1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, de film duurt zelf al lang, en dan was hij ook nog eens op SBS6. Wees blij dat je niet om 7 uur 's ochtends nog zit te kijken :+
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Snapte niks van de film, kwam dan ook pas om 1:30/2uur aanzetten. :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is lang geleden. Mooie film idd en vooral die druk die je voelt doordat het niet donker wordt.

    Gisteren Kick-Ass gekeken. 1 ding is zeker: de film is de enige in zijn soort. Humor, superheldenactie, bruut geweld, kleine kinderen, beetje drama en vette gevechten. De film blinkt nergens echt in uit, maar is zeer vermakelijk om naar te kijken

    7,5

    [​IMG]
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.497
    Haha, eerst nog 3 keer Hart Van Nederland tussendoor en 48 reclames met popups. Nee, films op tv (en dan vooral SBS) vind ik helemaal niks.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Scorsese = win

    __

    Zijn hier nog liefhebbers van de comedy's van Judd Apatow? Hij heeft echt wel wat coole dingen gedaan. (Zoals Anchorman, The 40 year old virgin, Superbad, Stepbrothers.) Ik vind bijna alles wat ie doet geslaagd.

    Nog een aan te raden comedy imo: I love you man.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    I love you man vond ik heel erg slecht. Kan me er zelfs weinig meer van herinneren terwijl ik meestal wel van die comedy's ben. Kan je beter Forgetting Sarah Marshall noemen. Die was pas echt goed.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Forgetting Sarah Marshall was goed, maar I love you man was echt top. Die ik heb schijt mentaliteit van die Jason Segel heeft ie perfect neergezet.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ook gekeken gister, inderdaad een wat vreemde film.. Maar heb me wel vermaakt en ben het met je cijfer eens.
    In het begin denk je echt zo'n standaard teen movie te gaan zien, en dan wordt hij opeens neergestoken en wordt het geweld steeds intenser.. 8)
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het viel wel mee, tot 2 uur waren er reclameblokken, daarna ging het anderhalf uur door zonder reclame!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.666
    Leuk Bevonden:
    4.802
    Beide imo gewoon zeer vermakelijke films. Forgetting Sarah Marshall vond ik zelf leuker, maar I Love You Man doet er weinig voor onder.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren naar inception geweest , goede film maar twijfel nog steeds of ik het wel snap haha.
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is er eentje die je vaker moet zien wil je heb goed begrijpen.

    Heb vrijdag Repo Men gekeken met Jude Law en Carice van Houten ( dit keer niet naakt =( )

    Coole film, goed concept alleen een raar tempo en af en toe wat saaie stukken.

    Lekker bloederig iig.

    Ow en het einde is slecht :)

    7,5
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Inception is toch niet zo moeilijk? Ik vind films als Memento en Mulholland Drive niet leuk, ze zijn niet om te kijken, maar om over te filosoferen en te puzzelen en zoeken, iets wat ik niet zoek in een film. Maar Inception, het hele concept wordt haarfijn uitgelegd, had van mij zelfs wel wat meer aan de kijker mogen worden overgelaten.
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ah, die heb ik op dvd. Vond hem een paar jaar terug een beetje mwah. Misschien nog maar eens kijken. :)

    Van het weekend zag ik Shortbus, Léon en nog maar een keertje Death Proof. De eerste is voor de meeste mensen niet weggelegd geloof ik. León vond ik wel echt fantastisch.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het Scandinavische origineel van Insomnia schijnt binnenkort op een van de publieke omroepen uitgezonden te worden tijdens die Scandinavische filmzomer. Misschien een leuke suggestie.

    Waarom is Shortbus niet voor iedereen (niet gezien)?

    Linkje naar die Scandinavische filmzomer (VPRO): http://pietboon.wordpress.com/2010/06/23/de-vpro-brengt-een-scandinavische-filmzomer/

    Festen heb ik al een tijdje liggen en schijnt ook de moeite zeer waard te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo niet? Nu ben ik nieuwsgierig :+

    Leon is super idd. Death Proof haalde het helaas niet bij zijn andere films. Ik kon Planet Terror wat dat betreft meer waarderen
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    O, daar ga ik even naar kijken. Scandinavische films zijn bijna altijd wel goed lijkt het. :)

    Shortbus gaat over, eh, ik ben altijd heel slecht in uitleggen, dus hier van IMDB: "
    Maar goed, het is heel expliciet allemaal, qua seks, en niet alleen mannen en vrouwen, maar ook mannen met mannen, en vrouwen met vrouwen. Ik gok zo dat niet iedereen hier dat trekt.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ja als je gewoon oplet is het goed te volgen, maar je kan bij deze film wel snel de draad kwijtraken als je soms even niet goed oplet lijkt me:)
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Net Trainspotting gekeken. Ik dacht altijd dat dit een hele goede film was die ik zeker moest zien maar ik vond hem tegenvallen. Ik weet niet zo goed waarom, ik moet het nog even laten bezinken of zo. Ik vind vooral dat alles zo in het midden blijft liggen, in de film.

    Ik ben vooral benieuwd naar wat andere mensen hier zo fantastisch aan vinden, misschien dat ik het niet snap of zo.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net terug van Inception...

    Gewoon een geweldige film, geweldige ervaring. Hele vette muziek ook!!!! Prima acteerwerk en verschrikkelijk moeilijk te begrijpen is ie niet, maar is het nou wel of niet 'gestolen' van een anime?

    Ik moet zeggen dat meisje, Ariadne heet ze in de film geloof ik, dat is wel een veelbelovende actrice. Zij speelde ook in een hele tragische film, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. An American Nightmare heette de film geloof ik, hoewel ik niet zeker van Nightmare ben, gewoon hele erge film. Maar zij speelde er fenomenaal in vond ik. Dicaprio ook gewoon echt prima weer, en die andere gast, naam ben ik even vergeten, deed me echt aan Orlando Bloom denken qua uiterlijk. Heel nice acteerwerk ook, en die Cillian Murphy ga ik ook steeds meer waarderen.

    Ik ga denk ik deze week al die Nolan films weer eens kijken, Memento heb ik echt maar 1x gezien en ik wil die echt weer eens zien. Insomnia ook, ik hou echt van dat soort films.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina