1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt me ook, toch blijft het geniaal hoe Rockstar iedereen zo gek blijft krijgen! :lol:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben gewoon geleerd van te vroeg een datum roepen zoals de deden met GTA 4. En toen werd het uitgesteld. Ze kunnen beter de Apple techniek gebruiken. Opeens een reveal en volgende maand is die in de winkels. ;)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lukt ze zeker om mij gek te maken ;)
    Ik kan niet wachten op meer info _O_
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zonnebril onder een panty. Baas. _O_
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk voor de PC peeps

    [​IMG]
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja of voor de 38ste x een foutje...
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Release hem maar eerst eens gewoon voor 360/PS3. 8)
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.903
    Leuk Bevonden:
    3.282
    'GTA in de toekomst is mogelijk'

    Dan Houser, vice-president van Rockstar Games heeft aangegeven dat Rockstar geen problemen heeft om een Grand Theft Auto-game te maken in de toekomst. Wel moet het zo zijn dat Rockstar dan ook daadwerkelijk de sfeer en het verhaal zo goed kunnen brengen dat het ook echt wat toevoegt.

    Eerder kwam Rockstar Games met Red Dead Redemption, wat zich afspeelt in de laatste jaren van het Wilde Westen. Destijds was Rockstar Games klaar voor het maken van een western omdat ze ook echt de indruk kregen dat ze iets nieuws en speciaals mochten doen.

    “We have no interest in going into science fiction for the sake of flying cars and laser guns. The best science fiction stories are those that speak about the human condition. So while this idea is very tempting and, by definition, anything’s possible in a videogame, we lack the essential thing for the moment: a good reason”, aldus Houser. Op dit moment ziet Dan Houser een game in de toekomst in ieder geval nog niet echt zitten. De toekomst voor Rockstar Games is voorlopig Grand Theft Auto V, die in een van de aankomende maanden moet verschijnen.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoeft van mij niet!! Hou het a.u.b. in deze tijd.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.966
    Ach, zal vast wel goed komen, is ook weer eens wat anders!
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand heeft waarschijnlijk gevraagd of het een mogelijkheid was en hij gaf antwoord. Zou het totaal niet serieus nemen...
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Een Sandbox game van Rockstar in de toekomst lijkt me awesome, maar maak er dan een nieuwe IP van. Het feit dat het van Rockstar is is al genoeg voor de verkoopcijfers. GTA hoort GTA te blijven, met een aantal 'regels'.

    Tuurlijk zou het wel awesome worden, maar er zijn al zo weinig nieuwe IP's :mad:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je het stukje goed leest lijkt dit nog lang niet te gaan gebeuren. Ze missen een zeer essentieel iets en dat is een goede reden om een futuristische GTA te maken. En het hoeft voor mij ook niet persé, maar wanneer Rockstar er zelf wel vertrouwen in heeft, beginnen wij helemaal niets en denk ik ook echt wel dat het iets moois zal worden. Have a bit of faith.
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze maand zou volgend Rockstar toch zoveel meer bekend worden? Dat vind ik tot nu toe wel tegenvallen, en ik kan echt niet meer wachten op meer info. Natuurlijk is dat artwork ding wel bekend geworden, met ik baal wel als dat alles is. Kan gewoon niet meer wachten!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wat ze gezegd hebben....

    Stay tuned for lots more ahead, including more artwork and the unveiling of the game's official cover later this month.


    Lots more ahead kan natuurlijk ook de andere maanden tot release zijn. Artwork hebben we min of meer gehad, alleen niet op hun eigen site maar een foto die het toevallig in de winkel tegenkwam. Maar ze zijn wel heel stil inderdaad.
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    GTA in de toekomst? Dat kun je dan toch geen GTA meer noemen.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Blade Runner IIV :+
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    GTS, grand theft spaceship.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GTA in het verleden kon toch ook met Vice City. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina