1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vertelde hem dus hetzelfde. Slecht voor je rug, moeilijker om je buikspieren aangespannen te houden. Moeilijker voor je borst om te ademen. Maar hij bleef dom volhouden.......:lol:
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Het schijnt helemaal onzin te zijn wat ik laatst heb gelezen. Maar goed, full squats moeten ook niet slecht zijn, echter ik weet nog goed wat ik daaraan heb overgehouden.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Maar dat komt omdat je gewoon kleine tenen hebt, daar ga je dan heel snel overheen en is niet goed voor je knieen ;)

    Gisteren 2bening paralel squat aan me bed rand gedaan om te kijken hoe me knie het houdt. Na 8 herhalingen was het niet leuk meer :confused: Eerder op de dag me EPA route geprobeerd en was een wandeling van 45mins. Na 15mins was me knie tevens niet blij. Kut ding gaat maar gewoon lopen als ik het zeg.

    Zit zelf met het vraagstuk: "ontharen of iet". Enerzijds kan ik inkomen mbt de rug, verder is het bijknippen/trimmen eigenlijk al verzorgd voldoende mijns inziens. Helemaal kaal vind ik dan weer zo...fout. Vanuit bodybuilding optiek wil ik wel me behaalde spiermassa duidelijker zien en als ik het verschil van Spectral voor/na zie... Maar ja dan doe je borst/buik en staat niet als je de benen en de rest gewoon zo laat. Full Body zelf harsen is 5,50 en zorgt dat haar 3-8weken weg blijft. Maar je moet het dan wel blijven doen aangezien haar bij mij meestal harder terug komt. *zucht* Gelukkig nog tot de zomer om er over na te denken hehe.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2008
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wil jij zelf je hele lichaam harsen? Good luck :D
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nah er zijn genoeg mensen die me willen pijnigen gelukkig. Genoeg "vrienden" gemaakt ;)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    bwoah, hoop ik dat je niet in bezit bent van een behaarde reet 8)

    *auw*


    Of toch maar niet full body? ;)
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Sommige pijnlijke details ga ik niet op het net zetten :eek:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kruip anders even gezellig met zijn 2-en in een chatroom 8)

    Ik ben 'burning the fat, feeding the muscle' aan het lezen en op pag 116 aangeland. Tot nu toe een zeer compleet en eerlijk overzicht rondom het proces afvallen, spiermassa en lichaamstypen. Hij belooft ook alles behalve wonderen. Aanrader.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik zal m binnenkort maar eens even uitprinten dan, vind pdf'jes lezen maar beroerd.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Staat er wat nieuws en leerzaams in? Heb geen zin dat hele ding door te lezen anders.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat is voor jou nieuw en leerzaam? 8)
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Uhm...iets wat niet al tig keer herhaald is overal :p
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is ongetwijfeld allemaal wel ergens te vinden, maar hij pakt het allemaal perfect bij elkaar. Motivatie, plateaus, lichaamstypen, het zig-zag dieet (wat ik dus zeker ga volgen!) etc. Ik word gek van alle verspreide info en ga voor het cutten vooralsnog gewoon deze methode pakken.

    Daarnaast leest het lekker weg.

    Het zal voor jou zeker niet nieuw zijn. Echter als je straks instructeur bent kan de gevoerde motivatie en onderbouwing uit dit boek je zeker helpen om de informatie op andere mensen over te brengen!
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Vanmiddag voor het werk ff een training ingelast, deels techniek training en deels even pieken qua gewicht. Wil namelijk weer even een goede techniek hebben voordat ik zwaar ga buffelen :cool:

    Heb trouwens mijn deadlift op weten te krikken to 5x110kg, stond ik zelf wel van te kijken met een bodyweight van 72kg :+ Weet niet wat normaal is?
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Minimaal 2x bodyweight 140-150kg dus je bent er bijna :p
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Minimaal? Ik kom tot 150-160 kg 3x oid. En dan wel met 85kg. Red ik dus ook niet ;)
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Pfft die 1x 170 pak je dan ook wel ;)

    Heb zelf nog een lange weg te gaan wat dat betreft. 180kg maar doe iets van 130x8. En dat hoef ik op moment ook niet te proberen volgens mij :eek:

    Vandaag en het weekend laatste stapjes in het afbouwen kcal/kh en dan vanaf maandag stevige cut weer.

    Cutler's J to Z vond ik erg langdradig. Eerste dvd was al 2,5uur en de tweede dvd idem. Heb tussen door wat andere dingen zitten doen, want sommige stukken lag je bijna te slapen zo traag.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2008
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke oefening is de deadlift? Ben ondertussen alweer een jaar gestopt denk, na 2,5 jaar 3x per week te fitnessen.

    Hou het thuis nog wel bij met wat dumbels en opdrukken maar daar houdt het ook op.....Echt gewoon GEEN tijd nu. Als ik straks een vaste baan heb ga ik het maar es rustig oppakken denk ik. 2x per week ofzo
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En ik was zo trots op mijzelf :mad:


    *gaat in een hoekje huilen..
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    *troost* :):

    Zo erg is het ook weer niet. Je hebt al een tijdje niet meer gedaan en zo...

    www.capitalsports.nl gratis sporten van 1 tot 15maart. Misschien dat ik daar gebruik van ga maken en meteen wat pilates lesjes proberen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina