1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tis locust vs men. Het is heet volgens mij ook niet voor niets Versus in veel previews/reviews enzo, maar zeker weten doe ik t niet
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is ook 10x zo realistisch inplaats van dat je als Gear samen met zo'n locust gastje vecht :{
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    1. The basic elements of a team are:

    1. - The Guns. These guys take care of the rough stuff, up close and personal, and are specialized in scoring the kill in whichever way possible. These guys should have the best reflexes, and most allround weapon loadout.

    2. - The Backup. These guys make kills, hell yes, but their main job is to keep the Guns safe from enemy tricks. That means firing even if there is nothing to fire at. Keep the enemy at bay as much as possible, and rain bullets on them as soon as they move.
    These players should be a little ways behind the Guns, and advance/retreat with them(*See further into the post on this*). They should also find the spot with the best overview and line of fire in the area surrounding the guns.

    3. - The Longbow. Basically, this is a sniper, but he's moving around like crazy, trying to get as many kills as possible while still remaining at long range. These guys should find the highest ground possible, so they can oversee the entire field, and act as some sort of team leader, give away enemy positions via VoIP, and direct the individual players around the playing field. Typically, a team will need one of these, maximum.

    4. - The Shadow. This is the guy with the chainsawing fetish. He's going to be trying to move around the field unnoticed, get behind enemy lines, sneak up on enemies, kill them, leave again, and leave no clue what the hell just happened. This unit is not necessary, and only works when properly supported by the rest of the team, but when used, he can be the most effective team unit of them all. This guy can create diversions, confuse enemies, flank them: in general just keep the enemy too busy looking for him to mind the rest of your team. Again, any team will only need one of these, if they even use one. More of them, and the shadows will turn into giant shoot-me-signs.

    Bult tekst!! Maar meer info over de 4 soorten kon ik niet vinden....Persoonlijk lijkt mij de shadow het leukst 8)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    de Guns ook :)
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Zet ff tussen spoilers a.u.b.
    Niet dat het me wat uitmaakt, maar mss iemand anders wel.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is daar nou spoilerachtig aan? het is meer een soort van taktiek :)
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die hem al hebben: Heb je lag online?
     
  8. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet best zijn als er nu al lag was....
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geeeen lag :)
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    HAhaa heel mooi om te horen :D.
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is absoluut geen lag, heb net 20 potjes achter elkaar door zonder problemen kunnen spelen.

    Wel moest ik 5 keer zoeken met quickmatch voordat er een game was waar ik in kon, verloor elke keer de connectie met de host.

    Topgame online!
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat komt toch omdat een game heel snel vol zit en meteen start voordat je kan joinen?

    Gelukkig weer eens een leuke live game zonder lag :) .
     
  13. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel games zijn zonder lag hoor, ligt net aan je internet connectie. Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van lag op live.. (alleen cod2 voor update).
    Maar Gears of War is idd relaxt, leuke game modi's. Ik kan bijna niet stoppen met game :p
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, heb toch nog veel disconnects en lost conncection etc.. Net zat ik met 7 anderen en die hadden daar ook allemaal veel last van. Ook hoor ik niet iedereen en kan niet iedereen mij horen ( nat staat open )

    Blijkbaar is de online mode toch nog niet helemaal perfect.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb wel al wat lag meegemaakt,maarja wat wil je tegen 7 andere amerikanen:9

    Het enigste spel die echt geen lag heeft!! is F.e.a.r

    Maar jongens jongens wat is gow online dope zeg...

    Vooral die MP map met die trein die af en toe met 300 km/u langs komt rijden.
    En als je em net niet ziet.... autch!!:mad: :lol:
     
  16. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de mensen die het al gespeeld hebben...

    Hoe groot is de leer curve eigenlijk voordat je dit spel onder de knie krijgt? Stel dat ik pas zaterdag of zo ermee aan de bak kan, zal ik dan compleet geslacht worden door alle Amerikanen die het al een week of anderhalf dan spelen of zal dat wel meevallen? :9

    (Natuurlijk spelen Europeanen beter dan de yanks O-) , maar wil het toch even weten)
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, het duurde in de Single player best wel even, voordat ik het onder de knie kreeg..

    Multiplayer daarentegen ging best snel, niemand is namelijk nog supergoed en sowieso blijf je best lang in leven. Er zijn namelijk maar 4 tegenstanders, en je kan best wat kogels vangen voordat je dood bent. Je leert het zeker redelijk snel.
     
  18. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, want voor zover ik weet zijn er maar 4 wapens die in 1 klap iemand kunnen mollen? Shotgun/chainsaw van dichtbij, verder sniper-headshot, die hammer of dawn en de rocket launcher dus?

    (Ik werd namelijk altijd he-le-maal gek van alle mensen die bij halo 2 met Plasma Pistol + Battle rifle rondrenden. |:- )
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij klopt dat rijtje wel ja, en de granaten uiteraard.

    De machine guns en de sniper shots op je lichaam overleef je in ieder geval.. En de shotgun moet echt van heel dichtbij gebruikt worden ( bijna tegen je aan staan) dan is het een instantkill..

    Grenade taggen is trouwens ook geweldig. Dat is een melee attack met je grantaten, hiermee plak je hem op je vijand en 2 seconden later knalt hij uit elkaar.. Erg leuk in multiplayer!
     
  20. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een co-op? voeg me toe..

    gr..
     

Deel Deze Pagina