1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lords of the Fallen

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 11 feb 2014.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gewoon sneller doorspelen. Probleem vanzelf opgelost. ;)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog wat footage om ons zoet te houden. Leuk detail: de video is van een xbox site, maar de beelden zijn van de ps4 versie! Je ziet een trophie unlocken :)

     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, sommige armors zien er echt fucking vet uit zeg.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoop echt dat de game vet is'
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die laatste footage van bijna 5 uur zag er echt verdomd nice uit. Het lijkt allemaal goed te zitten met deze. Is het nou net zoals Dark Souls dat je later in de game gewoon kunt switchen tussen stijl? Dat je dus ineens van Pyromancer volledig overstapt naar Warrior bijvoorbeeld? Of zit je echt vast aan een bepaalde class?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt steeds switchen van Stijl volgens mij ... wordt ook erg bepaald door de wapens die je gebruikt ...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet niet of deze al is voorbij gekomen, maar 5 uur gameplay van een vroege build ...



    Overigens is het net als bij DS dat als je doodgaat je je experience dropt, alleen is het hier ook nog eens zo dat die experience langzaam afneemty. Dus hoe langer je erover doet om daar terug te komen hoe minder experience je recovered. Eeeeks! Dat lijkt mij wel erg bestraffend!
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nog een weekje. Gakkie, BigKabuto, Zifnap etc, gaan jullie de game gewoon 'blind' halen?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als hij nu te preloaden zou zijn, zou ik het denk ik wel doen. Want dan heb ik hem gewoon binnen met release, echt fijn met een mindere internet verbinding. Maar hij is nog niet te preloaden en schijnt dinsdag al uit te komen. Dus tja....even kijken hoe het gaat lopen. Ben benieuwd naar reviews.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Staat al maanden in de preorder, betaald en wel. Dus ja :) Deze game gaat niet teleurstellen, hij gaat hooguit te moeilijk zijn ;)
     
  11. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7

    preview en goede uitleg hoe het spel werkt mocht je het spel nog niet kennen
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Koop niks meer blind na the evil within en destiny. Maar kijk er wel heel erg naar uit,en hoop van harte dat het een onverwachte topper word.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet niet. Twijfel. Bayonetta deze week. Ben weer into Diablo. Over maandje DA
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wacht wel wat reviews af als dat je vraag is. Ik koop nog maar weinig blind, met name omdat veel high profile games weleens te mooi worden gebracht in de pers. Lees ook vaak de reacties op het forum van het spel zelf of Steam (ga regelmatig voor de PC versie, vanwege goede specs eigen PC en games op het PC platform zijn goedkoper in de aanschaf). Is de consensus over het algemeen positief, dan zal ik eerder tot een aankoop overgaan, anders wacht ik sowieso eerst een aantal patches af. Het is namelijk niet zo dat ik totaal geen games meer op de stapel heb liggen.

    Maar een game als Mordor was een leuke verrassing en dat was ook een nieuwe release. Dus af en toe een uitzondering moet kunnen.

    Mijn mening over deze game is dat het er wel leuk uit ziet. Ben nog niet helemaal verkocht, misschien ook wel omdat ik helemaal niet naar een Dark Souls aftreksel op zoek ben. Daarvoor wacht ik wel op de echte opvolger. De games Demon's Souls en Dark Souls waren namelijk met name vet door de som van het geheel. Een combinatie van sfeer, het vage "verhaal", de mechanics, combat en moeilijkheidsgraad. Maar het ging mij niet om één enkel element. Het was het totale pakketje dat mij aansprak. Vandaar dat als een selling point als "dit spel is net zo moeilijk als DS" mij niet gelijk omverblaast. Dat is leuk, maar het is niets meer dan een gimmick. Ik ben vooral op zoek naar iets nieuws, een leuke spannende ervaring voor iemand als mij die toch al veel heeft gezien en gespeeld in de gaming wereld. Games mogen van mij brute, maar ook brutaal in executie zijn. Moedig. Geen eenheidsworst en het liefst zo weinig mogelijk concessies richting het grote publiek (al is het laatste vaak onvermijdelijk wil het spel tot grote verkopen leiden). Bovenal verrassend en creatief.... oh, mijn lat ligt inderdaad helemaal niet hoog. ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dit was een goede video zeg. Veel echt veel gehoord over de game nu. Het lijkt erop dat je het beste als een heavy character kan spelen. Zijn minpunten vind ik niet extreem erg klinken en wat hij juist tof vind klinkt echt goed. Hopelijk is de game ook een beetje lang. Lijkt echt de goede kant op te gaan met deze. Kom op MS, gooi hem voor ons op de Marktplace zodat we hem kunnen preloaden.

    Hoewel ik wel hoop de andere Lords of the Fallen(bosses) toffer zijn dan en hopelijk genoeg variatie aan vijanden.

    Tof dit:

     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat laatste filmpje X1?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee, maar denk zelf PC met 360 controller. Net iets te scherp en soepel voor Xbox One. Volgens mij is dat 60fps wat je daar ziet en alleen PC zal 60 fps zijn.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zag net een stream op twitch. Ziet er awesome uit
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Linkje? :)
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb geen idee hoe dar werkt gap.. Heb de titel opgezocht in de twitch app. Staat nergens een link die ik kan kopiëren :

    Sorry

    Edit: gast is nu weg. Wss een ban gekregen

    En hij is weer terug
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014

Deel Deze Pagina