1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    hehehe ik bedoel 13 dagen .. hmm je hebt wel gelijk met je punt dat dat al gebeurt is ...... maar als 13 augustus xbox live down gaat ... ga ik meer in een onverwachte release geloven... Voor Windows 95 was ook een hele tamtam datum gekozen (december 1995) geloof ik ... toch kwam hij op 24 augustus 1995 en trok alle media aandacht
     
  2. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie info op een rij fardo!

    maar ik sluit me 200% aan bij wat Xiroke zegt......verw8 maar nix ;)
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nondeju, wil ik net gaan pitten... Komt Fardo in eens met een erg goed opgezette thread die alles even mooi samenvat in de openingspost 8)

    Kan een mens nu niet eens gewoon van een rustige avond genieten zonder te zenuwen over Halo 2 :p :p

    Wat er ook gaat gebeuren, het zal iets worden waar de echte fans ook blij mee zijn (Bungie gaat zich hiermee echt niet in de vingers snijden thats for sure).
    Ik zit in iedergeval klaar de 24e _O_
     
  4. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben heel erg benieuwd wat er over 13 dagen gaat gebeuren en daaruit zal ik denk mijn conclusies trekken.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zei iemand niet in de andere thread dat over 13 dagen OXM subcribers hun OXM-etje binnen krijgen en dat op de 24e de OXM in de verkoop gaat (oid). M'n geheugen is niet erg goed. :+

    Anyway, dat zou wel een heel stuk waarschijnlijker zijn dan de launch van Halo 2. Misschien is dat overigens wel de reden dat H2 'achter word gehouden', XBL is simelweg nog niet klaar.
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat de game op dat moment gold gaat. Bees zijn namelijk "bugs" en als de timer op is moeten de bugs weg zijn (daarom de fake crash of error die je te zien krijgt).

    Ik denk dat het een grapje is geweest tussen de programeurs en dat, dat grapje is opgepakt door de marketing afdeling. Misschien dat bij het gold gaan een demo komt.

    Dit is natuurlijk maar een gok.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn gevoel zegt me dat er een soort van Multiplayer map met Live te downloaden zal zijn (let wel, dit is puur een gevoel). Het lijkt mij een ultieme test en marketing stunt om zoiets te flikken.
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Zou ook kunnen betekenen dat op 24 augustus de testversies van halo2 bij
    alle gamesmagazines geleverd wordt om de reviews te schrijven
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat zou kunnen, al betwijfel ik het. Ze leveren ze liever iets later af zodat er net voor 9 november reviews worden geschreven en gelezen zodat er weer een buzz ontstaat. Als de game al gereviewed is twee maanden voordat 'ie uitkomt is ook niet erg fijn. Als gamer voel je je dan toch wel genaaid, niet?

    Bovendien zou dat niet groot genoeg nieuws zijn om dit hele gedoe er omheen te rechtvaardigen.
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    ja, je hebt gelijk , bedankt
     
  11. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    en daarvoor een hele site maken, denk het niet..
    Of er komt iets zeer groot (release) of niks.
    Mischien info ofzo maar ja wat heb je eraan, zit je 1 maand in de spanning voor nieuwe screenshots en info.
    Dat zou trouwens wel heel gemeen zijn van bungie :+
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  12. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    zou zeker leuk zijn, maar ik hou het toch liever bij 11 November.

    Dan kan het met 24 Augustus alleen maar meevallen :D
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar ja het is ook geweten dat microsoft zijn zoekrobots alle forums over de hele wereld automatisch laat afzoeken naar treads over halo2 .
    Dus zij kunnen met ons de hype over halo2 meevolgen , en als ze bv. zien hoe er hier,
    en denkelijk hier niet alleen op elk vaag nieuwtje, een heleboel stellingen en verzinsels
    rond gefrabiceerd worden , de jongens van bungie over de grond rollen van het lachen
    en dan zeggen " we gaan er nog een schepje bovenop gooien" ,en dan zijn wij hier weer vertrokken met onze veronderstellingen.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ksnap iets niet, er staat in die blog "I Logged in as ladybee777" dus ik zoeken op google naar ladybee777... dan heb je 1 resultaat die naar een bungie site leid... maar je komt niet op de goede pagina uit. Ben nog ff aant kijken
     
  15. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    op ihatebees maken de vet gedrukte letters de zin 'god is watching' .... fet vaag
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hm, op de site die ik bedoel staat: We are NOT affiliated with Bungie Studios

    Nja ff verder zoeken :)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    BTW: Bungie heeft wat met 7.... en er staat nu toevallig 777 achter ladybees naam
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Damm je bent net iets sneller met posten :D
    Ik zag het ook :) Als je het omdraait staat er Gnihtaw Si Dog. Misschien is het wel een code taal :D
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, kan het niet zijn, in 13 dagen wordt halo verspreid, gold en de countdown gaat naar de release.
     
  20. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    het kan... mischien gebeurd het ook en mischien ook niet. We moeten gewoon afwachten, want er zijn nu wel 500 verschillende theorieeen en om er daar nou 1 uit te kiezen |:- . Want het kan net zo goed voor OXM holiday special zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina