1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ps: loopt bij jullie de ring oom vast? Eerder bij het oefenen liep ik al vast, nu dus weer in de rivals mode....
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    toen jij quitte startte hij wel bij ons
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Als ik andere verhalen hier zo lees, bevestigd het datgene dat ik sowieso al wilde zeggen: er mag wat meer opgelet worden als je na een fout/spin/crash de race weer hervat.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb dat excuus vermoedelijk niet gezien/gemist/gelezen /over het hoofd gezien.
    Ik nam aan dat jij mij ook kon zien omdat ik zelf het moment zag dat jij spinde en achterstevoren stond op de baan.
    Ik remde op tijd omdat ik het kon zien.
    Toen jij achterste voren stond en langzaam achteruit rolde was ik al voor jouw zichtbaar.
    Ik zag dat jouw auto stopte.
    Op dat moment ging ik ervan uit dat jij mij ook zag omdat ik jouw ook allang kon zien.
    In de replay ben ik vanuit jouw point of view ook duidelijk te zien toen jij achterste voren stond en kom ik niet om de bocht vanachter een muur binnen jouw gezichtsveld. Ik reed al langzaam en stuurde al naar links toe.

    En dat ik jouw naam enkele keren noemde was omdat het uitsluitend jou betrof, ik weet niet hoe ik dat dan anders moet doen.
    En tuurlijk weet ik dat het niet met opzet was (maar dat heb ik ook niet gezegd in mjn eerdere post) maar ik mag het toch onhandig vinden.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Van mij wel. Geen probleem zelfs. Snap het ook wel, maar voor mn gevoel kon ik aan jouw crash weinig doen. Wegrijden is wellicht onhandig, maar ook ik baalde flink en heb dat ook laten weten omtrent herstart over de headset. Op een gegeven moment reed ik toch al helemaal kansloos achterin en wilde ik wegrijden. Ik heb eerlijk gezegd niet eens gemerkt dat ik jou bij het wegrijden nog aantikte. Adrenatestosterline ofzoiets vrees ik.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Sorry dat mij toon grumpy overkwam.
    Zand erover. No hard feelings.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Idem loyal! Cheers!
     
  9. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Voor m'n kunnen een een top qualli gereden, 0.00.8 sneller dan mijn oefen laps en een PR!

    Verkloot Heat 1, 3x in de pit geweest. Domme race fouten en harde klappen in de muur. Super slecht gereden. Snel vergeten :)

    Heat 2 beide starts redelijk okay, allen bij start 2 meteen plek moeten afstaan aan m'n buddy N0va, dan in lap 3 of 4 een remfout en frontaal op de muur, auto stuk pit nog kunnen halen, teruggevallen naar plek 11 of 12. Koppie erbij gehouden en op jacht naar Pim, surreal in m'n nek, kreeg ik kleffe handjes van. Heat 2 was chaos, wie waar reed en in welke ronde, onderschrijf wat Demon zegt met blue flag. Uiteindelijk in laatste lap nog 2 plekken doorgeschoven door foutje van ice en Ron in de laatste bochten, plek 9 achter Herr Pim, ik mag niet klagen als ik de rest zo lees en de filmpjes zie.

    Race en circuit snel vergeten, op naar de groene hell..... 60 mins, pfffff dat gaat wat worden met concentratie.......
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoi, leuke raceavond gehad? Long Beach hoort bij mn favoriete banen, maar was er niet bij omdat de bevalling van mn zus eind van de middag begonnen is! Tot op heden is hij nog niet geboren.
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Leuke races gehad met Flavourlicious, dat belooft veel leuks voor de komende races die gaan komen (en als ik meerijd)
    Een hele goede kwali gereden. Top 3 zat in 0.1 seconden. PR verbeterd met 0,4 sec
    Heat 1 na wat kleine foutjes de aansluiting verloren met de top 2. Geweldige duels gehad met Flavour...3e
    Heat 2 was een chaos zoals te verwachten....1e ongeluk bij rotonde kon ik vermijden maar opkomen 2e rechte stuk was er weer een aanrijding waardoor ik dacht ik de Lambo van Flavour aantikte, schade helaas. Bocht later reden er weer mensen tegen elkaar aan. Nam express de bocht korter om niet erin te komen maar door zo'n kut hobbeltje die me rechter achtierwiel aanraakte spinde ik. 2x rondgedraaid en kon pitten...
    Gereden naar 5e plek. Nog leuke duels gehad weer met Flavour...uiteindelijk even 4e reden na schakelfoutje Flavour. Ronde later pakte hij mij terug na slechte exit. 5e geworden....
     
  13. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Heeft iemand de replay van heat 2 opgeslagen, en zo ja zou die gene deze dan willen delen??
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kan hem vanavond na t werk delen, ron.
     
    Ron76 vindt dit leuk.
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb 'm net geshared, Ron!

    Edit: En wat pic's van diezelfde replay
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
    B Tender, Surreallistic, Aragnite en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    *Icedfire inplaats van Divimus :+

    En ook nog 2 fotootjes :D

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mooie foto's Pim!
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En nog een paar plaatjes!

    De foto's.... ehhh... leggen nogal de nadruk op de auto van een zeker iemand, omdat de meeste (de eerste drie) gemaakt waren tijdens hotlappen/rivallen (in m'n eentje :) )

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Divimus vindt dit leuk.
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hopelijk heeft mijn teampje het goed gedaan?

    Over de race punten schrappen.
    Is het een idee alleen de race resultaten te schrappen maar niet de kwalificatie punten.
    Hierbij hebben de mensen die altijd aanwezig zijn een streepje voor op de mensen die dr 1-2 racen afzeggen.
    Of een extra "aanwezigheids" bonus aan t einde van de rit?

    Want "snik" aanwezigheid mag toch best beloond worden ????
     

Deel Deze Pagina