1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Gene die zin hebben in een potje hardcore voeg me maar toe. Het is echt ellendig zonder mensen die samenwerken:p
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aaaaaaah die toeter!!! waarom!
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Toeter ?

    @ Wildstyle

    Zit er veel verschil tussen normal en hardcore ?
     
  4. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja best wel behoorlijk.

    Merk wel dat rush zoveel moeilijker is als attacker. Je bent nu best wel in het voordeel als defender aangezien de bullets nu serieus meer damage doen.

    Het is zo gewoon veel realistischer en spannender!

    Edit: Ik heb trouwens de limited edition. Maar hoe unlock ik die extra dingen die erbij horen. En waar moet ik ze op me wapen zetten. Kan er niet echt uitkomen:confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat geloof ik best. 360 is al weer 5 jaar oud, dus dat kraakt (maar vind het er nochthans prima uitzien)


    Maar ligt het aan mij of lijkt de retail iets sneller te lopen dan de demo (en dan bedoel ik bv het rennen, enz)?
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Demo was toch ook gewoon nog een work in progress? Als in: Demo is niet gemaakt van de final versie?
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Phalanx, volgens mij had ik je vandaag gezien (en gekilled). Was conquest op een of andere besneeuwde map, met een stadje.

    Mijn team werd hard ingemaakt dus ik flankte en capte ik B even, maar toen ik zag dat mijn hele team nog op de spawn zat, ben ik maar geleaved:+

    Snel terug naar Rush:)
     
  8. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het met de launch lag ??
    Ipod touch sorry iedereen
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geen lag gehad vandaag. Toch zeker een uur of 5 gespeeld, ook in het "spitsuur".

    Moet wel zeggen dat het connecten vanavond SOMS niet helemaal soepel ging, maar dat was 1malig,
     
  10. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, klopt
    Wij zijn daarna ook weer rush gaan doen

    @ gamersea

    Probeer je Cache van je HD eens te clearen miss helpt dat
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb hele avond gespeelt en nix gemerkt..

    Wat me wel opviel is dat het marken/spotten nu nog maar een kwart van de tijd werkt, soms moet ik echt 10x op back drukken voordat iemand gemarked wordt, beetje irritant..

    Verder vliegt de UAV veel soepeler, maar heeft volgens mij ook minder health, en lijkt ook wel ietsie groter. En je kan niet meer 'over de schouder' meekijken in 3rd person..

    Volgens mij vliegen de apaches ook ietsie soepeler..

    Vind rush wel veel leuker dan conquest totnutoe, maar da's een eerste indruk..
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Met toeters bedoelde ik het schedelkrakende alarm als je op de 15 tickets zit met conquest. Alsof constant in het verliezende team nog niet genoeg was :+
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt het dat je op het begin niet de machine gun van de UAV en de tanks kan gebruiken. :mad:?
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    is een unlock, de allerlaatste ook volgens mij
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Valt me alleen op dat de lobbies niet echt vol zijn, vaak 8-8 of zo. Heb in 4 uur nog geen 24 mans lobby gezien. Raar, je zou toch denken dat je eerst volle lobbies maakt (bij quick match)

    (maar goed het is de eerste dag, maar bij de demo herinner ik me eigenlijk alleen maar volle lobbies, vanaf het begin)
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerderheid begint denk ik met de SP.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Mwa, denk het niet. Denk dat 90-95% begint met de MP. Daar is BFBC in principe ook voor:)
     
  18. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja dit heb ik dus ook. Soms zie ik een aantal tegenstanders en dan werkt dat spotten dus niet... super irritant.

    Voor de rest.... :thumbs:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Viel mij heeel erg mee gister. Deel 1 was de eerste weken echt een drama maar ik heb gister 3 uur gespeeld en de enige keer dat ik geleaved ben was omdat ik Rush ben gaan spelen ipv conquest, geen enkele keer echt lag gezien. Wel blijft het natuurlijk zo dat je de ene speler makkelijker neer krijgt dan de andere maar daar valt weinig aan te doen denk ik.

    Gister ook opvallend veel nederlanders gezien , daardoor heb ik het idee dat er een room voor je gezocht wordt op basis van je lokatie wat echt een verademing is vergeleken met MW2 waar ik 's avonds in 3rd person Team Tactical ALLEEN maar in amerikaanse rooms terecht kwam (of zelf host werd gemaakt)

    100% van mijn friendslist die gister Battlefield speelde zat in de MP :) Sp komt wel een keer als mn internet eruit ligt o.i.d :+

    edit:// kut, dubbelpost,... 't is nog vroeg heh
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Gister avond had ik hele poos geen last van lag, lag gewoon aan me huis 1tje zat te uploaden en de andere te downloaden. Kom er dan nog maar eens goed tussen door met je Xbox:emo::+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina