1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Haha, gewoon zoals ze ook bij Halo hebben gedaan. Maar dan een PGR2 Anniversary Edition. Helemaal opgepoetst. 60fps. BAM!

    Maarja, door wie? :'-(
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja denk ook 2, had de 360 pas later gekocht. Vond PGR echt heerlijk, auto's indelen in classes en geen tuning. Dat is een beetje een nadeel aan Forza, binnen een class kan toch nog veel verschil zitten. Zo'n GT86 cup wat nu wordt georganiseerd vind ik wel een leuk idee. Iedereen in dezelfde auto en knallen! Al ken ik de circuits niet meer zo heel goed dus dat is dan wel echt een nadeel.

    Edit: Heb overigens wel paar weken geleden mijn gamertag veranderd, deze kan je dus onmogelijk tegengekomen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Playground Games (Horizon 1 en 2) zouden het moeten doen. Zitten veel oude devs van Bizarre Creations bij dus lijkt me perfect. Rechten liggen toch bij MS dus dat is ook opgelost.

    Ik ga misschien, net als met V8 cup, elke week een filmpje maken om wat lijnen en rempunten te delen. Deelnemers die al langer meedoen mogen alleen niet te veel oefenen van de organisatoren om het iets spannender te houden dus dan worden het geen super rondjes maar goed genoeg om wat van te leren denk ik.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha, van mij mag iedereen oefenen wat ze willen hoor. Denk dat ik van de eerste twee circuits (van de cup) de lijnen wel redelijk onder de knie heb. Het wordt pas echt interessant als er geduchte tegenstanders bij zitten. Dan zie je waar je kan inhalen etc..

    Had wel een vraagje over de reglementen, las iets over 2 banden op het asfalt... Geldt dat ook voor de chicane (bocht 3/4) op Praag short reverse? Je kan daar namelijk heerlijk recht doorheen en dat telt ook als clean lap bij de tijdmeting.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is een vraagje voor de organisatoren (zou ik dus ff in competitie topic vragen). In sommige gevallen wordt er meer toegestaan in bepaalde bochten maar ik weet niet wat er in dit geval wel en niet mag. :p
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat waren tijden he :) competitie hier op XBW was erg leuk toen.
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  7. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Zolang forza aangeeft dat het clean is mag het
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @NullMicrobe6099
    Niet altijd. Hangt echt van de cup, de organisatie en de afspraken. Zo was het bij de V8 Supercars niet de bedoeling om Eau Rouge af te snijden, terwijl je rondje er wel clean bij blijft in Forza.
    Maar... het is inderdaad over het algemeen wel een goede vuistregel.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou heb deze ook maar gekocht, Laatste was Forza 3 op de 360.
    Kun je bij deze je gepimpte bodywork handel kopiëren naar een andere auto? dat gaat met Forza 3 niet en dat is wel jammer.
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nope, de ene auto is de andere niet. Je kan wel losse onderdelen van je paint opslaan, en terwijl je de andere auto paint deze er weer op zetten.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah ok. jammer. Nou ja, ik pimp de auto waar ik het meest mee rijd en de rest mag standaard zwart met oranje :)
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zometeen de enalaatste ronde op Sebring van de V8 Supercars competitie, streampje aan en ik ben er klaar voor! :D

     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie nergens een optie om tegen je eigen ghost te rijden... zit dat er niet in?
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Je kunt bij Rivals je eigen tijd als rival kiezen om tegen je eigen gohst te rijden. Ook kun je in Free play een race doen zonder tegenstanders, na de eerste lap verschijnt je ghost.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhh indd. Over het hoofd gezien. Thanks...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik wil graag van die 'sleeper' designs op mn auto. Roest, krassen, etc. Weet iemand een design of maker die dat heeft?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je naar designs zoekt moet je ff rust invullen bij discription. Is voor bijna elke auto wel te vinden denk ik zo.

    En anders zelf samenstellen door vinyl groepen te downloaden en te plakken. Naar vinyl scherm gaan, daar op search klikken en dan rust/scratch/whatever invullen. Is zo wel wat meer werk natuurlijk.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oké thanks :) had nog niet gekeken bij vinylgroepen!
     

Deel Deze Pagina