Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op z'n minst een optie in het spel stoppen dat het kan, ofwel mensen de keuze geven, zou wel heel leuk zijn :)
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    what 5% 8), we staan niet alleen:9

    Nee, ik ben ook gwoon verder gegaan met h1, maar ik vind h1 gwoon nog steeds de beste shooter die ik ooit heb gespeelt. En ik speel nog wel eens h1 met vrienden (of zelfs gwoon campaign), speel nog steeds h2(zeker geen campaign 8)), en kijk zeker uit naar h3, dat zegt niet dat h1 niet de beste shooter is in mijn ogen. Zo dat is wel duidelijk lijkt me.

    Discussie is nu afgelope ;)

    Een nacht missie lijkt me wel lache, maar niet pikke donker, meer een met een ondergaande zon aan de horizon :9
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat je bijv s avonds je flashlight moet gebruiken om de weg te vinden en je tegenstanders moet gaan opzoeken. Of dat je in kleine ruimtes, opeens daar iemand ziet bewegen met je flashlight... is dat niet cool :D. Geeft je toch weer een gevoel van Halo singleplayer ook gelijk!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 had toch ook donkere levels? Maar dan niet helemaal buiten idd. En waterworks was ook snachts volgens mij.. (kutmap anyway)
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Waterworks is in een grot waardoor er weinig licht naar binnen kon schijnen.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Lijkt me ook wel een leuk idee. Plasma Grenades en Power Drainers zien er dan meteen een stuk spectaculairder uit.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    veel Campaign Achievements en 9 Missies lijkt me nogal weinig maar dat zegt niets want het kan ook enorme grote missies wezen :+ hopelijk... maar de Multiplayer achievements zijn nogal heel erg simpel...
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Had eigenlijk ook wel een paar achievements willen zien die je niet binnen een week kan halen. Zoals bij GOW die 10.000 kills. Die single player mission achievements moeten in heel veel spelen trouwens wat naar beneden geschroevd worden. Ik vind ze juist leuker als je ze verdient met dingen die niet toch wel doet, zoals bij crackdown.
    Maar goed, toch geen achievements nodig om halo te spelen.
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat wil inderdaad niets zeggen. Officieel hadden Halo: CE en Halo 2 ook weinig missies. Bij Halo heb je meer levels binnen de levels. Halo 3 schijnt overigens voor 12 uur aan gameplay te gaan brengen. De snelste tijd was 7 uur waarop iemand bij Bungie hem uitgespeeld had.
     
  12. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    t zijn missies geen levels he :thumbs:
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    12 uur lijkt me prima. Veel mensen zullen het kort vinden maar ik heb liever echte kwalliteits levels met veel spanning er in dan van die lang gerekte met allemaal rare wendingen in het verhaal om het maar langer te maken. Ik doe er trouwens toch wel 10 uur meer mee bezig want ik ga graag halverwege een level vaak gewoon ff kloten met steentjes en granaten :+
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die skulls vinden ben je waarschijnlijk ook wel even bezig:b:

    En weet iemand wat dat Meta game score inhoud?
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En wat is dat meta-game? En weer skulls :) tof. Ook zag ik nog iets van terminals? Nog iets naast skulls zoeken? Ik vind het wel vet dat ze zoveel achievements erin doen =), kan niet wachten.
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk eerste keer op Legendary uitspelen, daarna gewoon veel online :) Denk wel dat ik hier uiteindelijk 1000/1000 krijg.
    Wat is dat met die skulls?
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zelfde als met Halo2, die verborgen skulls alleen heb je nu een reden om ze te halen. Er zal wel een side effect aan hangen zoals invisibility etc.

    Meta-game lijkt mij gewoon de online co-op.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    maar je kunt er dus punten meehalen..? Iets met de campaing iig (9 levels)
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zo dacht ik dus ook, beide hebben 9 levels en misschien heb je een soort co-op met missies. Elke missie is punten waard?
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2 nooit geweten dit:confused:
    Nja.. Heb m een keer bij een vriend uitgespeeld, en héél veel online bij vrienden ;)
    Toen ik eindelijk mn Xbox Live (op 360) kreeg, kocht ik m en heb m nog 2 week online gespeeld ofzo.. Maar nooit iets van hidden skulls geweten :p
    Nja boeie.. Voor Halo 2 krijg ik tog geen achievements, bij Halo 3 wel ff flink mn best doen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina