1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Zal die vandaag ( woensdag ) al in de winkels liggen?
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit zo'n spel gespeeld. Maar de demo was wel erg vet! Ik denk dat ik hem ga halen. Was allemaal wel zo vet, maar ik kan er nog niet veel van.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtige demo het bloed is overal.armen en benen gaan eraf.zal vandaag of morgen wel uit zijn
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die vond ik ook het vetst. :) Zowieso was de demo gewoon toppie!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sigma is geen psn titel, maar gewoon een fullgame. Zeker de moeite waard trouwens!

    Demo vanavond even bekijken :thumbs:
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    In Ninja gaiden I was het laagste niveau ook goed te doen maar dat was er echt ingezet met het gevoel dat de producers je konden uitlachen. Hogere niveaus zijn wel weer echt moeilijk lees je overal. MAar prima. dan kan iedereen zijn eigen ninja gaiden experience hebben.

    Ik vond de demo echt bruut vet. kon geen genoeg krijgen van het afhakken van die benen en zodra hij op zijn stompjes stond dan het hoofd
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb 'm al besteld bij Gamehubs, krijg hem dan ook over 1 á 2 dagen binnen. Nu eerst maar eens die demo downloaden!
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die van mij is al verstuurd }:]
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die van mij ook slimpie, daarom krijg ik hem ook over 1 á 2 dagen binnen. ;)
    Welke moeilijkheidsgraden kun je eigenlijk kiezen bij de demo?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    alleen de makkelijkste helaas ......... kan niet wachten totdat die binnen is
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    De demo gister even gespeeld, gevechten zijn weer als vanouds spectaculair. Maar 2 dingen vielen mij toch wel op. Grafisch vond ik m' soort van tegenvallen. Ninja Gaiden 1 haalde toch wel het onderste uit de kan op die oude groene bak. NG2 doet dat imo minder en eerlijk gezegd vind ik het verschil met Ninja Gaiden Sigma op de ps3 vrij minimaal en dat spel is niet meer als een opgewaardeerde Ninja Gaiden Black.
    2e wat mij opviel is dat de camera beroerder is als in deel 1. In NG gebeurde het ook wel dat de camera niet helemaal goed stond, wat makkelijk te fixen was door met een druk op de knop de camera achter Ryu te plaatsen. In NG2, de demo althans, heb ik al gezien dat ook dat soms niet eens helpt en dat het overzicht dus compleet weg is of dat de camera achter een object zit. NG2 komt wel bij mij in huis, daar gaat het dus niet om, de brute-bloederige-ledenmaat verwijderende gevechten zijn ook erg tof. Alleen zijn dat wel 2 dingen die voor mij in ieder geval ietwat tegenvallen.
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand de game al legaal weten te scoren?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb net dan even de demo gespeeld en man wat een brute game! Choppend als gek ging ik door de levels heen, soms moest ik ook wel de block functie gebruiken. Mijn hoogste combo is 31, vond ik wel erg netjes en man wat zijn die twee 'wolverine' die je om je handen hebt vet! Ook erg vet dat je de bijpassende boots gebruikt in het gevecht. De graphics vind ik er gewoon goed uitzien, vind het mooi zat. Met de camera had ik in het begin de nodige problemen, maar na het gebruiken van de RT toets lukte dit al steeds beter en had ik er ook niet veel last meer van. Ik kan niet wachten totdat hij hier binnen is!
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem net gehaald bij Bart Smit. Verkoper bij de games gaf hem me gewoon mee, maar aan kassa kreeg die op zijn donder omdat die pas vrijdag verkocht mocht worden. Ik heb hem toch meegekregen gelukkig dus daljik maar eens NG2 in mijn xboxje duwen.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb tentamen dus word hem morgen pas (of misschien op de weg er naar toe en dan na thuis komst lekker meppen al is dat niet goed voor me concentratie denk ik dus waarschijnlijk morgen)

    Vond de klauwen wel cool maar moet zeggen dat ik de nunchucks ga missen. Zat gisteren wapen filmpje te kijken en ondanks dat de dubbel zwaarden cool zijn ga ik de nunchucks toch echt missen.

    Neem trouwens aan dat de wapens weer veranderne naarmate ze sterker worden (in de demo waren ze level 3, het hoogste) vond in gaiden 1 namelijk de eerste versie of tweede versie van de wapens cooler ondanks dat de derde versie er echt uit zag alsof je gruwelijk hard dood erdoor ging. Vond die simpel heid gewoon cool

    veel plezier er alvast mee!
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    zo maar eens even hier kijken dan :D
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, ik heb hem :), gehaald in arnhem op het station :D

    Heb net het eerste level uitgespeeld, heb al 10 achievements gescoord 8)
     
  18. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de moeilijkste stand in de demo niet beschikbaar was (geen enkele healthpotion gebruikt) maar wat vet. Ook die verschillende wapens echt super.

    Via Gamehubs een tijdje terug gepre-orderd, eens zien wanneer ik hem binnenkrijg. Ik heb Ninja Gaiden Black ook een week geleden gehaald via Marketplacen en vond die er toch echt wel super uitzien. Vind NG2 soepeler lopen qua gevechten, gevechten gaan ook sneller lijkt het.

    Ninja Gaiden 2 - Release on 3 Jun 2008 (XBOX360) - Shipped

    Van Gamehubs. :)
     
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga zometeen ook effe op jacht naar een exemplaar \o/
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb hem via deze site besteld... dus dat zal wel wachten tot 6 juni worden. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina