Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb vandaag even een mailtje gestuurd aan GCShop.Nl over die betaling van de factuur, maar ik kreeg binnen 2 uur netjes een e-mailtje dat de betaling binnen was en dat hij morgen zal worden opgestuurd en de status van de betaling is dus ook meteen veranderd in 'betaald-in behandeling'.

    [Qoute=mr.elk]is dat altijd zo bij deze winkel?[/quote]
    Wat bedoel je precies met "is dat altijd zo"? Wat is altijd zo? Wanneer heb je die betaling gedaan?
     
  2. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    is zuiderpark een goeie webwinkel?

    en hoe betrouwbaar is Lik sang? :)

    heb daar mario besteld,maar moet nog overschrijven
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lik-Sang is betrouwbaar, regelmatig dingen besteld nooit problemen....van die andere durf ik het niet te zeggen, geen ervaring mee :)
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies met "is dat altijd zo"? Wat is altijd zo? Wanneer heb je die betaling gedaan?[/QUOTE]

    dat het zolang duurt voordat hij van betaald;in behandeling naar verzonden gaat. vanaf maandag staat er al betaald; in behandeling
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 't kan natuurlijk sowieso 1 of 2 dagen duren door wat voor reden dan ook. Wacht nog 1 a 2 dagen en ga dan mailen.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was ik ook van plan, als er morgen niks veranderd is stuur ik een mailtje.
     
  7. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dimplus is zeker een goeie gamestore, heb even in groningen gewoond en daar bezocht ik de winkel regelmatig.. echte game liefhebbers die weten waar ze het over hebben :)

    GCshop doet ook wat ze beloven qua levering, ook geven ze op tijd antwoord als je mailt :thumbs:
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij www.bol.com heb je nu Prey voor xbox360 52 euro en dan heb je hem volgens hen ook nog eens een dag eerder binnen. Bij Bol.com hoef je pas te betalen als je je bestelling binnen heb
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    GCShop.Nl

    GCShop heeft ook weer goed afgehandeld bij mij!

    Ik had vorige week donderdag een bestelling gedaan en betaald.
    Maandag stond er echter nog steeds nog niet betaald.
    Ik heb dinsdag een mailtje gestuurd om 10:00 's morgens om te vragen of ze de betaling nog even konden nakijken.
    Om 12:00 uur een mail terug gekregen waarin de betaling bevestigd was en dat hij de volgende dag (woensdag) zal worden verstuurd.
    Vandaag (donderdag) heb ik hem binnengekregen, binnen 2 dagen dus!

    Dinsdag is de betaling ontvangen, donderdag in huis.

    Goed werk weer van GCShop!
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al ervaring met skiq.nl ..??
     
  11. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb juist met GC shop ervaringen dat het wel een week duurde voordat ik het spel had , bij BOL.com ofzo heb ik hem in 3 dagen ..

    dus echt geweldig vind ik ze niet
     
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het precies zit met extra kosten als ik iets bij lik-sang bestel? Het product moet dus uit Hong Kong komen. Wat voor kosten komen er allemaal bij, douane enzo? Het gaat trouwens om een reservering, dus wat als er valutaveranderingen zijn?
     
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een topic zoals dit maar dan over elektronica (mp3-spelers,...)?
    Probeerde net de zoekfunctie maar kwam nergens op uit
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kieskeurig.nl even kijken... lijkt me een beter optie!

    Saints Row besteld bij dimensionplus afgelopen week.

    Naam store: Dimplus
    Website: http://www.dimplus.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: 5 - 10 euro
    Levertijd: 1 dag
    Verzendkosten: Boven 35 EUR; geen verzendkosten (uitz. rembours)
    Nieuwe games binnen voor release datum: ongeveer 2 dagen; vaak op de woensdag bij een vrijdagse release.
    Betalingsmogelijkheden: CC (via paypal), overschrijving, paypal, rembours
    Bijzonderheden/Opmerkingen: -
    Overall cijfer: 9 out of 10
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk en aardig he... Gewoon lekker scrollen/doorbladeren! of ff de zoek functie gebruiken om te zoeken naar recensie van de shop waar jij iets wil bestellen....!
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je geroepen voelt mag jij het doen, ik begin er niet aan... heb er geen tijd voor en vind het een kleine moeite om ff te zoeken...
     
  18. j0p10

    j0p10 Guest

    Naam store: xboxhome
    Website: http://www.xboxhome.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: 15 euro
    Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
    Verzendkosten: gratis , alleen hardware kost 5 euro
    Nieuwe games binnen voor release datum: 1 tot 2 dagen na release dag ivm verzenden van artikel
    Betalingsmogelijkheden: iDeal, Vooruit per bank
    Bijzonderheden/Opmerkingen: erg klantvriendelijk en snelle e-mail response
    Overall cijfer: 9 out of 10

    Heb nu 2 x iets besteld bij deze winkel en op e-mail wordt op werkdagen binnen enkele minuten je mail beantwoord, ik had soms mijn mail nog niet afgesloten of er kwam al een antwoordt binnen ! daarnaast wordt je vriendelijk behandeld en zijn ze eerlijk over levertijden. Prey besteld voor de 360 en die kreeg ik 2 dagen na release thuis, dit is dus het enige minpunt anders had de shop een 10 gekregen, maar ja ze zijn natuurlijk afhankelijk van de TPG, als je kon ophalen dan was het makkelijker geweest.

    wat ook wel handig is dat je een verzendbevestiging ontvangt met een track & trace nummer van de TPG zodat je het pakket kan volgen. en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

    Heb net zelfs mijn 3e bestelling geplaatst voor pro evo 6, voor 40 euro kan ik hem niet laten liggen :)
     
  19. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    thnx...ben ook van plan om pro evo 6 te bestellen bij xboxhome.nl.

    Pro evo 6 komt op een vrijdag (20 oktober) uit....maar zoals je zei het duurt eenmaal langer dan andere winkels...maar als ik hem zaterdag (21 oktober) heb ben ik tevreden.....als zaterdag niet haalbaar is voor xboxhome.nl, dan ga ik maar ergens anders pro evo 6 halen.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  20. j0p10

    j0p10 Guest

    ja dat kan je doen, als je bereid ben 20 euro meer te betalen voor die ene dag extra :) er komt toch een demo uit, speel je toch gewoon die demo een dagje langer ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina