1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, Ellen Page, zij is heel goed. Hard Candy is ook top. Is een low bufget film, speelt zich bijna helemaal af op een locatie, maar zij zet daarin echt formidabel een karakter neer. Voor Juno heeft ze al een oscarnominatie binnen voor beste vrouwelijke hoofdrol, volgens mij de jongste genomineerde ooit.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Percy Jackson (..) the lightning thief: beetje harry potter style (niet dat ik dat ooit heb gezien)..familiefilm goed geschikt voor kinderen, kijkt lekker weg. Aardige special effects, slap verhaal.
    6,5

    Clash of the Titans: special effects, nog slapper verhaal
    5

    Green zone: halverwege een keer uitgezet, film kon me niet boeien. Geprobeerd af te kijken, maar niet gelukt.

    The blind Side: feel-good movie. Eerst uur vond ik super, daarna ietsje minder. Het ging allemaal een beetje makkelijk en werd wel beetje cliché, hou ook niet zo van dat "waargebeurd verhaal" stempel op een film. Dan ga je je alsmaar afvragen of het wel echt zo is gebeurd of dat het verzonnen is (want het is natuurlijk gebaseerd op een waargebeurd verhaal .. en dan beetje Hollywood dramatized).
    Maar wel een aanrader, mooi verhaal! Sandra Bullock (met blond haar *) ) kreeg een oscar voor deze film dacht ik :)
    8+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad ja, die twee films moet ik nog wel zien. De film die ik trouwens bedoelde was An American Crime, fantastische film...maar brrrr...akelig en erg ook hoor, vooral omdat het geen fictie is. Ken je die?
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, die heb ik ook gezien. Inderdaad een erg goede film maar een afschuwelijk verhaal. Die Catherine Keener speelt daarin ook erg goed. Zoveel anders dan hoe ze in The 40 year old virgin of The ballad of Jack and Rose speelt, knap gedaan. Juno is zeker een leuke film, daarin zet Page echt een cool tienermeisje neer.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij ook opvalt is dat zij niet al teveel in de spotlight wil staan zoals 'insert jonge actricenaam' zoals zoveel in Hollywood altijd. Ik las laatst ook iets van dat zij het hele Hollywood gebeuren allemaal een grote poeha vond, haha, ben het met haar eens. Zal mij benieuwen of ze zo blijft, zou tof zijn.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ken haar alleen van films, maar mijn vrouw is licht fan van haar, en zij schetste inderdaad ook iemand die niet opgaat in dat schijnleven. Inception is natuurlijk echt een goede move voor haar, maar op imdb is te zien dat ze niet echt met box office smashing producties bezig is. Lijkt erop dat ze de rollen pakt die ze interessant vindt.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat het treffende junkensfeertje en de shockvalue je aan moeten spreken, anders is er verder weinig aan lijkt me. Heb 'm echt jaaaaren geleden eens gezien, dus ik moet hem weer eens kijken om te zien wat ik er nu van vind. Destijds vond ik het een prima film meen ik me te herinneren.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    huh serieus? Ik vond hem echt super. Maar misschien ligt het aan mijn interesses. Drugs altijd interessant gevonden, de muziek is echt super (Born Slippy _O_) en het hele Engelse sfeertje is gewoon heerlijk.

    Maar goed erg lang geleden gezien, misschien vind ik hem nu ook wel tegenvallen
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.497
    Morgen is de wereldpremiere van de meest mannelijke film ooit. :cool:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik neem aan dat je 'The Expandables' bedoelt. Want die cast is echt debiel/magistraal/vaag/niet te geloven etc!

    Sylverster Stalone
    Jet Li
    Arnold Schwarzenegger
    Dolf Lundgren
    Jason Statham
    Mickey Rourke`
    Bruce Willis


    etc :eek:

    http://www.imdb.com/title/tt1320253/fullcredits#cast

    edit: nope kan hem niet zijn. Releasedate is 19 augustus. Maar mannelijker dan Expandables wordt het toch niet
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    En Terry Crews. _O_

     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.497
    Jawel, morgen is de wereldpremiere, waar dus al vast reviews vandaan komen. :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    whehehe

    dus toch over dezelfde film :+
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Inception gister gezien. Gewoon een keiharde 9. Ik geef 1 minpuntje voor de oppervlakkige James Bond scene. Erg jammer in een film met zulke goede actie. Vond het verhaal ook goed te begrijpen. De special effects waren erg goed gedaan en ik had ook nog nooit zoeits gezien. Muziek was goed, het stukje drama was goed en het einde vond ik meesterlijk.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt het sneeuw stuk he? Ja ik vond het op een of andere manier er ook niet in passen.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja klopt.

    ook dat Saito daar half dood ligt te gaan en dan toch een granaat gooit in een ventilatietunnel. Tja jongens.


    Verder echt top hoor. Staat bovenaan m'n lijstje van het jaar.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    The Last Airbender

    Een van de slechste films die ik dit jaar heb gekeken.
    Aang is in het begin van het film erg irritant bezig met zijn ongeinspireerde korte zinnen.
    Ook vond ik die gast die de Prins van de Vuurnatie niet in zijn rol passen.
    De Prins heeft niet echt de uiterlijk van een soort badguy maar eerder iemand die steeds de pineut is.

    Cijfer 4/10

    Inception ook nog gezien in Thailand maar ben weggegaan na 60 minuten doordat de film in het thais was.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dat duurde 60 min voordat je erachter kwam? :9
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben met me familie geweest die in Thailand wonen maar zelfs hun vonden de film niks aan in het thais.
    Ik snapt er bijna geen moer van omdat ik de taal niet echt begrijp.
    En dan moet je een uur kijken naar Di Caprio die in het thais zit te praten.

    Gisteren geprobeerd om hem in Nederland te kijken maar de film was uitverkocht zelfs die van 12 uur terwijl ik daar om ongeveer 8 uur was.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    The Last Airbender krijgt inderdaad overal slechte reviews. Erg jammer want de trailer ziet er goed uit en de serie vind ik super.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina