1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat deze game nu is aangekondigd! Zit er eigenlijk al een jaar op te wachten, vaak zat ik gewoon alleen op gamesites om even te checken of GTA V niet was aangekondigd. Ik weet nog wel het speculeren bij San Andreas en GTA IV, toen de eerste trailer net uit was. Bijvoorbeeld bij deze GTA San Andreas trailer:


    ''Holy shit, je kan zelfs basketballen en fietsen :+''

    GTA 3, Vice City en San Andreas zijn allemaal gewoon toppers. Maakt mij dus ook helemaal niets uit waar het zich afspeelt!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    beter kan je nu ook fietsen!
     
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even de 1e trailers van GTA IV en RDR bekeken.
    Hier zag je in ieder geval veel van de stad/landschap en de hoofdpersonage.

    Alleen hier was geen "verwachte" release datum te zien.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog, 2 dagen aangekondigd en nu al een deel 2. sick 8)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.011
    Leuk Bevonden:
    9.578
    Let the hype begin.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    1000 reacties in 2 jaar tijd is niet zo gek toch ?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.011
    Leuk Bevonden:
    9.578
    Als je bedenkt dat 900 van die reacties gingen over een game die nog niet aangekondigd was of whatsoever, is dat best veel.
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Aah... De good ol' hype train van GTA IV rijdt weer, nu onder de naam GTA V. Mooie tijden waren dat, wat een gigantische hype was dat bij IV.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Tsjah en iedereen laat zich hypen, dan komen de 'heb je de game al gespot' topics en daarna standaard weer 'het valt me toch tegen' reacties.
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    De perfecte game bestaat ook niet he ;)
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik snap alleen niet dat mensen zich wel laten verleiden tot de marketingmachine en alles maar voor waar aannemen. De perfecte game bestaat inderdaad niet, maar GTA IV was gewoon wel erg goed.

    Maar je ziet het nu ook terugkomen bij Battlefield. Eerst de game verheerlijken terwijl ze nog geen seconde zelf hebben gespeeld en nu lopen een aantal de boel weer af te kraken.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Offtopic:
    RDR (ook van Rockstar) komt aardig dicht in de buurt imo.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En Bioshock komt er anders ook best dicht in de buurt. :9
     
  14. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speelde vanmiddag voor de gein EFLC nog eventjes, en brrrr.. Het voelt opeens vreselijk oud aan. Controls voelen nogal onhandig, cover werkt niet echt lekker, mikken ging niet goed en het schieten voelde inderdaad (wat Kabuto al zei in het vorige deel) eigenlijk ook niet echt lekker aan. Graphics waren opeens ook niet zo mooi meer, merkte opeens veel pop-up en blur. De straten voelde opeens erg leeg aan. Allemaal punten waar ik in mijn herinnering totaal geen last van had.

    RDR was op die punten dan wel echt een stuk beter, die speelde ik in de zomer nog eens en toen had ik van al die punten echt totaal geen last, vooral het schieten voelt echt veel beter aan in RDR. Zo zie je maar weer wat een paar jaartjes ontwikkeling voor een game-engine kunnen betekenen, hopelijk kunnen ze de lijn GTA IV => RDR doorzetten met GTA V.
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoop in GTA V dat je ook wat op de vliegvelden kan doen dus vliegtuigen besturen enz. jammer dat dit niet kon in GTA IV
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ga er zonder meer van uit dat we alle verbeteringen uit RDR in GTA V krijgen. Het schietsysteem zal ongetwijfeld net zoals RDR zijn of wellicht zelfs nog beter. En ik verwacht hetzelfde voor de physics etc. Ben ook echt benieuwd ernaar hoe ze de wereld nog levendiger gaan maken. Qua wat voetgangers op straat doen, wat ze zeggen..etc..kortom, of ze nóg realistischer zijn gemaakt dan voorheen. De random events in RdR waren al erg vet, maar deze zaten ook al min of meer in GTA IV.

    Shit, ben echt zwaar benieuwd naar die trailer. Als die geruchten waar zijn of meerdere protagonists(wat is het NL woord hiervoor?) kan dat echt vet uitpakken.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Protagonisten.

    Ben wel benieuwd hoe dat eventueel uitpakt, kan namelijk ook zorgen dat je 'band' met de karakters minder is, had dat bij Yakuza afgelopen deel.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Vind je? Mij lijkt het echt geen fuck als je met meerdere personages de verhaallijn gaat spelen. Helemaal na IV, waar Niko echt een geweldige personage was.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ligt er een beetje aan. Als het echt verschillende story's door elkaar zijn zou het stom zijn. Bij RDR vond ik het niet erg. Dat was goed gedaan. Of als het wordt zoals het bij Maffia 2 had kunnen zijn (als de DLC geen DLC was geweest maar echt in de originele release zat) dan kan het interessant zijn.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Heb je gelijk in, maar het is wel weer eens wat anders en we shall have faith in Rockstar :). Maar het zijn eigenlijk alleen maar geruchten van Kotaku, dus de kans dat het allemaal onzin is..is net zo groot. :)
     

Deel Deze Pagina