1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's iPod rivaal: Project Argo / Zune

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tuurlijk niet.:+

    Maar leuk apparaat, maar heeft dat ding ook nog een optie in de richting van de 360?
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is dit hebbe dingetje in nederland te koop, of is het mischien slim om er 1 in amerika tebestellen online?

    Ik ben er zo juist achter gekomen dat de release datum van the Zune voor Europa nog niet bkend is. Maar ik hoop dat het wel ook rond de 14 November is als hij in Amerika uitkomt.

    Komt waarschijnlijk oo 14 november uit in europa.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  3. Redtigerxx

    Redtigerxx Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nou net uitgekomen in de V.S.

    Maar zou je er ook mee kunnen doorspoelen denkje? Weten jullie dat?
     
  4. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel dat je kunt doorspoelen, weet iemand wanneer hij in EU officieel uitkomt?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk nu ik alles zo zie lijkt het eigenlijk wel wat WMC voor de iPod idee maar dan MS z`n eigen iPod ziet er wel goed uit al ben ik uitermate tevreden met m`n sony ericsson music phone (met die in-ears koptelefoon ideaal). Misschien zitten die hier ook standaard bij.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt die hier nou nog uit of niet?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    http://soapbox.msn.com/video.aspx?vid=9d2cdaa3-89a3-44e3-ab68-a0c76d47f1cf :thumbs: (voor de mensen die het niet snappen, je Zune kan dus samenwerken je 360)

    Ik koop die Zune wel, lijkt me een tof hebbedingetje. En leuker als de Ipod, in dan vooral in de zin van dat haast niemand hem heeft dan dat massaproduct van een Ipod!

    Heeft iemand hem al trouwens?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij wordt in europa begin 2008 verwacht
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens Tweakers (http://tweakers.net/nieuws/46018/Microsoft-mikt-op-kerstrelease-Zune-voor-Europa.html) ligt hij met kerst in de winkel, maargoed je kan beter begin 2008 zeggen idd want uitstellen gebeurd nogal, jammergenoeg. Snap trouwens niet waarom ze hem zolang uitstellen want in de VS is de Zune al lang te koop.:{ Is het nu werkelijk zo moeilijk om dat hem naar Europa te importeren...
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er alleen maar gekochte muziek op kan worden gezet die is gekocht via windows media center? Dus dat ik er geen liedje van limewire op kan zetten zoals ik nu doe bij mijn ipod?
     
  11. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat drm xD
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Neh je kan gewoon je eigen muziek erop zetten, want Windows Xp en alle andere Windows trouwens ook werken volgens de site uitstekend met de Zune samen, in tegenstelling tot sommige Ipods.
    Daarnaast kan je erop rekenen dat er binnen de kortste keren weer iemand is die er hacks voor uit gaat brengen zodat het 30sec die je naar andermans muziek kan luisteren (in de dj mode) verlengt word naar het gewoon luisteren naar andermans Zune muziekjes. :)

    /Mod Bijna een anderhalf jaar later gaan we maar hier verder.

    Slotje

    Pegas
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina