1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Net The Experiment gekeken, de 2010 versie met Forest Whitaker en Adrien Brody.
    Het origineel is de Duitse 'Das Experiment' uit 2001, dit is de remake .. na 9 jaar :F: Het gaat over een groep mensen die meedoen aan een experiment, de ene helft wordt de gevangenen de andere de bewakers.
    Het origineel vond ik best goed, heb die ook 2x gezien, deze is wel oke.. maar zeker een stuk minder, vooral het einde vond ik echt matig.
    6+

    edit: waarom zat Piet Paulusma btw in die film? die neppe reclame dat hij aangereden werd
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damnit, hij deed het niet. Morgen ff een andere downloaden. Heb nu maar ff Oh Oh Cherso gekeken. :+
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net Kick-Ass gekeken! Damn! _O_
    Vooral Hit-Girl was genius.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    The Big Lebowski _O_
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    De 'live-execution scené' _O_
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Net Piranha 3d gezien. Vond het zeer vermakelijk, goede humor, genoeg spanning, prima te doen.

    Maar wat een preview kreeg ik te zien:

    [yt]aINOilb_Kzc[/yt]

    Had er wel van gehoord, maar nog niets gezien. Is wel een van de vetste trailers die ik recentelijk heb gezien. Hoop dat de film mijn verwachtingen waar gaat maken.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Devil gezien. Verhaal heeft veel potentie maar het komt er net niet uit. Maar het blijft zeker een vermakelijke film met een onverwacht einde.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die trailer nodigt erg uit. Ga wel wachten tot ie in de bios uit is. Misschien toch eens zo'n unlimited pasje laten maken.
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    De film draait al in de bioscoop :+
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    O klote, ik dacht later deze maand dat ze zeiden. Krijgt geen denderende reacties inderdaad. Paar passen aanschaffen en eens kijken of ik er dit weekend nog heenga.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb hem dan toch gezien. Vage film. Wel vet. Eik gaat ie gewoon helemaal nergens over.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Gisteren nog even Paranormal Activity gekeken. Volgens mij na iets van een uur afgezet, we vielen ervan in slaap. Wat een saaiheid. Was ook echt niet benieuwd of het nog spannender zou worden.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben volgens mij ze wel een paar dingen gejat van Meneer Dick Maas. ;)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren Devil gezien.

    Spannende, maar niet echt enge film. 5 mensen zitten vast in een lift die op het oog niks met elkaar te maken hebben. Sfeer is al snel een beetje opgefokt en al helemaal als het licht uitgaat waarna er freaky dingen gebeuren. Spanning zit er goed in, maar 't is geen horror waar je je dood van schrikt. Plottwist was wel erg nice en einde is wel voldoenend. Al bij al een prima film met een redelijk origineel concept. 7/10

    @Hybrid: Lijkt totaal niet op De Lift , behalve dat het zich in een Lift afspeelt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg niet dat er op lijkt maar in die trailer zie ik toch een paar momenten of shots waarvan in denk "het dat is de Lift". :)
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hmm ja kan wel, maar gelukkig is dat niet zo. Is maar 1 moment wat inderdaad een beetje op de lift lijkt , maar dat komt doordat de Duivel iedereen aanpakt die zijn plannetjes wil tegenhouden.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, ik moest soms ook wel aan De Lift denken.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Robin Hood (2010)
    Russell Crowe :cool: Eerste uur vond ik best oke, daarna werd het allemaal wat minder, werd een beetje langdradig, mocht wel wat meer actie in. Zag er wel echt heel goed uit op m'n bluray, misschien dat ik dit weekend het laatste uurtje nog even opnieuw kijk, was beetje afgeleid door degene naast me :+
    Het was geen topper deze film, maar ook weer niet slecht, 7tje :)
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Gattaca
    Eindelijk eens volledig kunnen zien. Erg goede film. In de toekomst worden baby's ter wereld gebracht met de beste genetische aanpassingen. Ethan Hawk is dit niet en op de normale manier ter wereld gekomen. Daarom komt hij niet in aanmerking op astronaut te worden omdat de kans dat hij iets krijgt te groot is aangezien hij genetisch niet perfect is. Door bedrog etc weet hij zich toch te plaatsen. Erg goede film. Aanrader.
    8.8/10
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Mist (Frank Darabont, 2007)

    [​IMG]

    Na een storm dringt vanuit de bergen een dichte mistwolk een stadje binnen. Het gerucht doet de ronde dat zich in de mist vreemde dingen voordoen en nadat een groep inwoners wordt ingesloten in de lokale supermarkt volgt de bevestiging al snel.

    Een vrij aardige sci-fi horror gebaseerd op een typisch Stephen King verhaal. Jammer dat er niet iets meer suspense in zit, maar de eindconclusie is best positief.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina