1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Kan iemand deze kneus even bannen?
     
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat er nou opeens mee te maken, hij wilt zijn standpunt kwijt en moet maar opeens geband worden. Voel je je wel lekker|:-
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit is wel typerend voor de samenleving en moment. Valt er iemand op in de maatschappelijke orde (of chaos, hoe gij het zelf ziet) , dan zullen er hoofden gescheiden worden van de romp wegens de onuitputtelijke kracht van de guillotine. Wie of wat is de guillotine? Dat zijn wij allen, mijn kinderen. Want de mens ís de guillotine, daar waar wij verantwoordelijk zijn voor elke dode ooit gevat.Daarom vind ik vind de opmerking van herr Stoempfel uiterst diepgaand. Het doel is en blijft stimuleren dames en heren, stimuleren. Want zonder stimulans geen glans.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    En jou moeder heeft een piemel...

    Ff terug naar gta snap die hele CE niet. Vind de dlc exclusives een slechte stap van rockstar met gta. Alle andere producten komen voor 5 cent uit een chinees fabriekje. De slimmere consument haalt bij deze drie versies de goedkoopste bij een MM of Saturn bij release voor 45 eurootjes of zelfs goedkoper via internet acties. Zijn die producten die je erbij krijgt echt 70 plus euro waard?
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jouw, mijn beste. Verder is uit onderzoek gebleken dat opmerking over edele delen van de daar niet tot aan bevoegde onderwerpen wijzen op een , zo niet onbekende, voorliefde voor geslachtsdelen bij het verkeerde geslacht. Ik refereer u daarom ook door naar Thailand, waar er genoeg 'moeders' zijn met een 'piemel'.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat is een contaminatie, mijn beste.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Een contaminatie is door de mens verzonnen, ik treed buiten de voetsporen van het dagelijks leven en zie mijzelf als een wezen van de ziel.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat hip.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Duke. :lol:
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Wist niet dat ze in Thailand woonde=(
    Stop smoking the ganja man!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ganja. Zulke termen van het trottoir zijn een van de meest kwalijke ontdekkingen van de moderne tijd. Het blijkt dat de moderne humani exorbitante vormen van luiheid hebben ontdekt waarmee het zichzelf en de samenleving tot extreme vormen van vervuiling bevoegd. Een schande zeg ik u.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je ook zo'n studie gedaan? Je lijkt wel zo'n gast uit die LOI-reclame, sjezus! 8)



    :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit zeg...nou maar gewoon weer ontopic?

    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=558344

     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dyonko je zit helemaal in een verkeerde topic te posten.. Al in de gaten? " Green mile " is meer voor jou!

    Ben trouwens benieuwd of MS GTA 5 laten zien op de E3. Wat denken jullie?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee natuurlijk niet. GTA gameplay ga je 15 sept pas zien via leaked viddies
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat bewijst mijn eerdere theorie:

     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad. No fucking way dat er ook maar iets GTA V gerelateerds gaat gebeuren. Het zou geweldig zijn als het wel zou gebeuren, dat ze zeggen van.....oh and expect GTA V on your Xbox One as well. I think you will love our Games on Demand service. Zoiets...maar zal wel niet.

    Dat is zeker cool ja. Ik zie dat soort dingen wel zitten. Het brengt echt de nodige verandering in zo'n game. Dat je gewoon echt je auto in een parkeergarage of waar dan ook moet zetten waar mensen niet constant langslopen. Over minder dan twee weken is het alweer tijd voor E3..en dan zal die marketing campaign van V ook losbarsten.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.816
    Special Edition staat in systeem van Saturn/MM. Collector's nog niet, maar is een kwestie van tijd. Heb hem gewoon bij Bol staan, zal die dag toch wel werken dus veel maakt het niet uit. Zo niet, dan koop ik hem gewoon in de winkel in de ochtend en verpats die andere, zo simpel, alles voor GTA. :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina