Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Dan heb je het spel op zaterdag of maandag/dinsdag binnen ?
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraagje. Ik heb een maand geleden een pre-order geplaatst bij lik-sang en toen ook betaald. Het spel komt over iets minder dan 4 weken uit. Ik zou nu graag de pre order willen annuleren, maar kan dit wel en hoe zit het met geld terug?
     
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat over het algemeen in de voorwaarden of een pagina waarin dat soort dingen staan. Zoek even de pagina op met verzendkosten en dat soort stuff, dan zou dat er ook tussen moeten staan.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou een emailtje naar GC-shop stuurt, na hoelang krijg je dan een emailtje terug..?
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES6 zelf bij xboxhome gepre-orderd. Van tevoren even gebeld hoe t zat met levertijd. De release is dus op de 20e, zij leveren hem uit op de 21e en dan is ie op de 22e binnen als alles naar behoren verloopt. Ze hebben mijn vertrouwen gewonnen en heb m dus bij ze besteld. Als ze me teleur stellen is het gelijk de laatste x geweest en leg ik liever een tientje meer neer, en haal ik m gewoon in de winkel. Maar nogmaals, ik denk dat het wel goed komt
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je bij contact kijkt, zie je wanneer je ze kan bellen enz. Dus ze zullen doordeweeks elke dag de email checken, tis nu weekend, ik heb ook mailtje gestuurd donderdag, die kreeg ik wel vrijdag terug, en nu op zaterdag een mailtje gestuurd en die krijg ik denk maandag terug.
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje aan de mensen die ervaring hebben met gcshop: Hoelang duurde het bij jullie totdat jullie je spel hadden nadat de orderstatus op de site is verandert naar 'betaald - in behandeling'? Dat is bij mij namelijk het geval nu, vandaag is mijn status daarin verandert.
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het een dag, maar het kan ook 2 dagen duren ligt aan de bank die je hebt ofzoiets;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je bent wel een grote fan van xboxhome he ;)

    iedere post van jou gaat daarover :b:
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, ik heb met creditcard betaald, American Express, dus ik hoop dat ik hem morgen binnen heb dan... :)
     
  11. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn pre-order bij lik-sang geannuleerd en krijg mijn geld terug. Een medewerker van lik-sang alleen zei dat de terugstorting maximaal twee weken kan duren, weet iemand misschien of het echt zo lang gaat duren?
     
  12. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ervaring met Skiq? Ik heb daar de Collector's Edition van Gears of War besteld (en online betaald) maar die is al drie weken niet leverbaar. Ik heb het spel ondertussen ergens anders gekocht en mijn bestelling geannuleerd, heb dit twee keer per email gemeld maar krijg geen antwoord. Op de Skiq-site staat alleen maar een emailadres en postbusadres vermeld wat die site wel heel erg anoniem en onbereikbaar maakt.

    In principe hoor ik gewoon mijn geld terug te krijgen ook al doen ze op de site voorkomen dat annuleringen niet mogelijk zijn. Tenslotte gelden er nog steeds de wettelijke bepalingen voor kopen op afstand zodat je binnen zeven dagen na ontvangst van een artikel je het kunt retourneren en je geld kunt terugkrijgen. Dan moet ik toch zeker mijn geld terug kunnen krijgen als ik annuleer omdat men niet op tijd kan leveren.
     
  13. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxhome.nl 15 euro onder adviesprijs? ALs ik op de site kijk zie ik dat bijna alle nieuwe spellen een adviesprijs van rond de 60 euro hebben. :eek:

    Zelfs gcshop is nog goedkoper! Alleen zal ik daar nooit meer wat bestellen ivm het leveren van de spellen.
     
  14. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrap Skiq.nl maar als betrouwbare internetwinkel. Ze kunnen ten eerste Gears of War CE niet leveren, ten tweede reageren ze niet op email waardoor je ten derde je geld niet terug kunt krijgen. Baggertent.
     
  15. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar Dimensionplus ze zijn altijd snel met leveren en met nieuwe games ,alleen zijn de verzendkosten nogal prijzig met 10 euro .
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nedgame.com kun je ook gebruikte spellen kopen. Is de staat hiervan goed, dus zitten er geen krassen op en is het boekje erbij etc.? Het bespaart je meestal toch weer 7 á 8 euro op de normale prijs, en ik koop het product niet om in de sealing te laten..

    alvast bedankt
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ook al een aantal dingen bij dimplus besteld, vooral figures, verzendkosten zijn gratis boven de 35 euro. Verzendkosten hangen er gewoon van af hoe je betaald, doe jij altijd rembours dan dat je zo veel xtra betaald?
     
  19. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gemeld in dit topic geloof ik...:

    Naam store: GameVision
    Website: http://www.gamevision.org.
    Gemiddeld onder adviesprijs: ongeveer €5
    Levertijd: 2 dagen
    Nieuwe games binnen voor release datum: Geloof van niet, maar weet ik niet zeker
    Betalingsmogelijkheden: Zelf overmaken, Pay-Pal. Zelf overmaken moet vooraf, tenzij je al een keer eerder wat bij hun besteld hebt, dan kan het tot 14 dagen na verzending
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Snel antwoord op mail gekregen en zeer klantvriendelijk. 2 spellen besteld op een donderdag avond. Éen maandag binnen en één dinsdag. Beide zeer netjes in zo'n bubbelzakje ontvangen!
    Overall cijfer: 9/10
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: Nedgame
    Website: http://www.nedgame.com
    Gemiddeld onder adviesprijs: Niet heen gekeken..
    Levertijd: 2 dagen
    Nieuwe games binnen voor release datum: Niet van toepassing geweest bij mij
    Betalingsmogelijkheden: Rembours, Vooruitbetaling per bank, creditcard, automatische incasso, Rabo direct of WWW bon.
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Zeer snelle en goede levering. Geleverd in een grote doos met daarin nog vanalles spul om de games van schade te onthouden. Daarnaast kun je er ook 2e hands spellen kopen, maar dat zie je er niet aan.. Hele goede kwaliteit.
    Overall cijfer: 9/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina