1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou er niet vanuit gaan, bol.com levert gewoon wat ze binnen krijgen en aangezien het een Nederlands bedrijf is... Maar ben benieuwd, was er dan een release datum van de One bekend?
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Dan zijn de andere online keten wel erg snel geüpdatet en bol.com loopt achter? :+




    21 November 2013 toch? Day one edition kunnen men beter dan even aanpassen staat leuk 2013 op de controller. :+
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Er was nog geen releasedatum bekend, enkel 'november 2013'. Releasedatum volgt mogelijk op de Gamescom, hoewel dat eerder de Duitse datum dan de Nederlandse datum zal zijn.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bol is groter en heeft meer te doen denk ik
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk niet dat bol dan kan keveren. Maar geannuleerd en bij Amazon.de besteld.
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb net mijn X1 bij amazon.de besteld maar besef ook dat de DRM nog actief is en je waarschijnlijk pas online kan en je games kan spelen nadat de console zijn day one patch heeft gehad. De kans is groot dat je een zeer grote baksteen koopt en uiteindelijk net als de rest van NL moet wachten tot 2014 wanneer de patch in NL uit is. Dit is voor degene die interesse hebben in het importeren maar hier waarschijnlijk nog niet aan hebben gedacht.

    Ik ben benieuwd wat de gamescom aan nieuwe info brengt maar tot nu toe is het niet veel soeps wat Microsoft aan correcte informatie naar buiten brengt.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    In het ergste geval zul je via een VPN de patch binnen moeten halen.
    Ook niet echt een issue, lijkt me.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de Xbox One thread. :)
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Al ontkracht.

    http://www.gamer.nl/nieuws/431961/dag-een-patch-xbox-one-in-ieder-land-te-downloaden
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  11. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff, wat een onduidelijkheden voor een leek op dit gebied eigenlijk sinds het bekend is geworden dat de xboxone uitgesteld word. Ik lees nu op verschillende sites dat die day one patch het verplichte 1x in de 24 uur online moeten zijn weghaalt, maar als je dus geen day one editie krijgt, moet je dus eens in de 24 uur online zijn? Maar als mijn xbox die ik al gepre-orderd heb, ergens in maart komt, is het dan nog steeds die day one editie?
    Ik weet het, het staat vast hier al ergens beschreven, maar ben het niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen krijgt de patch. Eerste wat iedere Xbox moet doen. Als je internet hebt ben je klaar. :)
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ow oke, Thnx :)
     
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de dichtstbijzijnde plek in Duitsland waar je de Xbox One kunt scoren? Nog iets dichterbij dan Monchengladbach of Krefeld? Woon in Schiedam...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan niet echt dichterbij. Vanuit Schiedam is het sowieso een eind. Ben blij dat ik in het zuiden woon. ;-)
     
  16. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Of ik koop hem bij een winkel in NL die hem dit jaar heeft liggen en anders ga ik wel een dag naar Duitsland om die Xbox te halen, moet ik wel meer dan 200km reizen -,- en anders kan een kennis hem nog altijd meenemen.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kans is bijna 0 dat je hier in NL iets vind.
     
  18. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    next-level gaat importen dus dan koop ik hem gewoon van hun, dan hoef ik niet zelf daarheen te gaan.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deden ze ook met de Wii toen.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan heb ik niets gezegd.:p
     

Deel Deze Pagina