1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo de Film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NapoleJon, 4 feb 2005.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Handige knop, zit rechtsonderin je bericht, die zou ik voortaan gaan gebruiken, anders heb je een keer een waarschuwing te pakken.

    Maar goed, mij maakt de regiseur van de film niet uit, meestal pakken nieuwelingen op dit soort projecten ook goed uit.

    Roland Emmerich zou ik zelf als optie nemen, de regiseur van Independance Day (en Day after tomorrow, Godzilla, The Patriot). Dan word het een fraaie Amerikaanse lompe schietfilm, maar als het verhaal van Halo en Masterchief enzo wel blijft gehandhaafd.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ze dan toch een film gaan maken, hoop ik ook op een Fall of Reach verfilming ipv halo 2. Lijkt me ook erg cool om op het witte doek te zien hoe die kids vanaf hun 6e geprept worden om supersoldaten te worden... Die trainingskampen, de lichaamsmanipulaties, de oefenmissies, en uiteindelijk: het echt werk! Moet je toch wel wat mee kunnen als regisseur.:)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-DĂ©finie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoop dat Fall of Reach wel als een begin van de film wordt gebruikt, maar dat de film uiteindelijk toch draait om Halo en the flood. Verder hoop ik dat deze film niet een precieze verfilming wordt, maar een toevoeging (zoals de boeken). Het zou zooooo vet zijn om bijvoorbeelds flashbacks van de Forerunner te zien.
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, meerdere Spartans... geluidseffecten...Beeldkwaliteit HOGER dan Halo2... Awww #krijgt kippenvel dat is gewoon relax(bass keihog ook in de bioscoop)
     
  5. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    echte acteurs of word het een geanimeerde film?? zoiets als final fantasy ghost within kwaliteit ??
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat David Lynch een maffe keuze is voor een science-fiction actie spectakel! :) Hij is goed in het maken van saaie, langdradige, maar soms enge en spannende ingewikkelde films. Dat zou kunnen passen, maar denk dat 't eerder een Hollywood spektakelfilm wordt met dikke actie en Bruce Willis als de Chief ofzo!
     
  7. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de masterchief niet echt een film held
    Hij is eigenlijk maar een vreemd mannetje met een enorm groen armor met een mooi goudkleurig vizier. Hij zegt heel weinig en wat hij zegt komt er zooo droog uit
     
  8. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet hoor... De game was super, maar een film? Als het wat wordt zou dat mooi zijn, maar als het niet zo is gaan ze af... Maar we wachten af, hopen dat het een mooie film gaat worden!:)
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  10. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    De masterchief is TE droog. Echt, ik lag me elke keer kapot als de masterchief praat, zo mooi is dat. Ik hoop dat ze de sfx uitbesteden aan ILM, dan wordt het zeker een topper. En vooral veel bekende spelers zoals samuel, bruce, nicolas, jonny, etc
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je mensen dom gaat noemen, moet je zelf even in de grote IQ-spiegel kijken.
    Er is zoiets als sarcasme, en sommige mensen gebruiken dat. Hij zegt dat je een verhaal met een game moet vertellen. Dus ik maak een hilarisch sarcastische opmerking dat er al een goede game is van Halo. Oke? snap je?
     
  13. wokkeltje

    wokkeltje Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja fig0 en trouwens figo is slecht in voetbal
     
  14. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken jij de definitie van hilarisch nog niet.... en die ga ik ook niet uitleggen!
    + dat jij niet goed leest, want hij zegt niet dat je een verhaal met een game moet vertellen hij zegt:'Ze moeten geen games verfilmen, als je iets wil vertellen maak er dan een game van'. waarop jij zegt dat er al een game van Halo is....
    Dit heeft er dan ook nix mee te maken... en is het dus ook dom om zo te reageren!!
    Dus kort samengevat, niks hilarisch want het is een domme reactie!!
    En nu heb ik nog een voorbeeld van dom voor je...
    kijk maar eens boven deze post mag jij ff proberen hier iets zinnigs uit te halen!! Een voetballer die zoveel geld verdient een slechte voetballer noemen terwijl hij tot de wereldtop wordt gerekent en een belangrijke functie heeft bij real madrid....
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  15. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0




    Amen O-)
     
  16. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa lijk me niet echt wat bijzonders want halo 2 was het einde ook knake en hoop niet dat ze het dan in een film nog is dunntjes over doen
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dingen hierover (offtopic, i'm sorry)
    1. maak nooit sarcasme uit _O_ Nou jah, op zich is het geen domme opmerking. Het is niet hilarisch, maar "dom" is relatief (niet uitgebreid filosofisch doen, maar) misschien vinden sommige het grappig. Sommige mensen posten alleen "Amen" als je dit ontleed is het niet grappig, maar doorlezend wel. Sommige mensen posten nutteloze zaken. Het is niet echt grappig, maar daarom moet het niet afgekraakt worden. Lees mijn posts maar is, vol met flauw gedoe, maar, en dit is m'n tweede punt
    2. Who cares

    ontopic: waar ging het alweer over? owja, de halo film.
    Volgens mij is het met echte acteurs, ook al is het beter zonder, als het goed gemaakt wordt, kan dit nog werken. Toch heb ik er niet veel vertrouwen in.
     
  18. Eddie B

    Eddie B *E*N*D*

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de Bungie site:
     
  19. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat deze film echt gaat OWNEN en dat er gekende acteurs in zullen verschijnen en superwijsgave SPECIAL EFFECTS!!!
    :p;):D:)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. De special effects moeten zeker mooi zijn!
     

Deel Deze Pagina