[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zag hem toevallig opt einde van The Happening trailer _O_
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha tof! Die trailer had ik nog niet gezien. Verraad wel al een hoop van de film, maar toch erg tof :D

    Ga em zeker checken in de bios!
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    the happening, tropical thunder en Hancock zijn de films waar ik een beetje naaruit kijk.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Oeh, de trailer is tof! :cool:
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie dat kut pak aantrekt...Had het gewoon bij z'n mutsje moeten houden.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Lijkt me echt een melige film te worden, kijk er ook echt naar uit samen met The Dark Knight en The Incredible Hulk.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    West Side Story gezien. 5/5 all the way.
    Met recht 1 van de allerbeste musicals op deze planeet en daarbuiten.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die trailer van Hancock is gaaf, ga ik zeker kijken!

    Heb laatst Goodfellas weer gezien. Prachtig!
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b:

    Iemand die het met me eens is betreffend Revolver ! _O_
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vantage Point

    Een aanslag op de amerikaanse president wordt vanuit verschillende personages bekeken, langzaam wordt het geheel duidelijk en blijkt niet alles te zijn wat het lijkt.

    Toppertje!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Rambo

    Wat een fiasco deze film! Vette beelden, mooie setting maar wat een achterlijke actie om de verschrikkelijke genocide die plaats vindt in Myanmar (nee het het heet geen Birma meer Sylverster) te gebruiken voor een Rambo-flick. Als je dergelijk menselijk leedt portretteert laat er dan iig een boodschap achter zitten. De mensen in Myanmar ondergaan dit soort gruwelijkheden dagelijks en ik vind het van geen enkel respect betuigen dat Sylverter Stallone dit gebruikt om eens een leuke actiefilm te maken. Ik heb de film dan ook na een half uur oid uitgezet.

    cijfer:1
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pfft, alsof bij andere films bepaalde groeperingen niet misbruikt worden.
    En de meest simpele boodschap is uiteraard dat wat de dictator daar doet van geen kant klopt en bestreden moet worden (heej, dat doet rambo!).
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meningen verschillen. Het was me net allemaal TE actueel, het hing teveel tegen de werkelijkheid aan. Ik zag er iig de meerwaarde niet van.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Rambo...Wat verwacht je naast een hersenloos actie-spektakel? Een diepgaande boodschap over het mensenleed op de gehele aardkloot? Kom nou zeg.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik kan me wel in Kevf zijn standpunt vinden. Tuurlijk, het is Rambo wat hersenloze actie hoort te zijn. Maar doe dat dan niet in een gebied waar het op dit moment heibel is met de mensenrechten op zo'n manier. En om het dan ook een verkeerde naam te geven laat maar eens zien hoeveel onderzoek er is gedaan naar de feiten die in het script staan.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik verwacht idd een hersenloos aktiespectakel! Die hoort dan mijn inziens niet te worden afgezet tegen een actuele werkelijke situatie waarin mensen dagelijks afgebeuld worden.

    Heeft geen meerwaarde en is zwaar respectloos. Kan me er zelfs boos om maken. Het is notabene Genocide wat daar gepleegd wordt. Enig idee wat dat nou daadwerkelijk inhoudt? Dat pak je niet op als setting voor hersenloos vermaak.
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Respectloos? Dankzij Sly zijn miljoenen mensen zich bewust geworden van de situatie in Burma, of beter gezegt "Myanmar." Er is juist bewust voor de voormalige naam van het gebied gekozen omdat maar een gering aantal mensen van Myanmar heeft gehoord. Ik in ieder geval, had voor Rambo totaal geen idee waar het lag.

    Films over de tweede wereldoorlog waarin een stel patriotistische Captain America's worden uitgebeeld die de slechte Duitsers zonder enige twijfel door het hoofd schieten vind jij iets anders? Volgens mij waren de Duitse jongens toen het ook niet helemaal eens met hun "leider" en de opdrachten die ze kregen.

    En wat is er uberhaupt zo slecht aan de manier waarop Rambo zijn actie in beeld brengt? Volgens mij wordt er toch een geheel dorp gered en krijgen de bad guys toch hun verdiende loon? Of ligt dat nu aan moi?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Inderdaad, daarbij is Myanmar niet iets recents, het is al heel lang één grote chaos daar. Alleen nu is het even in het nieuws door de natuurrampen...
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zou een diepgaande discussie over de mensheid en de reden waarvoor we hier zijn op aarde in rambo 5 wel waarderen hoor,

    ik zie het al voo rme :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina