1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik dus gewoon doorstuur tegen de wil van het stuurtje in, terwijl hij tikt, sloop ik ook niks? of moet ik gewoon me auto laten slippen en dan laten stilstaan en vervolgens pas verderrijden?
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan gewoon tegensturen, daar is het stuur op gemaakt.
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, lekker laten tikken dus:lol:
     
  4. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    na lang twijfelen tussen de logitec en de Ms ..ben ik tot de conclusie gekomen dat ik morgen vroeg (lekker vakantie:9) toch maar het stuur van Microsoft ga kopen....en dan lekker de hele dag Forza2 ga spelen.Ben erg benieuwd.Zal morgen mijn bevindingen wel ff neerzetten.
     
  5. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het stuur nu een dag, maar echt, zowel in PGR als in Forza 2 kan ik er he-le-maal geen reet van!! ik denk er nu al aan om die hap te verkopen...
    of is het even door de zure appel heen bijten en wennen?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nadat ik me stuur heb, heb ik er ook maar één keer mee gespeeld 8) Het speelt voor geen meter en ben meer competief aangelegd. Het niveau met PGR3 haal ik nooit met stuur en forza vind ik leuker met controller.

    Heb er ook nog maar weinig tijd in gestoken en ik denk dat als je stuur ergens op zet dat het dan anders is. Heb het stuur nu op me schoot en dat werkt voor geen meter...
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  7. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu dirt en forza met het wireless stuurtje en ik moet zeggen dat het wel ff wennen is hoor. ook vind ik dirt makkelijker zonder force feedback, kan je lekker tegensturen :)
    wel chill stuurtje hoor
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Sowieso in Forza met hoodcam gaan rijden, is veel natuurlijker
     
  9. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb net het stuur gehaald.Speelt erg leuk moet alleen nog wel ff oefenen om een beetje knappe tijden te rijden.Het sturen lukt wel goed ,moet alleen nog een beetje de feeling krijgen met de pedalen...Heb op het internet al was gelezen om een stukje schuimrubber of wat dan ook tussen het rempedaal te doen zodat hij wat beter te doseren is.Dus dat ga ik straks nog even doen.En dan maar weer oefenen .
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel altijd met bumperview, dan zitten de units in het midden en dat vind ik persoonlijk fijner! :)
     
  11. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een stukje spons tussen het rempedaal gedaan ,en dat werkt super.Hoe dieper je het pedaal indrukt hoe harder het word.Voor mij werkt dit in iedengeval Super.
     
  12. Red Megane

    Red Megane Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje inzake de pedalenset bij het microsoft stuur.

    Speel er nu al een redelijk tijdje mee, alleen valt me de laatste tijd steeds vaker op dat bij het gas loslaten er gelijk wordt geremd (bij zowel pgr3 als bij Forza 2). Logischerwijs wil ik niet gelijk remmen, maar alleen gas loslaten. Bij Forza zie je dan ook gelijk het abs symbool oplichten, dus duidelijk dat er gelijk wordt geremd.

    Is dit een instelling die ik over het hoofd zie? Omdat het niet altijd is geweest (tenminste voor zover ik me kan herinneren) lijkt het mij niet echt een instellingsprobleem. Heb overigens ook al de kabel vervangen van het pedalenset naar het stuur, bij de originele kabel kwam het voor dat tijdens het racen de pedalen volledig weigerden.

    Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had vandaag toch bijna het Logitech DriveFX stuur gekocht. Hij was 30 euro bij de Dynabite. Maar ik kan niet alles hebben.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er hier iemand of er nog iets is zoals het hanssystem maar dat ik ook kan bestellen voor naar belgië te verzenden ? ik heb weinig plaats dus de hanssystem was perfect maarja helaas niet voor belgie :mad:
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hé ik had nog iets bedacht ipv zo'n hanssystem. Kun je zo'n stuur niet op een campingtafel(tje) vastmaken? Want die zijn redelijk stevig en je kunt ze gemakkelijk opbergen. En die hebben wij nog wel 2 staan.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In de bol.com link die ik boven link staat bij het stuur;
    Kies Lap- of Table-mount om te racen zoals jij dat wilt.

    Dat is dan toch een ja neem ik aan?
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je als je een stuur koopt persee die ene PGR3 hebben? Ik heb namelijk wel PGR3, maar niet die bij dat stuurtjes-pakket zit.
    Welk stuur is het beste als het gaat om:
    1. lage prijs.
    2. force feedback hoeft niet super te zijn.
    3. Stuur + 5(6) versnellingen + Pedalen.
    4. Liefst draadloos en zo licht mogenlijk.
    5. Niet persee tavel nodig.
    6 Pedalen mogen niet wegglijden op de grond.

    Zijn idd paar eisen, kunnen vast niet allemaal voldaan worden, maar iig een paar wel :)
    Ik zou graag eigen ervaringen en meningen horen van jullie!
    Ajuus!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand waar je het Madcatz Xbox 360 MC2 Racing Wheel nog kan krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Logitech driveFX. Geweldig stuur voor mooie prijs. Niet draadloos, dat is de Microsoft wel maar die is boven de 100 euro. Zit een axialfeedback in wat alles goed weergeeft. Ik hoop niet dat je hem op je schoot wilt gaan zetten? Ten eerste stuurt dat volgens mij voor geen meter en bij de DriveFx kun je hem alleen maar op tafel monteren. De pedalen staan muurvast.
     

Deel Deze Pagina