1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nóg meer vriendinnen? Alsof dat daten al niet tergend genoeg was, althans dat vond ik. Het was even leuk maar al gauw niet meer. Maar ja, ik gebruik het gewoon niet, simpel zat. Het zijn wel hele gedetailleerde geruchten....dus who knows. Maar het lijkt me echt sterk dat het inderdaad een GTA: SA HD gaat worden, mensen willen steeds meer en ze willen niet elke keer weer die exact zelfde missies krijgen. Er klopt vreselijk veel aan GTA nog steeds, maar er waren naar mijn mening wel echt te weinig hele interessante missies in GTA IV. Dit zou ik heel graag verbeterd willen zien.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    /vieze oude man
    hehhhehehhehehe lekker spelen met de hot coffee mod..
    /vieze oude man off

    Vriendinnen en vrienden vond ik wel vet in GTA IV lekker bowlen enzo en poolen met die st0ner in z'n bar.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Rockstar weet denk ik heel goed dat is ze SA alleen maar remaken dat ze nat gaan. Ik geloof er wel in dat, als het SA is, ze heel veel originele dingen gaan doen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Analyst: GTAV Will Be Digital Only







    A research and consultancy firm predicts that the boxed retail version of Grand Theft Auto V will not include a disc.

    Surprise! It's not Michael Pachter! No, this one comes from Newzoo, "an international full service market research and consulting firm completely focused on the games industry," and it's so out-of-left-field that even Mr. Pach Attack himself probably wouldn't go near it.

    "There are a lot of reasons why publishers are pushing towards digital distribution of triple-A games. Speaking out loud might harm the relationship with retail partners, but the benefits have become too large to remain silent about the desire to go completely digital," Newzoo CEO Peter Warman said in a recent report on DLC. "The ultimate objective being to launch games faster, create continuous revenues on a title and simply to make more money. Will retail disappear from the picture? Of course not. Retail will always remain an important channel to promote and distribute games. Retail has a strong hand to play when it comes to eyeballs and... boxes make a nice gift."

    And then he gets to the interesting bit. "Boxed games will not disappear, but what is in the box will," he continued. "That is why the boxed GTA V version will contain a collectible piece of merchandise and a download code. No disc."

    No disc? That's a bold prediction. I'm not an expert [or even an analyst] but I think it's a bit premature; as hard as it is for some people to believe, a significant portion of the population still lives in areas where high-volume digital distribution is impractical at best. It's one thing to activate a game online or connection to a DRM server, but another thing entirely to download a multi-gigabyte game in its entirety over a connection that may be throttled, capped or just plain crappy.

    Those most reliant on retail channels for their games, in other words, tend to be the same people who can't just take home a code and download them, while most of those who can will just order them from home. That leaves a very narrow slice of gamers who are dedicated enough to their title of choice to cruise to the mall and lay down their money for some extra room-cluttering junk, just so they can turn around and drive home to actually get their game. Maybe someday, for some titles, but today? I just don't see it happening.



    http://www.escapistmagazine.com/news/view/113951-Analyst-Predicts-GTA-V-Will-Be-Digital-Only
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal kunnen. Maar denk dat het niet waar is.
    Al zie ik het wel graag moet ik zeggen. Spelen met disc wordt ouderwets. :)
     
  6. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja GTA is wel zo'n serie die voor wat 'opschudding' kan zorgen op het gebied van technologie. Zo ook Battlefield 3. Toch aardig wat mensen die hun pc upgraden voor die game of een nieuwe pc kopen. Zou een stap voorwaarts zijn wat betreft het promoten van digital only games, maar vooralsnog lijkt het me nog geen handige zet. Zo zet je toch heel veel mensen buitenspel. En en is op dit moment de beste optie, al zijn die games on demand-titels wel erg duur. Kun je zo 70 euro neerleggen voor GTA V. Liever niet :p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou het echt shit vinden, ik vind dat er meer voldoening in het geheel zit als je iets in je handen hebt. Dat heb ik met muziek ook,als ik een album echt goed vind en ik wil het kopen, dan koop ik het niet online maar echt in een winkel. Het heeft geen minder waarde, en toch voelt het wel zo aan.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan nog steeds toch? Alleen zit er nu geen disc meer in. Dus je hebt nog steeds een doosje
    Maar ik vind het prima. Minder kans dat je per ongeluk je disc krast, beter voor je 360, nog snellere laadtijden etc. :)


    @ Jel0

    Idd. Is is de toekomst maar zie het idd nog niet snel gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  9. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Enorm nadeel is wel dat het hele tweedehands gebeuren zo wegvalt. Een code zal wel niet heel gemakkelijk overdraagbaar zijn.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    En je kan niet even een game uitlenen aan wat vrienden, geen zin om een hele HDD mee te slepen...8)

    Denk overigens nog niet dat de tijd is aangebroken voor digital only, ikzelf heb nog de 360 van de launch met 20gb, en deze is al zowat vol.
    Ik zal wel de uitzondering zijn xD
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. :p

    Maar daarom zie ik het pas ook echt massaal verschijnen met de nieuwe generatie.
    Zeker de "grotere" games wachten nog even. Misschien zien we richting het einde van de deze generatie wel "kleinere" games die het gaan doen. Grootste reden toch distributie kosten.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.472
    Leuk Bevonden:
    17.593
    Hoop ook dat t fake is..
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar de prijzen gaan ook waarschijnlijk omlaag zonder de distributie kosten. Althans dat hoop ik dan. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mee eens?

    [yt]XtkdtUCOKZ8[/yt]
     
  15. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft Uncharted en RDR wel, en de humor van Saints Row in mindere mate. GTA San Andreas bevatte meer humor dan GTA IV, dus wat mij betreft mag dat wel weer wat opgeschroefd worden in GTA V.. Maar zo over the top als Saints Row 3 het gaat doen, hoeft van mij niet.. Het lijkt me een ontzettend leuke game te worden, maar dit past niet bij de GTA-serie
     
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou nee eigenlijk.

    Schietsysteem van Uncharted (van wat ik op filmpjes ervan gezien heb) lijkt me niet echt lekker. RDR werkte imo prima, en anders liever zoiets als Gears of War. Er moet een lekkere feeling aan zitten, wat met de Euphoria-engine prima werkte in RDR.

    Controls van Batman (alleen AA gespeeld hier) waren erg goed, maar zijn qua functies totaal niet te vergelijken met GTA. De 'smoothness' ervan zou ik wel erg lekker vinden.

    L.A. Noire heb ik niet echt iets over te zeggen, ik zal het er wel mee eens zijn.

    Humor van Saints Row? Moeilijke dit. Ik vind het er in de SR3-videos vaak te 'gemaakt' overkomen en de humor van Rockstar in GTA IV was erg leuk. De wat serieuzere aanpak van IV t.o.v. SA vind ik ook helemaal niet erg, het mag wat mij betreft best wat serieuzer zijn. Dus tsjah.

    En het verhaalachtige van RDR kan ik zeker mee inkomen, al zat dit eigenlijk al in GTA IV.


    Over die rumors: die in de spoiler maken mij niet echt warm, ik zou liever een uitgewerkte versie van die Washington-theorie van een paar pagina's terugzien.

    Ach ja, we weten het morgen:)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh natuurlijk, morgen alweer de trailer! Was het helemaal vergeten! :p
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij gaat morgen het internet wereldwijd plat :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En sowieso dit topic. :+
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Vanmiddag om 4 uur komt de trailer toch ? :D
     

Deel Deze Pagina