1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Super 8
    Wauw, ongelofelijk hoe de laatste tien minuten een nare nasmaak geven aan een voor de rest fantastische film. Speelt zich rond het einde van de jaren 70 rond wat echt een heerlijke sfeer geeft aan de film. Cast helpt daar ook aan mee, en de kinderen spelen hun rol echt heerlijk. Plot wat uiteindelijk draait om de train crash met alle gevolgen van dien zijn aardig maar juist de scenes rondom de hoofdpersonage en zijn vrienden en vriendin zorgen de gehele film voor een leuke en boeiende film. Hoe verder de film gaat, hoe boeiender het begint te worden. Alleen dan zo ongelofelijk zuur dat het einde echt te cliché voor worden is helaas. 7.5

    Kom op, fucking ET met Cloverfield beest verwoest alles wat hij tegenkomt. Pakt Joe Lamb op, hij praat bullshit en het monstertje vergeet alles en is weer lief. Zijn ogen verkleuren en gaat weg. Vervolgens vind hij al die kubussen en vertrekt in zijn Reaper schip. Jongetje en meisje hand in hand, vader en haar vader vergeven elkaar, juist de ketting van die dude vliegt weg en laat hem maar los, happy end. FUCK NO! :'-(

    The Change Up
    Comedy dat draait om een plot dat wel eerder is gezien. Twee gasten die in het lichaam terecht komen van de ander. De een is de succesvolle met zijn baan, huis, vrouw kinderen en blabla en de ander natuurlijk diegene die overal schijt aan heeft en geen baan heeft. Anyway, waar het voor mij om draait is dat het gewoon vermakelijk is. En dat is het zeker, Jason Bateman en Ryan Reynolds zijn samen een grappig duo die beide hun problemen moeten zien op te lossen. Behooorlijk vaak moeten lachen, en zitten wel wat geniale momenten in. Niet origineel, wel vermakelijk. Oh, en Olivia Wilde is sweet. 7
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    The Fountain
    Spanning over one thousand years, and three parallel stories, The Fountain is a story of love, death, spirituality, and the fragility of our existence in this world.
    8/10
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Source Code vannacht gekeken kijkt goed weg en heeft me van begin tot eind geboeid.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Over Super 8
    Waarom kon die fucking mongool van een alien niet meteen weg met zijn cubes? Echt een belachelijke einde zeg....
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.457
    Leuk Bevonden:
    17.589
    Ff vraagje..heb onlangs films ala The Curious Case of Benjamin Button, Flashbacks of a Fool en Little Miss Sunshine gezien..allemaal stuk voor stuk prachtfilms..maar ik zoek eig nog meer films in die trant. Drama-achtig dus. Anyone?
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Forest Gump kan je kijken, dat is praktisch dezelfde film als The Curious Case of Benjamin Button. 8)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben blij dat te lezen, een van de weinige films waar ik echt naar uitkijk! :cool:
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.457
    Leuk Bevonden:
    17.589
    Al gezien. :)
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Across the universe gezien. Drama/musical. Na ooit een keer een trailer te hebben gezien, dacht ik dat het een film was met liedjes van The Beatles. Er zitten genoeg liedjes in de film, maar die worden dus allemaal gezongen (musical). Film gaat over Jude uit Liverpool die in Amerika Lucie ontmoet. Film is wel oke, speelt zich af in de jaren 60. Misschien iets te lang. Wel leuk zijn de 2 cameo's van Joe Cocker en Bono.
    6,5/10
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [yt]62PjyEohBuE[/yt]

    Tropa de Elite vind ik een fantastische film, en het vervolg ben ik helemaal vergeten. Zag op IMDB deze trailer te staan. Ook dit ziet er weer heel goed uit. Het is ook niet zomaar een vervolg, er is heel veel veranderd voor de hoofdpersonen.

    Ben benieuwd!
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Never let me go. Een van de betere films uit 2011.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wrong Turn 4 : Bloody Beginnings

    Tegen beter weten in, toch gaan kijken.
    Deel 1 was nog tof en 'nieuw' destijds, en de rest is gewoon kut.
    4 is niet veel beter als 2 en 3, niet veel, maar wel iets.

    Anyhow, als je een horror/gore fan bent, kun je deze gerust kijken.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat?! Zijn er nu alweer 4 delen.

    Ben toch wel ff benieuwd.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.457
    Leuk Bevonden:
    17.589
    Thx, zal ik checken.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net het laatste deel van Harry Potter gekeken. Ik vond het echt een hele sterke afsluiting van het geheel. Ben onder de indruk. Ik ben sowieso gek op films met sterke muziek en veel spektakel. Dit was perfect. Echt geweldig. Wel sad, dat er nu gewoon niets meer is aan HP. 9/10
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Tropa de Elite 2

    Wat een goede film! Echt super. De film gaat over de misdaadbestrijding en drugshandel in Rio de Janeiro, familieproblemen en politiek. Vaak loopt deze combinatie op clichés uit en een matige film, maar deze is echt subliem. In het eerste deel is deze combinatie er ook en die film doet dat goed, maar het vervolg doet dat gewoon subliem.

    Het verhaal is goed, de film is goed geregisseerd en de cast en hun spel is fantastisch. De spanningsbogen in deze film zijn groot, ik zat tijdens het kijken regelmatig op 't puntje van m'n stoel. Ik leefde mee met de personages en heb bijna twee uur geboeid gezeten.

    Over het verhaal. Het is geen direct vervolg op het eerste deel, maar is over meerdere jaren verspreid. De film laat van meerdere personages een transformatie zien. En niet alleen van personages eigenlijk, ook van de politiek, de bevolking van de stad, de drugshandel en de criminaliteit. Het wist me echt te grijpen en dat is bijzonder.

    Absoluut een aanrader.

    Cijfer: 8,7/10
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Raad je het aan om eerst deel 1 te kijken?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ook dat is een erg goede film.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zou zeker eerst deel 1 kijken. Het is niet een direct vervolg maar een hoop personages van deel 1 komen terug in deel 2. Beide zijn meer dan de moeite om te gaan kijken. Erg fraai verfilmd :)

    Klopt het dat deel 2 begint met een korte samenvatting van deel 1? Kan me zoiets herinneren.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk ook dat het tweede deel meer indruk zal maken als je begrijpt wat de achtergrond van de personages is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina