1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :lol:

    Ik heb dat boek vanmiddag proberen te mailen naar Ash 8)
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Waar blijven die boeken eigenlijk? En mogen ze geplaatst worden of niet?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Post de boeken maar. Gelieve geen Nederlandse boeken te posten. Het liefst verwijzingen naar pdf bestanden zoals de vorige.
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hier zijn degene die ik gevonden heb en beschikbaar stel. De boeken van Sostic komen er nog een keer bij als hij ze verstuurd heeft ;) Als iemand nog boeken van HiT en Mark Rippetoe heeft zoals Starting Strenght stuur ze maar door.

    Rechtermuisklik en Opslaan Als.. Je kent het wel. Als je er op klikt dan opent hij het bestand in je browser mits er Adobe Acrobat is geinstalleerd.

    Bodybuilding&Fitnes&Krachttraining
    Beginers Guide To Bodybuilding
    Bodybuilding - Personal Trainer program
    Bodybuilding - Pete Sisco - Train Smart (Static Contraction - Power Factor)
    Bodybuilding - Thinking Big Ii, By Skip La Cour
    Bodybuilding - Weightlifting Training Database Book
    Bodybuilding McRobert, Stuart - Weight-Training Technique, Second Edition
    Bodybuilding Truth
    Bottomline Bodybuilding by Nelson Montana
    platz Report
    Secrets To Peak Performance Fitness
    The Insider Encyclopedia on How to Build Muscle and Might
    E-book-krachttraining-een anatomische benadering
    E-book-Secrets To Peak Performance Fitness
    E-book-Universal 12 Week Bodybuilding Course
    E-book-X-Adaptation.pdf
    Muscle and Fitness 101 Workouts

    Anabole Steroiden
    Chemical Muscle Enhancement
    Chemical Wizardry Complete
    IronMagazine Optimal Anabolics Intro

    Vet Verbranding
    Burn the Fat, Feed the Muscle - Tom Venuto
    ShapeUpNow
    SkyrocketFatLoss

    Voeding & Supplementen
    Bodybuilding-Mike Mentzer - Heavy Duty Nutrition
    E-book-BBRecipes
    IronMagazine Creatine Report
    IronMagazine_GainSize
    IronMagazine Unleashed
    Supplement 2000 Guide


    -edit-
    Boeken van Sostic erbij geplaatst en nog een paar die ik heb gevonden.
    /Mod Ik zet ze ook even bij de openingspost als je het niet erg vind. -Conquistador.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2008
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de links! Ik snap alleen niet waarom iemand anabole steroïden zou willen gebruiken.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Iedereen zijn persoonlijke keus.

    Sommige willen snel resultaat boeken. Veelal jonge gasten die een kut eet- en sportschema hebben. Zij raken zo'n beetje al hun spiermassa sneller kwijt dan dat het tijd koste er aan te trainen. Maar ja...voor de zomer en het strand heh. Terwijl als je een jaar lang goed eet en sport dan heb je een beter lichaam wat blijft zonder eventuele bijwerkingen. Dit vind ik idioten.

    Bij oudere gasten die beter trainen en eten, vervolgens 5+ jaar trainen, die kunnen ook ongeduldig worden. Vooruitgang wordt dan trager en meer werk. Easy way out, maar heb er wel wat meer begrip voor.

    Mannen die laat in hun 30e levensjaar zijn en hun hard gewerkte lichaam niet 1-2-3 kwijt willen raken aan ouderdom. Tja hun testosteron productie e.d. wordt minder dus af en toe wat in je lijf stoppen helpt dan. En in de medische wereld kunnen oudjes het zelfs in de zorgpolis verwerken zodat het vergoed wordt tot op zekere hoogte.

    De afgelopen weken zat ik in een zodanige dip dat er serieus overwogen werd Anavar/Clenbutol te gaan gebruiken. Maar kwam iets anders tegen wat me gemotiveerd heeft om met drastische natuurlijke methoden door te knallen :)

    Nog even heb Jay Cutler from J to Z binnen :D
    [yt]XmfX3xoiXio[/yt]
    Skip de 1e 55seconden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2008
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zijn nogal wat boeken! :eek:

    ben nu burn the fat...

    aan het lezen, welke raad jij daarnaast aan?

    vanochtend mijn schema weer eens in de eetmeter gegooid en ik kwam op 2440 uit. Ik moest eigenlijk op 2400 zitten. Daarnaast direct een correctie gedaan mbt mijn huidige gewicht (84,2) en kwam toen uit op 2350

    Heb dus weer 10 gram rijst en een appel geschrapt. *au*
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat een huilie ben jij als het op koolhydraten aan komt, niet normaal meer. Leef zelf al 6 maanden op 80-150gram per dag en ga vanaf maandag naar 50-90gr per dag voor 4-8weken. Wat is er zo erg aan als je nog genoeg eiwitten vreet? Je hebt alleen een veel lager glycogeen voorraad waar je zorgvuldiger mee om moet gaan. Dus geen lange intensieve cardio sessies en je dagelijkse carbs zo in nemen dat je op max zit rond de sport/intensieve dag periodes.

    Heb mijn vreetschema's in de meter gegooid. 2200kcal en viel er nog 1kg per week mee af met een burner. Zit nu rond de 1850-1900 en ga naar 1400 starting monday.

    Geen idee welke boeken te lezen. Heb ze blindelings van het net geplukt. Alleen die steroide boeken waren doelgericht :p En burn the fat omdat jij er naar vroeg.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is geen redelijke respons van iemand die zelf maar al te goed weet dat elk lichaam ontzettend verschilt ;)

    Ik heb een zeer hoge verbranding van mezelf en ga laag in de carbs dus erg snel voelen. Daarnaast zit ik op het moment op 10% en heb dus wat minder reserves om op te teren ;)

    Iaw die paar kh minder komen extra hard aan.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat nieuwe boeken erbij dankzij Sostic en Moi. Als mensen e-books hebben stuur ze maar door.

    KevF dit artikel al gelezen over NO producten :eek:

    http://www.ast-ss.com/index.asp goede site
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2008
  11. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort begonnen met serieus fitnessen en mijn eetpatroon is daarom ook aardig veranderd. Naast een hoop dingen weg te laten en meer te letten op goede en bruikbare voedingsstoffen heb ik de indruk dat ik de veelzijdigheid aan voedingsstoffen mis die ik voorheen binnenkreeg.

    Ik merk dat de proteïneshakes, dextrose en maltodextrose (na de training) helpen maar ik blijf sceptisch wat betreft "poeders". Ik heb de indruk dat er naast aminozuren een hele hoop andere shit in zit die niet goed is voor je lichaam. Alleen als ik die grote pot al openmaak, komt de extreem zoete en kunstmatige geur me al tegenmoet.

    Wat denken jullie hiervan?
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    ...dat het hoogst waarschijnlijk gewenning is.

    Toen ik begon dacht was er het idee dat suplementen gelijk stond aan steroiden hehe. Na het proberen en verdiepen in de materie bleek dat je er maar weinig van nodig hebt mits je een goed eetschema hebt.

    Dus waarom is de diversiteit in je eten veranderd? De reden ligt niet bij wat whey en dextrose. Het enige dat die veranderen is dat je wat minder eieren eet en een after workout druivensapje. Is de diversiteit minder omdat je bepaalde doelen hebt gesteld en waardoor je wellicht meer eiwitten en minder koolhydraten eet? Dat je niet precies weet wat er aan mogelijkheden zijn qua variatie?

    Proteine shakes heb ik geen moeite mee, behalve dat ik aardbei ranzig vind. Chocolade smaak door de melk/brinta is daar en tegen weer erg lekker. Heb wel paar keer gehad dat er bijna 20capsules op een dag geslikt werden naast het reguliere eten. Dat vond ik wel een beetje veel van het goede.

    Als je bang bent dat er iets slechts in de suplementen zit... Je kan de ingredienten lijst zo vinden met google en ga dan elk ingredient apart "onderzoeken". Het kost gewoon veel tijd eer je iets hebt waarvan je denkt dat het wat toevoegt. Dan probeer je het en maak daarna een permanent besluit om het opnieuw aan te schaffen of niet.
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeg maar hetzelfde. Naast mijn training heb ik niet bepaald een uitgebalanseerd voedingsschema. Ik eet s'ochtends 6 snee volkoren brood en s'middags 6 snee. Uiteraard let ik op mijn beleg en doe er bijvoorbeeld pindakaas en kipfilet op. Vervolgens zorg ik dat ik aan mijn 2 stuks fruit per dag kom. S'avonds eet ik wat de pot schaft, vaak aardappels + groenten en af en toe pasta. Ook drink ik voldoende melk etc.

    Nu zit ik te denken om per dag een pilletje centrum te nemen! Van die reclame ja..... heeft dit uberhaupt enig nut? Ik weet van mijzelf bijvoorbeeld dat ik niet aan genoeg vis per week kom.

    P.s. Gister wou een instructeur mij nota bene wijsmaken om tijdens de squat naar beneden te kijken, tussen mijn voeten in. Doh.....
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    begin nu na anderhalve maand echt vordering te merken dus dat is wel beter. Blijven eten, die knop moet ik echt keer op keer om blijven zetten. Maar het gaat de goede kant op. Maar nog steeds ben ik nog nergens ;)
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    @Xbox
    Koop anders gewoon visolie capsules bij de drogist. Voor 3 euro heb je genoeg voor een maand geloof ik. Visolie is goed voor je algemene gezondheid en meer. Zou eigenlijk ook standaard moeten zijn naast Whey :p

    Een instructeur die zegt naar beneden te kijken als je squat? *begint te lachen* Wil hij soms dat je uit balans komt en omvalt? Je bent namelijk geneigd met je lichaam de kant op te gaan waar je naar kijkt. Kijk je naar beneden zak je in en grote kans dat er ongelukken ontstaan. Blijf maar lekker naar voren kijken, net iets boven ooghoogte.
     
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    naar boven kijken met squat en deadlift is het beste voor je houding...
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zolang je nek maar in het verlengde is van je rug
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ie het verlengde is van je grote teen kan je ook beter eerst naar een doker ipv naar de sportschool 8)
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    ROFL...

    In het verlengde van je rug...ok...maar als je ver naar boven kijkt krijg je een behoorlijk stijve nek hehe.

    Nek in het verlengde van je dikke teen. Bent op dreef vandaag kev. Moest ook meteen aan het idiote advies denken "Niet met je knie voorbij je tenen" ;)
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    lol Kevf, je snapt wat ik bedoel hufter :cool:

    Knie niet voorbij de tenen is alleen in extreme mate toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina