1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gaming PC samenstellen €1200,-

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XxViperxX, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik wil dus een eigen computer kopen.
    Alleen heb ik niet zo veel verstand van computers.

    Kan iemand een goeie computer voor mij samenstellen?
    1200€ excl. beeldscherm muis boxen etc.

    Ik wil in elk geval wel een PC die snel kan branden en Vista draaid en hij moet stil zijn (voor als ik snachts mijn downloads aan heb staan)

    Bedankt!

    PS.
    Ik heb zo'n bureau waar ook een computer kast in kan daar wil ik mijn pc dus inzetten, maar is het verstandig om hem daar in te zetten ivm genoeg koeling?
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 1200 euro kan je een hele mooie game PC samenstellen. Ik zou als ik jou was nog even wachten, binnekort komen er nieuwe videokaarten uit (9800GTX) en ook nieuwe processoren van Nehalem ect. Als die uit komen worden de producten van nu weer goedkoper.

    Als ik jou was zou ik midden in de zomer ergens een mooie Game PC samenstellen, anders heb je achteraf spijt :)
     
  3. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus over een maand ofzo dan komen die nieuwe processoren en videokaarten uit?
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer weet ik ook niet precies, de 9800GTX komt volgensmij al binnen een paar weken uit. Maar een Quad-core kan je ook nog lange tijd mee vooruit. Q9750 + 9800GTX is een gruwelijke game PC.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En daar gaan we dus ook verder :).

    Verder zou deze week de nieuwe grafische kaarten van Nvidia moeten uitkomen en volgende week de nieuwe grafische kaarten van AMD/Ati, dus nog eventjes geduld.

    De Nehalem staat gepland voor eind dit jaar dus daar zou ik niet per se op wachten, alhoewel hij een mooie prestatie boost geeft (maar in games zal je er zo goed als niet van merken tenzij je op 800x600 gaat gamen ofzo :+).

    Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina