1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    The Imaginarium of Doctor Parnassus
    Wait....whut!?
     
  2. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    mooie film!, alleen jammer van Colin Farrell die past echt niet in die film.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die was cool! Leuk sfeertje

    @ Modder: idd, maar daardoor dus nooit begonnen aan de oude films
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn gedachte, ik snapte het einde niet, ik lette dan wel niet helemaal goed op maar ik had echt zoiets van wtf?! Iemand die het wel duidelijk weet? Ben wel nieuwsgierig
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gister voor het eerst Fight club gezien *ja ik weet het schaam*
    En vond het een erg vette film,al moet ik er wel bij zeggen dat ik hem nog een keer moet zien om alle puntjes op de i te kunnen zetten.

    Vond de rol van Pitt die tyler speelde erg gaaf gedaan.
    En ook Norton zette een erg goede rol neer.

    Cijfer tja... kom ik nog op terug :cool:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Episode 2 bevat echt het meest tenenkrommende acteerwerk van heel de serie. Dat is écht niet normaal. :lol: Maar de actie, de beelden en de muziek blijven gewoon heel strak. Ik kijk elk jaar de hele serie wel één á twee keer.
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik heb gister avond ook voor het eerst Fight Club gezien! 8)

    Einde is inderdaad een beetje moeilijk om te vatten, maar zoiezo is Brad Pitt wel geweldig. :)
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Godverdomme die is vet! _O_
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Tyler Durden een van de lauwste karakters in een fiilm ooit. Quotes zijn ook memorabel :)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, ik zou de nieuwe trilogie ook niet helemaal ruk noemen. Zo had Episode 1 die pod race en vind ik nog steeds de choreografie van heel het eind gevecht met Darth Maul indrukwekkend. Dat Duel of the Fates ondertussen op de achtergrond draait doet ook veel :+. Episode 2 was het minste met die stomme romance en ergerde me dood aan de acteerprestatie van Anakin. In Episode 3 deed die het echter veel beter, ben zelfs gaan opzoeken of het wel daadwerkelijk dezelfde was :+. Episode 3 was imo ook de beste van de 3.

    Vind dat je 1-3 eigenlijk niet kunt vergelijken met 4-6. Ze zijn totaal anders en komen ook nog eens uit een andere tijd.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Unthinkable (2010)
    Spannende film die tot het eind ook echt spannend is. Goed acteerwerk. De special effects (die op 1 hand te tellen zijn) waren wel erg slecht. Maar daarvoor moet je deze film ook niet gaan kijken. Ik vind Samuel L. Jackson altijd erg tof om te zien acteren. Ook in deze film vond ik hem weer erg goed. Jackson wanneer ie boos is _O_

    7.5/10
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Met deel 1 beginnen is echt het allerslechtste wat je kunt doen. Deel vier gaat uit van een kijker die nog niets weet. Deel 1 is echt een matige science fiction film als de dramatische ironie aan je voorbij gaat (indien van niet, is het nog slechts een middelmatige :+). Daarnaast, als je de films kijkt in de volgorde 4-5-6-1-2-3 bouw je op naar een climax van een scene waar je tijdens de hele nieuwe trilogie al van weet dat hij eraan zit te komen.

    Daarnaast is er zoals Pegas zegt wel een groot verschil tussen de nieuwe en de oude trilogie. Je moet de delen 4, 5 en 6 écht in hun tijdsbeeld zien. Die films zouden nu belachelijk zijn, maar waren destijds revolutionair. Verhaal en sfeer zijn natuurlijk van alle tijden.
    Als laatste wil ik je oproepen om ten minste deel 4 én 5 te kijken. :+ Jeffer geeft aan vier saai te vinden en stiekem heeft hij daar wel een beetje gelijk in. The Empire Strikes Back en Return of the Jedi zijn pas echte klassiekers. A New Hope legt vooral de basis.


    Overigens vind ik die trailer van Thor echt verschrikkelijk. Hoeveel cliché's kun je in 5 minuten stoppen? Ik ken de comic niet, dus voor mij is het een random superheldenfilm. Dat zal wel schelen. Over het verhaal zal ik als leek dan ook geen oordeel vellen, maar er worden me toch met slappe kreten gegooid....
    Toch zal ik verplicht zijn om naar die film te gaan. Dus zien zal ik hem sowieso.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Een van de beste films ooit gemaakt: 12 angry men. Gaat over twaalf juryleden die een zaak moeten jureren. De film speelt zich voor 99% af in een kleine ruimte, maar toch is het van begin tot eind spannend.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Shutter Island

    Hehe damn, wat een mind fuck die zag ik echt niet aankomen. Vond hem zeer boeiend en spannend, bleef me de gehele film van alles afvragen. Hehe shit, had het laatste gedeelte echt niet verwacht 8). 8

    Iemand die me nog wat van die mind fuck films kan aanraden?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Of ze kunnen tippen aan Shutter Island, ik vind van niet, maar wat titels:

    The Game
    The Machinist
    The Devil's Advocate (wat minder mindfuck sowieso)
    The Usual Suspects (vind ik wel beter dan Shutter Island, alleen al om Fred Fenster _O_)
    Changeling
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dude.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Inception! Betere mind fuck dan Shutter Island.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.496
    Lupin III: The Castle Of Cagliostro (1979)

    [​IMG]

    Volgens mij komt deze om de thread wel voorbij, aangezien ik hem eens in de zoveel tijd kijk. Vandaag was het weer eens zover en ik heb genoten. In mijn ogen is dit nog steeds de meest awesome anime-film aller tijden. Het verhaal is leuk, de lokaties en de sfeer zijn subliem, de characters geweldig, de muziek mooi en de actie gepast. Deze film mag dan niet de technische snufjes van huidige films hebben, maar het heeft wel iets dat veel belangrijker is: Een hart.

    Miyazaki en Yuji Ohno zijn geweldig _O_

    10/10

    [yt]o4DC7Q-2V6c[/yt]
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina