[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.011
    Leuk Bevonden:
    9.578
    ned 2 toch?
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, maar hij is nu al bijna een uur bezig :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    A Very Harold & Kumar 3D Christmas
    Stuk minder dan de eerste twee films. Humor was ook wat minder, gebeurde ook niet zo veel bijzonder. Beide zijn ouder geworden en leven hun eigen leven, stuk serieuzer en de film is vergeleken met de eerste twee ook een stuk deftiger om het zo maar te zeggen. Zover ik kon zien (heb geen 3D tv) was het 3D gebeuren buiten een paar effectjes niks aan. Gelukkig maar, omdat ik verwachte dat er teveel 3D shit inzat. Neil Patrick Harris was uiteraard weer een geniale baas, heerlijk hoe hij zich als gay gedroeg met zijn echte vriend. Of zijn opmerkingen over HIMYM en Starship Troopers _O_. Juist de momenten met NPH en Danny Trejo waren de leukste want buiten dat was het echt matig. 6
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren The Big Lebowski gezien, maar wat vinden jullie zo goed aan deze film? Ik vind het er echt niks aan. Het enige grappige was dat die Dude heette.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Same, en zelfde mening.

    Duidelijk de minste film van de 3. Vond de film erg braaf en behoorlijk saai. En die gast van College humor moeten ze afschieten, wat een irritante gast, had ik liever wat meer tijd gezien voor Neil Patrick Harris, die is tenminste beter.
    5/10 Omdat hij zoveel slechter is dan de eerste 2 films die geniaal waren
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Bereid je je even voor?
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja bring it on, ben er wel benieuwd naar.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.011
    Leuk Bevonden:
    9.578
    Er zit zoveel vernuft in elke dialoog.. Allemaal doordacht en toch zo luchtig gespeeld.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The other guys gezien. Actiekomedie met Will Ferrell en Mark Wahlberg. Film is niets aan, heel weinig om gelachen.
    3/10
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    "It really tied the room together, man. " Serieus, die film is geniaal.

    Het meest leuke vind ik nog wel de scènes op de bowlingbaan. Hoe die kerels daar zitten, praten, roken, drinken... die discussies die ze hebben. 8) De film zit bomvol memorabele citaten en dat zegt al iets.
     
  11. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    El Padrino uit 2004 gekeken. Een soort rip-off van The Godfather en Scarface, maar ondanks de grote namen in de film echt super super slecht geacteerd en heel slecht verhaal :emo:
    2/10

    Cedar Rapids uit 2011 met Ed Helms en John Reilly. Wel leuk opzich maar niet dubbel gelegen van het lachen. Terwijl het toch beide goede komedie acteurs zijn. Beetje mehhhh film voor mij
    6/10
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  12. Remco

    Remco Guest

    Apart, ik heb me helemaal de tering gelachen. Will Ferrell _O_
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff vond het een van de slechtste komedies van de laatste 5 jaar.
    Waar ik zelfs een fan ben van Ferrel. :)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Films die ik van de week heb gezien:

    Drive (2011)
    Erg vette film. Goed geacteerd en goede sfeer. De hoofdpersoon was misschien een beetje cliché, maar wel vet.

    Doodslag (2012)
    Ik was van tevoren erg benieuwd naar deze film, omdat de trailer veel verwachtingen had geschept. Het was een erg coole film, moet ik wel zeggen. Alleen het einde vond ik niet geweldig. Wat ook wel leuk was is dat de film zich in Eindhoven af speelt, leuk om een keer een film te zien die zo dichtbij is. Ik was ook in Pathé Eindhoven. :D En hij speelde in de IMAX zaal, dat was ook een bonus.

    Sleepy Hollow (1999)
    Écht een vette film. De sfeer is gewoon zo cool, echt een aanrader. Verder werd er ook goed geacteerd, door een sterke cast. Maar het belangrijkste was toch wel de sprookjesachtige sfeer.

    A Very Harold And Kumar 3D Christmas (2011)
    Hij was inderdaad wat minder leuk dan de vorige 2 films, maar nog steeds erg vermakelijk vond ik. Wat me wel opviel is dat er duidelijk minder drugs gebruikt werd nu. En ik vond het stukje met NPH te kort! :mad:

    Donnie Brasco (1997)
    Echt een coole film. Ik hou sowieso van heel die maffia scene, dus wat dat betreft zat het al helemaal goed. Ik had alleen graag wat meer geweten op het einde:

    Of het nou goed gekomen was met Lefty. :|
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Elke character is fantastisch gedaan.

    The Dude, de ultieme slacker, met zijn ''songs of the whales'' in bad.

    Walter (John Goodman), de rol van hem vind ik misschien nog wel het tofst.
    Zijn verwijzing naar Vietnam constant, zijn woede uitbarstingen daardoor.
    Ik vind vooral het moment echt geniaal wanneer hij op de auto staat te wachten wanneer ze de koffer met 'geld' gaan brengen.
    Dan staat hij daar in volledig groen, met een bandana op en een uzi wrapped in karton.
    Constant vertellen dat de gijzelaars een bunch of amateurs zijn, wat in de film volledig onzin lijkt, maar uiteindelijk ook nog eens zo blijkt te zijn (in zekere zin).

    Jesus, de ultieme gladde creepy guy. De scene's met hem zijn sowieso geniaal. De nagellak, de strakke kleding, het overdreven 'boos' zijn "What's this bull-shit!?''

    Die cowboy, Sam Elliot, wat een fantastische gozer is dat. ''How do you do, Dude''? ''Take it easy, dude. I know that you will''.
    Voor hem is the Dude echt een rare gozer, het tegenovergestelde van een cowboy eigenlijk en daarom vind hij hem juist interessant denk ik.

    Er zit in elke scene ook zoveel humor, het is moeilijk uit te leggen.
    Het is ook niet echt simpele humor, in die zin dat lang niet iedereen het ziet.
    Ik ben ook altijd een beetje 'bang' wanneer ik deze film aanraadt aan mensen die niet vaak films kijken omdat de kans groot is dat zij hem niet tof gaan vinden, maar dat terzijde (en no offense)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je benoemt zeker een aantal geweldige aspecten van de film. Maar er zijn er eigenlijk nog meer.
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik voelde hem gewoon niet, niet mijn type humor.
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    In deze film vond ik Will Ferrell niets. Ik heb wel leukere films van hem gezien, Old School, Anchorman :thumbs:
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Tuurlijk, maar anders zou m'n post meerdere pagina's beslaan. :9
    Het is ook best moeilijk te verwoorden, wat er zo geweldig aan is.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Ik denk er al lang over na.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina