1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik juist wel toevoegen aan de drukkende sfeer van de film. Vaak vind ik het ook erg kut om naar te kijken, maar hier past het wel bij imo..

    Ga Shoot Em Up kijken, die is pas goed :+
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    the number 23

    Ondanks de slechte reviews vond ik het toch een erg goede film.
    Btw nog nooit eerder Jim carrey in een serieuze film zien spelen.

    cijfer:8.0
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    The Dead Girl:

    Een verhaal van een crackho die wordt vermoord.. het verhaal komt uit meerdere oogpunten bij elkaar.. de moeder, zus, lijkschouwer, vrouw van de moordenaar zus en zo..

    cijfer: 2.0 (voor brittany murphy)
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    voor als in voordat of voor de prestaties van?

    Death Sentence

    gaat over kevin spacey (of bacon) die wraak wil nemen op bende die zijn zoon heeft vermoord, plan backfired een beetje, wil ie nog meer wraak.
    redelijk verhaal, overtuigend gespeeld door kevin whats his name en een mooi einde.

    een aanrader.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Gisteravond Sin City gekeken. Na de beide Kill Bills toch de beste film ooit gemaakt imo _O_

    9,8/10
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Man on the Moon en Truman Show zijn ook redelijk serieuze film's van hem.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Jullie vergeten zijn beste: Eternal Sunshine of a Spotless Mind
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat de meesten daar zelfs nog nooit van gehoord hebben ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan moeten ze zich schamen, in de hoek gaan staan en zodra ze daar uit zijn op weg naar de videotheek :9

    Ik ben trouwens gisteren eens langs de top 250 gelopen van IMDB. Er is nog veel wat ik moet zien :eek:

    Sowieso moet ik The Godfather nog......
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ken wel de film Eternal Sunshine of a Dirty Mind :+

    Van het Weekend Reno 911!: Miami gekeken.
    Die Borat humor is helemaal niets voor mij =(
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij die nog niet gezien? :{ Duuuuuude 8)
    Ik heb trouwens wel van die film gezien, en een paar x bijna gehuurd (toen ik nog films huurde) maar steeds niet gedaan omdat ik wilde lachen om jim carrey.. Niet huilen for that matter :+
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit is mijn huidige aantal: [​IMG] <= Klik

    Wel een leuke site om bij te houden hoeveel je er al gezien hebt. Al vind ik de IMDB top 250 nou niet echt fantastisch. Staat ook veel shit in waar ik het totaal niet mee eens ben. Moet er ook nog meer dan genoeg zien.

    Dan vind ik zo'n lijstje toch iets logischer, al staat daar ook spul in dat ik niet goed genoeg vind en zou ik er een hele andere volgorde van maken. Maar het zijn in ieder geval over het algemeen betere films dan de IMDB top.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    een film goed vinden is een mening...dus eigenlijk heb je uberhaupt weinig aan die lijsten
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    True, maar een Shawshank Redemption versus een Citizen Kane is nogal een verschilletje qua impact in de filmwereld.

    Niks ten nadele van Shawshank, want een sterke film is het zeker, maar toch niet meer dan dat. Citizen Kane vond ik werkelijk geen flikker aan maar die heeft qua filmtechniek een gigantische draai teweeggebracht in de filmwereld. Is toch echt een filmmonument.

    Het is niet alleen een mening.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat maakt mij geen flikker uit, want dat kun je niet in weging nemen omdat het nu vrijwel onmogelijk is, en in de tijd van de shawshank redemption ook al.
    vernieuwing maakt een film niet meteen goed.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat zijn een heleboel filmliefhebbers mensen niet met je eens. Maar Citizen Kane wordt ook los van die impact gezien als een fantastische film, alleen ik vond er persoonlijk geen reet aan.

    En waarom kunnen films nu niet vernieuwend meer zijn? Wat is dat voor een vreemde conclusie?
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ze het niet kunnen zijn, maar wel veel minder snel dan toen mogelijk was, gewoonweg omdat alles zowat wel al een x is gedaan. En een film hoeft van mij niet vernieuwend te zijn om goed te zijn vind ik persoonlijk, als de film maar goed in elkaar zet en iets met je doet. Dan is het een geode film naar me mening.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar ben ik het mee eens, maar als een film ook nog eens vernieuwend is in de vorm van filmtechnische aspecten of een heel nieuw genre aanboort (om maar eens wat voorbeeldjes te noemen) zal zo'n film toch eerder over tien jaar een mijlpaal blijken dan de meeste vermakelijke films.

    Meestal moeten films ook een paar jaar rijpen voordat de daadwerkelijke waarde er van duidelijk wordt. Daarom de meeste goeie films van nu ook geen mijlpalen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die twofifty is wel geinig, maar is er ook een site waar ik heel OCD al mijn gekeken films op een rijtje kan zetten? Of kan dat bij IMDB zelf?

    @ Tao Tek: wel lezen Belly! Je moet je schamen als je Eternal Sunshine niet kent en ik ken The Godfather zeker wel en weet dat ik hem nog moet zien ;)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die film was wel heerlijk ja! (Eternal Sunshine of a Spotless Mind)

    Godfather serie duurde me eigenlijk veel te lang (maarja 3 achter elkaar kijken is sowieso af te raden 8). En er missen erg veel belangrijke details als je het boek ook gelezen hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina