1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    moet ik voor dat stuur ook persee die andere pgr3 hebben ?
     
  2. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als het goed is heb je de update gedownload.



    ff over iets anders.... iemand anders ook wel eens trage of geen reacties gehad van hanssystem? Heb het geld al een paar dagen geleden overgemaakt en ik krijg maar geen bevestiging van m`n betaling noch enige andere reactie.

    Kheb er toch gekocht vanwege het feit dat iedereen er tevreden over blijkt te zijn, zowel over het product als de service.

    Edit:
    niets aan de hand, net reactie gehad, morge gaat het op de post!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    WAT is hanssysteem :D Hoor er zo vaak over. Foto graag enzo en uitleg.
     
  4. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oooooooooo gewoon een soort playseat!
     
  6. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, alleen dan een stuk goedkoper en wat beter te verplaatsen.
    En de kuipstoel moet je der gewoon bij denken.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    "gewoon bureau stoel dus" :D
     
  8. irsan

    irsan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen hier die een top model stuur (logitech g25, momo racing, momo force, of iets anders) hebben / hebben gehad..

    Wat is jullie ervaring met de MS stuur? Ik begrijp wel dat ze niet met elkaar te vergelijken zijn, gezien de verschillen in prijs en constructie van de sturen. Wat ik wil weten is of jullie wel/niet zitten te ergeren aan de precisie van de stuurwiel/pedalen, als jullie al gewend zijn met de betere sturen.

    Ik heb namelijk een oude Momo Force staan (die rode), en een logische upgrade zou dus de G25 zijn, maar aangezien de 360 dit (nog) niet ondersteunt, is het dus geen optie. De MS stuur heeft het voordeel dat ie draadloos communiceert, en is in combinatie met hanssysteem de ideale oplossing voor in de huiskamer.

    Voordat ik zo'n hele pakket bestel, zou ik toch graag jullie meningen willen horen.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ?

    En mijn superrrgoedkope alternatief dat iedereen wel heeft:

    Gebruik een campingtafel! Supermakkelijk op te klappen en als je klaar bent dan stouw je hem onder je bed. Pedalen leg je gewoon op de grond.
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    goede oplossing idd :) Of je koopt een handytable ofzo van TelSel :)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tja maar die moet je ook weer kopen hè. En dat kost misschien ook wel 30 euro ofzo. En dan kun je beter voor 15 euro meer een Hanssystem kopen.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar dat is meteen weer zo groot .... Ik ga denk ik volgende week de Logitech DriveXF kopen :)
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij is 30 euro bij de Dynabite. Ik twijfel nog tussen die en de Madcatz (die 60 euro duurder is maar volgens porsche-fan, die ze allebei heeft, ook de betere) en de DriveFX.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan hem niet vinden. Kan je mij een link geven?
    is trouwens NFS:Carbon en MW ook speelbaar met het stuur?
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Een link waarvan? Die madcatz of die DriveFX bij de Dixons?
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    dixons? het was tog dynabyte? dat stuur voor 30euro?
     
  17. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook de oude Momo Force, en vergeleken met het ms stuur valt het ms stuur nogal tegen. De kracht van het force feedback is niet bepaald hoog, de constructie van het stuur is ook niet echt fijn. Er zit redelijk wat speling in het stuurkolom en dat voelt gewoon erg vreemd als je de Momo Force gewend bent waar praktisch geen spelling in zit. Ik heb zelf vaak het idee dat als ik te hard stuur ik het stuurtje afbreek:+
    De pedalen is denk ik een kwestie van wennen maar ik vind het persoonlijk niet zo fijn dat de basis niet volledig dicht is. Ik rij altijd op sokken en dan komt het met de lengte van men voeten net niet lekker uit. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. De pedalen geven niet echt veel weerstand maar daar zijn wel weer oplossingen voor te vinden.
    Ik heb mijn stuur gelukkig goedkoop via hoogfliet kunnen krijgen want het bedrag wat ze er officieel voor vragen zou ik er echt niet voor over hebben.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de precisie niet echt een probleem heb, het word alleen een beetje in de steek gelaten de kwaliteit van de afwerking van het stuur.
    Kwa het prijs kwalitiet verschil, volgens mij was de momo force ook zo rond de 130 euro. Dus die vergelijking is wel mogelijk, teminste zolang je niet met de g25 vergelijkt:p.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, kheb net bij de bartsmit een Logitech Drivexf gekocht :)
    In eerste instantie wou ik hem op me schoot gebruiken maar dat kan alleen als je hem niet in de stopcontact doet (dan issie veel te sterk ;))
    Dus toen heb ik maar mijn campingtafel gepakt. Werkt super! Echt goed voor 49euro! Ben blijdat ik niet het dubbele heb betaald voor het microsoft stuur.

    1 ding zit me dwars: Als ik pgr3 speel (niet dé speciale) dan stuurt het heel raar. Als ik 1 kant opstuur en het stuur weer recht doe, dan gaat de auto enorm slingeren. Dit heb ik bij de demo van Dirt niet. Weet iemand hoe ik misschien de instellingen kan aanpassen? Van de modus knop op het stuur weet ik wel af, maar dat helpt niet.

    Voor 49 ben ik erg tevreden over dit stuur! :D
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    100% mee eens. Ik vind ook die klem vrij waardeloos. En die pedalen vind ik ook niet fijn. Ik heb met hout iets gemaakt zodat de pedalen schuiner staan en een voetenplankje waar ze gemakkelijk op kunnen rusten en zodat ik bij het hele pedaal kan :)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Whoops het was idd Dynabite. Maar het zou goed kunnen dat hij niet op internet staat. Ik kwam hem in Den Bosch tegen in de Dynabite voor 30 euri.

    Maar ik ben wel blij dat mijn campingtafel idee goed werkt :D
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007

Deel Deze Pagina