1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vrij nemen voor een spelletje :emo:
     
  3. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem ik aan dat je 48 uur gaat spelen in die 2 dagen.....

    Anders is het zonde van je vrije dagen. :+
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waar slaat die reactie nou weer op :emo:

    Als ik tegen die tijd nog gewoon zou werken zoals nu zou ik het sowieso doen (kan toch per week m'n eigen uren verdelen), maar helaas begint begin september m'n nieuwe opleiding dus 2 dagen niet op komen dagen lijkt me niet zo handig dan :+
     
  5. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd waar slaat jou antwoord op...

    Het zijn maar 2 dagen en jij wacht toch ook op het spel? Is het zo raar dan als ik 2 dagen vrij neem voor gta 5? Neem aan dat ik niet de enige ben. Als het spel eindelijk uit is wil ik er ff goed van genieten.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb dan zomervakantie! (Die was al geplanned voor het uitstal van de game :9)
     
  7. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk als je dit spel nolife gaat spelen. Dat je de pret snel voor jezelf verpest. Het gaat dan sneller vervelen. Doe mij maar lekker werken en daarna een uurtje raggen als ik weer thuis ben

    S3 TapaTalk
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  9. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook geen no life gamen alles rustig aan ontdekken neem altijd de tijd voor gta
     
  10. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk hardstyle in gta? haha
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Mwah nee dat gaat me iets te ver eigenlijk.

    Ik vind juist lekker als ik na m'n werk even kan gamen.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    "niet zo handig" vind ik een understatement. Waarom zou je school en alles laten lopen voor een spelletje?
    Mijn reactie slaat erop dat ik het nogal triest vind om dat te doen. Een spelletje speel je toch voor je vermaak en niet in plaats van je werk (tenzij het uiteraard je werk is, maar dat lijkt me in dit geval niet?). Dus ik vind het raar ja als je daar vrij voor gaat nemen. Je zal vast niet de enige zijn hoor ;) maar dat vind ik geen argument.

    Uiteraard doe je maar lekker :) maar hier sloeg mijn antwoord dus op.
    haha nice :lol:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    We hebben het over 2 dagen gast, niet 2 weken 8)

    Ik doe het ook niet overigens want dat heb ik er ook weer niet voor over :+
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ieder zijn ding natuurlijk. Vrienden van mij vragen ook vrij om een avond te gaan stappen in Nijmegen. Je hebt die dagen toch niet voor niets en als je toch geen vakantie op neemt.

    Ik zal er ook vast wel wat eerder voor naar huis gaan van school.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vrij nemen van werk kan toch wel. Als je toch vakantiedagen hebt. Anders verplichten ze je die zomaar ergens op te nemen. Vrij nemen van school vind ik alleen kunnen als het niet verplichte lessen zijn. Er komen mensen voor dommere redenen niet opdagen. Maar echt spijbelen is te ver
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik ben helemaal geen gta fan, maar ik kan prima begrijpen dat mensen hiervoor vrijnemen.

    Het is toch altijd de meest gewilde game van dat jaar en er is geen groter mediaspektakel dan gta.

    en trouwens dit is toch een game forum,.. dan kijken mensen vreemd op dat mensen voor games vrijnemen, toch een soort van inception 8) :b:
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, en als mensen een dag niet op komen dagen op hun werk / school omdat ze de avond daarvoor te lang in de kroeg hebben gehangen kijkt er niemand raar op.

    En @ Maddmonkey: Dat was ook bedoeld als understatement :+ Tuurlijk ga ik niet voor GTA een (paar) dagen in de eerste maand van m'n opleiding missen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrij vragen om een game te kunnen spleen waar je al heel lang op wacht en dat wordt raar gevonden? Wow. Bezoek GTAF eens...daar kom je mensen tegen die meer enthousiast zijn over de release van GTA V dan toen zijn eerste kind werd geboren....en het was waarschijnlijk geen grap. Ik las ook dingen over mensen die ontslag nemen om de game helemaal kapot te kunnen spelen. Grap..of serieus? Your guess is as good as mine...maar het is fucking extreme.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Maar daarom zitten ze ook op het GTA forum, omdat ze gestoord zijn.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Mensen moeten gewoon minder janken op anderen. Wil iemand ontslag nemen om 24/7 te kunnen gamen prima joh schijt ga je gang en vertief je leventje :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina