1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's iPod rivaal: Project Argo / Zune

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur word die eigenlijk? Is wel een mooi ding om te zien ben alleen bang dat ze het nooit zulle winnen van apple. Maar ja dat zij ook iedereen toen de xbox kwam en dat is ook anders gelopen. Maar kun je er ook op internetten?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoorde dat de prijs in Amerika iets van 284 kosten. Dus de ipod is dan 16 dollar duurder. Maar ze gaan nu dus de prijs verlagen. En een ipod van 30 gig gaat nou dus 249 dollar kosten.
     


  3. De zune gaat 229,- kosten
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm maar kan die nou meer dan de ipod?

    229€ of $
     

  5. 229 dollar
    Hij heet een groter scherm, ingebouwde fm radio en je kan onderling draadloos muziekbestanden uitwisselen.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet je dat zeker?? 229 dollar is namelijk best cheap. Heb je toevallig een bron hiervan?? Ik las namelijk dat hij echt 289 gaat kosten. Bij de wallmart
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jezus cheap hoor. Dom van Apple om al meteen de prijsverlaging bekend te maken. Hadden ze beter kunnen doen als de zune voor 289 in de winkel lag. Maar ms gaat nu flink onder de prijs zitten. Ben benieuwd wat die voor de europese makrt gaat kosten.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    grapje zeker? Apple heeft van de week de (ver)nieuw(d)e modellen van de ipod (video, nano en shuffle) en itunes bekend gemaakt, die kon je meteen dezelfde dag al kopen... Ms heeft daarop gereageerd met een pijsverlaging van de Zune, niet andersom _0/
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm nee ik had dus gelezen dat de zune ervoor 289 zou liggen en dat apple dus z'n model in prijs ging verlagen. En dat MS daar weer op reageerde door hem voor 229 in te prijzen. Volgens mij stond er iets over op nu.nl
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat 1 site perongeluk een prijs van de Zune post gaat Apple even de prijzen van alle nieuwe modellen ipods verlagen?

    Lijkt me een logische strategie dat ze de vrij oude speler een update geven en goedkoper maken, de prijs is ook afgestemd op de Nano van 8gb die hetzelfde kost; €250.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja dat komt toch weleens vaker voor dat ze prijzen verlagen als er een conncurent bij komt?? Maar anyway, 229 is erg goedkoop voor een mp3 player met 30 gb. Denk wel dat dat goed gaat lopen.

    Maar wat is er nou nieuw of vernieuwd aan die ipods?? D'r heb ik eigenlijk weining over gelezen.
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar om dan meteen "jezus", "cheap" en "dom" te roepen (terwijl Ms hier mi. reageert op een geplande actie van apple) :confused:

    Trouwens niet zoveel veranderd O-) Ik heb het gepost in de mp3 thread, staat op dapreview
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die termen zijn niet negetief bedoeld hoor. Meer als krachtterm. Ik bedoel 229 is toch cheap voor een mp3 player??!!
     
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    229 is een erg mooie prijs... voor een 30 GB spelertje. :)
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach soooo, hehe misverstandje :D :b:
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar we praten hier dus wel over de dollar prijs toch?? Wat zou die hier gaan kosten dan??
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook zit er een FM-radio op, als dat nog niet in het artikel stond.
    Voor rond de 300 euro wat hij waarschijnlijk hier als uiterste gaat kosten zeker een aardige deal.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. basovich

    basovich Guest

    dus je kunt hier bijv. ook filmpjes op zetten van bijv. afleveringen van prison break die je hebt gedownload of films?
     
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat spreekt voor zich (lijkt me). Maar je hebt ze natuurlijk niet gedownload! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina