1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    Het is nog niet 100 % zeker, je kan het gewoon alvast bestellen. Is het zo dat het toch niet regiovrij is, dan krijg je gewoon je geld terug :)
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht ik wel even tot de release. Met al die top games die eraan komen vind ik het niet erg om een game niet op de release te krijgen.
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ligt eraan welke version het is he. Je kan dus meestal of Engels of Japans verwachten.
    Vaak is het Engels.
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij SNS bank zit ik.
    Moet toch maar eens gaan kijken, misschien maar een andere bank.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is mis met de SNS bank?
    Ik zit daar ook, en heb absoluut geen problemen.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Woei, zojuist Soul Calibur 4 besteld bij gamehubs. Omdat ik eigenlijk helemaal geen haast ermee heb, heb ik voor de gratis verzending gekozen (wat ik normaal in principe nooit doe).
    Ik hoop dat alles maar aankomt!
     
  8. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, maar ik wist dus tot vandaag niet eens dat je ermee kon internetbankieren.
    Moet alleen uitzoeken hoe dat werkt.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerst een site waar je Xbox Live nog goedkoper kon kopen dan bij www.gamehubs.com, het was Jasper1978 ofzo iets, weet iemand het misschien precies?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Sorry, maar een URL als www.japser1978.com lijkt mij echt superonbetrouwbaar. Bij gamehubs weet je zeker dat het werkt, en daar is de prijs al super aantrekkelijk. Om daar nou nog 2 euro op te besparen is een beetje overdreven.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze bedoel je. :b:
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heeft iemand dat al is geprobeerd bij jasper? En werkte dat?
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik bijvoorbeeld bij gamehubs Fable II en Far Cry 2 bestel. Hoe zeker ben ik er dan van dat het engelstalig is? Op de site staat wel dat hij voor PAL geschikt is, maar er wordt niks over de taal gezegd, wat dus net zo goed Japans kan zijn (immers ook geschikt voor NTSC-J).

    En hoe zit het precies met Paypal hierbij? is het alleen met creditcard of kan je ook gewoon van je bankrekening van (in mijn geval) postbank gebruik maken?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Paypal is wat anders dan creditcard en je kan Paypal gewoon linken aan je (post)bankrekeningnummer. Check gewoon ff paypal.nl daar staat 't wel uitgelegd.
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde laatst van iemand op dit forum dat de games van Gamehubs.com vaak NTSC-J zijn, dus dan krijg je een japans doosje/boekje ofzo? Klopt dit of was dit maar een fabeltje
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in het ergste geval krijg je een 2 talig hoesje boekje, gamehubs verkoopt alleen regiovrije games en door de regel genomen hebben deze ook engelstalige boekjes/hoesjes

    welke versie je krijgt van een spel hangt ervan af welke regiovrij is en welke ze het goedkoopst kunnen inkopen, in principe zijn ze zo goedkoop omdat ze je hongkon versies verkopen ( 2 talig) soms zijn die echter niet regiovrij en dan krijg je een amerikaanse of pal uit een andere regio (of als er geen regiovrije versies zijn krijg je je geld terug).

    hoe dan ook, ook al krijg je een NTSC-J dan nog zit er een engelstalig of 2 talig boekje/hoesje bij
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Nu de laatste vraag voordat ik tot bestelling over ga:

    Is de game standaard al ingesteld in het engels of moet je dat zelf doen?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb zelf 2 meertalige games van gamehubs (PGR4 en Ninja Gaiden 2) en deze hebben wel een 2 talig hoesje/boekje maar de games zijn volledig engels.

    ik denk dat je in het ergste geval als het spel start je taal zal moeten kiezen maar waarschijnlijk is de game al engels
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Gamehubs is laatst voor honderd procent overgegaan op PAL games, tegenwoordig willen ze alleen games verkopen die minimaal voor PAL systemen geschikt zijn. Boekjes zijn altijd Engels, net als de ingame audio :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina