1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Walk The Line. Met de komst van I'm Still Here, deze weer is opgezet. Had em nog maar 1x gezien. Zware kost, lange zit, veel drama. En ik hou niet van drama. Maar dit is toch wel een steengoede film. 8.5/10
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    I'm Still Here was toch een hoax?
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Jup.

     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Nefes: Vatan Sagolsun (2009) http://www.imdb.com/title/tt1171701/
    Turkse film over een groep soldaten die eenzaam een zendstation(o.i.d) moeten bewaken boven op een hoge berg. Erg mooie film! Vond de muziek, de gedichten en de marcheer liedjes wel erg oke. Die toespraak/preek in het begin was best wel vet :cool: De actie op het einde vond ik eigenlijk wat minder, niet echt realistisch.
    Een goed iets was ook dat geloof in deze film geen rol speelt, maar liefde, vriendschap en vaderland staan centraal.
    8-
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.493
    22 Bullets/L'Immortel

    Leuke Franse wraakflick met in de hoofdrol Jean Reno, wat natuurlijk alleen al een reden is om de film te kijken. Hoewel er wel wat cliches in voorkwamen, was het gewoon een lekkere harde film die zeker goed vermaakt.

    8/10
     
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2


    Iemand hier al naartoe geweest? Ben wel benieuwd namelijk.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Prachtige film inderdaad, ik zal hem ook weer eens opzetten :)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Net in de bios naar The American geweest.

    Het verhaal is niet bijster interessant, gewoon aardig. Maar de sfeer is echt genius! Ook hoe het opgenomen is :) Daarbij is de film perfect opgebouwd, niks te traag! :D Oja! I <3 Clooney :+

    8.5/10
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb hem geloof ik een maandje geleden al gezien. Vond hem wel leuk. Beetje standaard "Alien" film, maar toch ... Is goed te kijken hoor. Alhoewel, ik zou er geen geld voor uitgeven.
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Misschien dat ik er nog eens naartoe ga in de bios of anders een keer huren. Niet meteen de eerste keus voor een biosbezoek alleen.
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hebben wij dezelfde film gezien? Afgezien van de basiselement dat twee roekeloze wetenschappers klooien met DNA ...

    ... neemt de film een totaal andere wending op zodra Dren in de boerderij wordt opgesloten, met als hoogtepunt de seksscene tussen Dren en Clive en natuurlijk de fatale gevolgen daarvan.


    Erg gedurfde film van de regisseur van o.a. Cube, zeker een aanrader.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Net Get him to the Greek gezien. Ik vond het een toffe film. Heb erg gelachen. Ik houd daarvan. Ik ben ook een fan van Russell Brand. Goeie gast.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vond deze echt slecht. Erg saai, acteerwerk was niet geloofwaardig, special effects kwamen niet goed over en de wending die de film aanneemt naarmate het einde nadert is smakeloos.

    Ook gezien. Ik ben een fan van Forgetting Sarah Marshall. Dit vond ik een geweldige comedy en omdat dit een spin-off is van deze film hoopte ik op meer van hetzelfde. Dat kreeg ik eigenlijk wel, maar ik vond het toch niet zo boeiend als de eerste film. Wel leuk om te kijken, maar niet zo briljant als FSM.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Net ook Get him to the Greek en ben blij dat het voorbij is. Vond het serieus geen reet aan. Enigste wat ik een beetje vermakelijk vond was P. Diddy en dat stukje met Draco Malfoy van Harry Potter. :+
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Speelt een stuk van die film zich nou trouwens af in Amsterdam? In die trailer leek ik Schiphol te herkennen en misschien ook het vondelpark.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee man volgens mij alleen London en Amerika dan.

    "Look at me, I'm eating my own head. Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijk nu die trailer opnieuw en zie inderdaad dat het niet zo is, je zag een shot van een de ingang van een vliegveld en leek even op Scihphol , maar is duidelijk niet zo.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Fight Club gezien. Aparte film. Weet eik niet wat ik er verder van moet zeggen. :p
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Is dat alles?
    Die film echt gruuuwelijk vet :D_O__O_
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Idd, je kunt toch in ieder geval zeggen of je een positief of negatief gevoel hebt overhouden, en dat dan nog lichtjes onderbouwen eventueel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina