1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Nederlandse servers. _O_ Inplaats van BFBC1 in Zweden.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha same here. Iedereen begon direct aan de MP.
    Ikzelf heb anderhalf lvl SP gespeeld en kon het toen niet meer laten en ben ook richting de MP gegaan. Heb daar toen 3 en half uur gezeten8)
    Was wel super met de mensen hier van XBW:thumbs:
    Ben van plan elke dag toch wel één leveltje SP te spelen anders is dat ook zo zonde:+

    Verder heb ik een enkele keer lag ondervonden maar dat was na 2 keer 'stotteren' ook weer weg.
    Wel hadden we aan het begin v/d avond problemen om een squad samen te stellen(via het hoofdmenu)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik merkte trouwens wel dat het wel handig is om de game op de HDD te zetten. Was eerst snel online gegaan zonder hem te installeren en toen had ik toch wel beduidend meer pop-in en zelfs wapens die later ingeladen werden dan toen ik de game op de HDD gezet had.

    Dus mocht je nog ruimte hebben , absoluut even doen , het niet hoeven streamen vanaf de disk scheelt wel degelijk.
     
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nu bezig BC2 op zn HDD te zetten:), en ik denk dat er vandaag meer mensen online zullen zijn omdat ik verschillende berichtjes kreeg hoe ik aan BC2 kwam, omdat morgen pas officieel de releasedatum is:9.

    PS: Alle Voertuigen gadgets heb ik al unlocked, bij assault zit ik bij de AN-94? Dus het gaat allemaal redelijk snel het unlocken.
    Weet iemand ook waar Gadget 2 voor is?
     
  5. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah, ik heb gisteravond die The Dentist achievement gehaald, zo grappig dat je een headshot kan maken met de repair tool! :p
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Moddervette game! Vele malen beter dan MW2, ook al zijn het twee verschillende games.

    Daar waar MW2 multiplayer maps heeft die gemaakt lijken te zijn als begrensde 'setting' voor oorlog, heb je in BC2 veel meer het gevoel dat je in een 'echte' oorlogssetting zit. Brandende tanks of voertuigen en in vlammen gehulde gebouwen op weg naar je objectives; het zit er allemaal in. Het voelt bijna aan als free-roaming. Daar draagt de grootte en de opzet van de maps zeker aan bij. Desondanks zijn de maps ontzettend gebalanceerd. Alleen op Atacama dessert (dacht ik) vind ik de Apache erg overpowered. Die map is erg open en weids en je hebt daar als grondvoertuig of infanterie weinig beschutting/dekking.

    De game-pace ligt ook aanzienlijk lager dan in MW2. Daardoor krijg je letterlijk de tijd om een strategie te bedenken. Je kunt niet zomaar als een blindganger de strijd in vliegen want dan ben je bij voorbaat al ten dode opgeschreven. Wil je punten scoren en matches winnen dan zal je een squad moeten joinen. Dit geeft je als speler veel meer inzicht in wat er gaande is op het slagveld; waar hulp nodig is of waar je juist moet aanvallen. Je hebt het gevoel deel uit te maken van een leger dat op het punt staat grootse daden te verrichten.

    Je strategie hangt voor een groot deel af van de class die je kiest. Ben je meer en sneaky sluiper dan is de recon class zeer geschikt. Vecht je liever aan het front en wil je daarbij vijandelijke tanks uitschakelen of juist tanks van teamgenoten zo snel mogelijk repareren, dan is de engineer class het beste. Kortom er is een class voor iedere speelstijl. Je class kan je bij elke respawn veranderen als de strijd daar om vraagt. Hoe meer punten je scoort binnen een bepaalde class, des te meer gadgets en wapens speel je vrij. Dus ook binnen iedere class heb je weer vrijheid om je eigen 'kit' samen te stellen.

    Verder ziet de game er zeer goed uit. Het is misschien niet de mooiste game verkrijgbaar, maar voor een game met weidse, open en grootse multiplayer maps als deze is dat niet heel gek. Textures worden van dichtbij wat wazig, maar storen doet dit nooit. Het ziet er eigenlijk gewoon verdomd goed uit.

    Het geluid is waar de game echt tot leven komt. Alles klinkt gewoon ontzettend vet! Voorwaarde is wel dat je een degelijke home-cinema/hifi set hebt, want anders mis je de helft. Mortieren, ontploffingen of wapengeluiden, het klinkt allemaal ontzettend vet. Alle omgevingsgeluiden dragen er bovendien aan bij dat je echt het gevoel hebt in een 'warzone' te zijn beland. Op het gebied van geluid een ongeëvenaarde ervaring wat mij betreft. _O_

    Waar ik me in de demo erg aan stoorde was de hit detection. Dat is gelukking in de full game verdwenen. Als je op langere afstand gaat snipen is het nog steeds lastig om iemand in 1x neer te schieten, maar dat ligt gewoon aan de afstand en het zwaarder meespelen van de zwaartekracht. Nog een verschil met MW2 hierin is dat je in BC2 niet iemand van 10 meter afstand kunt neersteken. Je zult echt in de buurt moeten staan om iemand te kunnen kniven. Bovendien kost het kniven zelf meer tijd. Het is geen hack&slash zoals in MW2. Weer een plus voor BC2 wat mij betreft. \o/

    Het enige waar ik me soms aan stoor is dat je niet kunt gaan liggen. Dat leidt hier en daar tot hachelijke situaties met dodelijke afloop. Zo werd ik op een dak beschoten door een sniper en wilde ik om dekking te zoeken door te gaan liggen achter de opstaande rand van het dak. Jammer, maar helaas, dit kan dus niet! Het onvermijdelijke gevolg was dus dat ik dood ging. :x

    Tot zover mijn eerste-indruk-review. O-)
     
  7. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad lachen met ons team. Vandaag weer ? ;)
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hee als ik naar baad company 2 /soldier wil gaan dan zegt ie, lost your unit soldier?

    gister kwam ik er nog wel maar toen zei die dat het veel te druk is.

    Ik krijg het nu dus ook niet voor elkaar een veteran status te maken terwijl ik heroes en bad company heb staan op deze account....

    iemand enig idee?
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, op de blog site van BC2 staat dat ze door de overbelasting tijdelijk stats etc van de site hebben gehaald. Binnekort is dat weer via de website te benaderen, maar voorlopig alleen vanaf je console. :)
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ik las het al op het uk-forum.

    toch wel raar dat ze elke keer bij een grote release schrikken van alle traffic :emo:
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ze schrokken zeker van die uberkills/stats van mij (NOT:))

    Maar, heerlijke game, heb er al weer zin an. Lachen, ik heb een clan waar de rest (+/-20) echt nauwelijks aan BFBC2 denken, maar heb constant lopen pushen/etteren dat BFBC2 toch echt >> MW2 is.

    De core gasten hebben (natuurlijk) BFBC2 wel gekocht, die kopen elke shooter ... eens kijken hoelang het duurt voordat ze helemaal 'om' zijn. 2-3 dagen + een paar uur spelen en vertrouwd raken met control/weapons/pace denk ik (hoop ik ook want spelen met friends is toch het gaafst in deze game)

    Anyway, BFBC2? Ubervet:)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan wel huilen, zital een kwartier te spelen en NOG STEEDS heeft hij geen squad gevonden, met als gevolg dat ik elke keer weer 3 minuten aan het lopen ben wanneer ik dood ga..
    Waarom wil dat toch niet werken?
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Die squads zitten vol of zijn locked?

    (maar ik heb er ook soms last van dat ik denk, er is toch wel een plaatsje, misschien toch een bug)
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Of zet wat meer XBW'ers uit de squad lijst in je friendslist, bijna iedereen op die list speelt BFBC2 momenteel :)
     
  16. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
  17. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Tof spel! Ben er nu al gek op maar het probleem is heb het nog maar 1 keer met een vriend gespeeld en voorderest met Andere spelers zonder verstand van het spel zoals dat ze dingen gaan doen als reviven voor een tank of op spawn blijven hangen,, DOODS irritant maar met vrienden is dit echt wel de beste game in mijn bezit nu :D
     
  18. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel met je mee ;)
     
  19. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hij vind maar geen game bij mij hoe kan dit ?
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ook last van. EA zal waarschijnlijk het aantal gamers dat BF2 speelt niet aan kunnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina