instellingen laten veranderen en heb meerdere malen mijn pc, de hoofd pc van mijn netwerk en mijn modem en router gereset. Zonder positieve gevolgen.

    Volgens mij gaat her er dus om dat ik geen verbinding krijg van mijn hoofd computer voor internet, maar die stond de hele ochtend toen het gebeurde uit. Ook heeft mijn hoofdpc gewoon wel internet.

    Ik draai vista en heb niet heel veel bijzonders gedaan, dus waarschijnlijk is de oplossing niet heel moeilijk. Helaas lukt het mij toch niet.

    Kan en wil iemand mij helpen? Heb eigenlijk weer snel internet nodig voor mijn pc.
    Bij voorbaat dank,
    Chris

    EDIT: Nu ik iets langer met deze PC werk, merk ik dat ik hierbij ook vaker moet aanklikken dat ik verbinding wil maken. Misschien toch iets met deze PC?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja ik hoop niet dat je nu aan het prutsen bent geweest want meestal als je gewoon netwerkverbinding herstellen doet dan is het weer klaar..
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Grote kans dat dat wel is gebeurd... |:-
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet je gewoon proberen alles weer te hebben zoals het was :+
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn vader heeft sinds 5 minuten een probleem met zijn laptop. Wanneer je het scherm te ver naar achteren schuift valt het beeld uit. Doe je hem naar voren dan krijg je weer gewoon beeld. Hij heeft vanavond zijn virus scan (Kaspersky) naar een nieuwe versie geüpdate, zou dat het probleem zijn? Lijkt me stug maar hij vroeg het zich af.

    Ik zelf denk aan een defect in het scherm. Wat denken jullie en wat is de oplossing? De laptop is net uit de garantie. Zelf waren we van plan om morgen naar een computer winkeltje hier in de buurt te gaan. Graag hulp.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het kan neit aan kaspersky liggen, want die weet niet of je je scherm naar achter doet of niet. Lijkt mij scherm defect.
     
  14. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    Het is zowieso nooit goed het scherm (erg) ver achterover te klappen, daar zijn de op de 1e plaats niet voor gemaakt en ze slijten er veel harder door, grotere knik in de kabel en dan krijg je dit soort problemen,
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Idd. Dat dacht ik dus ook.

    Klopt. Maar, nu staat het scherm echt overdreven ver naar voren toe. Mijn vader deed het scherm voorheen ook nooit ver naar achter. Morgen maar naar die winkel toe. Bedankt.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kink in de kabel :+
     
  17. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    Nee dan hoort het inderdaad niet voor te komen, balen dat het dan weer net buiten de garantie valt (lijkt wel alsof er een timer in die dingen zitten :9 )
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nee heb denk ik niks gedaan eigenlijk. Heb namelijk alleen vista het werk laten doen... Beetje raar allemaal. Zal wel weer een mannetje voor moeten inschakelen...

    Toch bedankt...
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren heb ik na enig vergelijken een Acer P223W monitor gekocht. Eenmaal aangesloten wat games getest, en het viel me direct op dat er een soort horizontale balken van boven naar beneden over het beeld rollen. Om de monitor uit te sluiten heb ik m'n PC weer aan de tv gehangen, maar daar zie ik het ook op. Dus, even op een rijtje:

    • aanwezig bij alle games (zowel Vista 32 als 64 bit)
    • alleen goed zichtbaar in donkere games (bijv. nachtlevels CoD4/5), maar wel continu aanwezig
    • in windows doet het zich niet voor
    • lijkt alleen voor te komen wanneer de videokaarten in 3D mode werken
    • alleen aanwezig op de native resolutie van de monitor (1680x1050) en tv (1920x1080). Op lagere resoluties lijkt het niet voor te komen.

    Wat ik inmiddels al heb geprobeerd:

    • CrossFire aan/uit
    • andere CrossFire bruggen, één brug i.p.v. twee
    • videokaarten afzonderlijk getest
    • andere kabels, wandcontactdoos
    • verschillende drivers, 8.6 t/m 8.12
    • hele spul uit de behuizing gehaald en opnieuw bovenstaande punten doorlopen

    Helaas zonder succes. :'-(

    Op diverse buitenlandse fora ben ik dezelfde klachten tegengekomen van andere ATI 4800 series gebruikers. Zij hebben tot op heden ook nog geen oplossing kunnen vinden.

    Mijn systeem:

    • C2D E8400 @ 3,0GHz
    • Gigabyte GA-X48-DS5
    • 8GB DDR2
    • Sapphire 4870 512MB in CrossFire
    • WD VelociRaptor 150GB/300GB
    • Tagan 800W PSU
    • Windows Vista HP 32/64 bit

    Mijn systeem loopt verder gewoon op de standaard snelheden, en de temperaturen zijn ook in orde. De CPU wordt idle 32°C en onder load 49°C. De videokaarten zijn idle 33°C en onder load 52°C.

    Het enige wat ik nog kan en wil proberen is er een ander PCI-E videokaartje in steken, om te kijken of het niet aan het moederbord o.i.d. ligt. Anders zit er niks anders op dan met de 4870's terug naar Alternate te gaan. :eek:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoezo zou je dan met de 4870's terug gaan? Had je er met je oude monitor ook last van dan?
    Heeft de ATI Catalist Control Panel geen Vsync optie? Dan ben je meteen van het gedonder af :p.
     

Deel Deze Pagina