1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Er zijn er al 3 die de game hier gaan kopen. :+

    Zin aan, hopelijk beter dan War in the North. Is dat het geval, dan gaat deze game snel richting 8/9 qua cijfers voorspel ik. :thumbs:
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Nou ja als LOTR fan en als je AC leuk vind dan moet dit toch een must have zijn lijkt mij.
    Gezellig een tripje naar Barad-dûr :thumbup::thumbup:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wil eerst recensies
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik haal em ook gewoon, voor de ps4. Ben alleen bang dat ik meer Diablo, Destiny en Fifa zal spelen rond die tijd...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ik heb War in the North meerdere keren uitgespeeld. Als die dus beter is dan die game, dan zit ik hier wel langer aan vast. En als LOTR fan laat ik dan waarschijnlijk andere games eerst liggen. Lord of the Rings gaat bij mij altijd voor. Onlangs nog stukken van The Two Towers en Return of the King gezien. Geweldige mooie en enerverende scenes zaten er in die films, net als dat hele Moria gedeelte uit de eerste film. Hoop echt op zulke stukken in deze game, en niet dat gezeik van, verdedig het kanon of die personen, want dan ben ik er wel snel klaar mee.
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik noem mezelf ook zeker fan van Tolkiens werk maar ik denk niet dat het me snel zal lukken om die andere games te laten liggen... Toch, ik wil dit, heb er lang naar uitgekeken, zo'n beetje alle footage tot nu toe gezien... Hopelijk is hey leuk voor mn vriendin om er naar te kijken maar ik ben bang van niet :p
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Als ze bang is voor spinnen zou ik het niet doen. 8)
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, zit Shelob in de game? Neh, ze vindt spinnen lief... XD
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Nee, maar je hebt The Hobbit bijvoorbeeld nog niet gezien. Krijg je er genoeg van. ;) Ik verwacht ze wel in de game!
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha, oja, dat stuk! Dat was trouwen echt cool gedaan, pratende spinnen!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Leuke word die extra scene die ze voor de EE hebben uitgebracht. EE verschijnt 4 november. Die extra scene, als voorproefje op de EE, klopt ook nog eens heel precies met het boek. _O_
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Vinden jullie het trouwens eigenlijk (stiekem) ook wel awesome dat Monolith steeds ermee wegkomt om hetzelfde stuk te demo'en? Laat toch wel een beetje de veelzijdigheid van het Nemesis systeem zien. Je raakt op deze manier ook niet gespoiled op één of andere manier, hoogstens wat verveeld om steeds de Sea of Nûrn te zien.

    Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat de story ziek gaat worden. Afgezien van het feit dat het een Lord of the Rings setting is, wat voor mij al instantly een reden was om het te kopen. Is de lead writer ook nog eens degene die ook RDR heeft gedaan, dus ik heb het gevoel dat we een veel beter verhaal gaan krijgen dan wat mensen verwachten. Daarbij dragen de voice actors ook zeker bij, want de stemmen klinken awesome.

    Moet even wat hype ventileren I suppose.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Als het maar niet eindigt zoals RDR. Dat was echt slikken. :'-(:'-(
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ??? Hoezo ???

    RDR was echt een awesome game! Allen dat undead nightmare was minder imho ...
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat Yellow bedoelt dat hij het einde van RDR even slikken vond ;)

    Heb wel zin in deze game tbh, maar ik wacht wel reviews af voor ik over ga op een aanschaf. Ik hoop iig dat er eens een top lotr titel gaat komen :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Wat MM zegt. Dat einde was in de goede zin van het woord om te huilen. :'-(:'-(
     
  17. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op deze game. Eerlijk gezegd dé reden dat ik de One aanschaf..
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou het wel fijn vinden als ze een keer iets loslaten over de performance op de Xbox One, ik heb bij elke Q&A sessie ernaar zitten vragen, maar ze negeren de vraag wellicht met opzet.

    Ik ben er een beetje bang voor, continu PS4 versie showen + dat WB een deal heeft met Sony etc. hoop dat het verschil heel erg miniem zal zijn.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Daar is je antwoord. ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, volgens mij hebben alle uitgekomen games dat antwoord al gegeven: De One zal altijd wat minder zijn dan de PS4. Is ook de reden dat ik geswitched ben naar de PS4 ...
     

Deel Deze Pagina