[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog ff over die Human Centipede:

    [yt]ETGyvAFUZY8[/yt]
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, mooi accent. :D
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vond er ook niet veel boeiends aan, net een voldoende van mijn kant. Inderdaad ook stukken met best wel slechte animatie..
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Collateral gekeken. Ik wilde 'm eigenlijk al veel eerder eens kijken, maar door mijn intense haat tegen Jamie Foxx heeft het wat langer geduurd. Maargoed, in deze film was ie toch wel goed bezig. Tom Cruise was al helemaal steengoed. Fijne beelden ook. Het enige jammere is dat er nogal wat onwaarschijnlijkheden inzaten en het einde was ook een beetje matig in vergelijking tot de rest.

    8,5/10
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Een goeie film inderdaad. Heb hem al 2 keer gezien geloof ik.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iemand een must see lijstje maken van films zoals Kill Bill, Ninja Assassin etc?
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan krijg je alleen maar commentaar als : "Waarom zit die er niet in?" enz. enz.


    Daarnaast is het een kwestie van smaak.
    Ik denk dat de films die Nera of Kevf bijvoorbeeld kijken 75 % van de mensen niet trekken.
    Terwijl het vaak echt goede films zijn......
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Clash of the Titans 3D:

    Een 2d film, waar op het laatste moment nog een enkel 3d effect overheen is gekwakt.
    Het verhaal is zwak, animatie is kut, gevechten zijn kut, 3d is kut.
    Deze film is 1 grote grap en zonde van je geld.
    Ga dus a.u.b. naar een andere film.

    1/10
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Lees er veel slechte dingen over, leek me wel een vermakelijke film om eens te zien (Niet in 3D, zie je sowieso al dat het daar niet voor is gemaakt). Misschien toch maar niet heen en gewoon wachten op Iron Man 2. :eek:
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ze moeten sowieso stoppen om nu opeens alle films in 3D uit te brengen.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Imo Pitch Black > Riddick > Riddick DC

    Pitch Black had nog iets speciaal terwijl Riddick eigenlijk een gewone sci-fi action movie was. De extra stukke van de DC teveel fantasy en maakte heel de film een stuk luchter waardoor ik hem ook iets minder goed vond. Hopelijk gaan ze hier niet op verder met deel 3 (dat overigens meer op Pitch Black zou moeten lijken dan Riddick naar het schijnt).
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meen je dat?

    Ik vind de normale Riddick echt tergend bij vlagen, met name die stomme one-liners. De DC voegt er wat meer politiek aan toe (de agenda van Vaako is veel duidelijker, iets wat de film meer inhoud geeft) en we begrijpen de Furyans beter. Daarnaast vind ik de uitbreiding van die kerel met z'n witte haar die eigenlijk ook een Furyan is erg sterk.
    In principe is de lore van Riddick inclusief fantasy, maar kijkend naar Pitch Black en normale Riddick vraag je jezelf af waar het opeens vandaan komt in de DC. :+
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat meen ik ja, ik vind dat fantasy gedoe gewoon out-of-place in die filmen.

    In de cinema cut was die kerel met zijn witte haren er ook één hoor. De uitbreidingen van Vaako vind ik goed, maar die fantasy scènes van Riddick en zijn Furyan gedoe vind ik net iets te ver gaan voor die film(en) (wat de echte lore is interesseert me eigenlijk niet).
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heh, oké, is je goed recht. Dat die kerel een Furyan is, is veel minder duidelijk in de bioscoop versie vind ik. Er wordt echt aandacht aan besteed, en met oog op andere scènes, heeft ook nog een bepaalde 'waarde'. Maar goed, ik vind de director's cut absoluut interessanter. Een leuk detail is de manier waarop Riddick in de stad gevangen wordt door de mercs. In de theatrical schieten ze een net over hem heen, vergezeld met stoere praats. In de DC weet Riddick dat ie niet kan ontsnappen atm, dus geeft hij zich gewoon over en word in de boeien geslagen. De film is iets minder 'stoer', en dat waardeer ik wel.
    En ik vind het design zo ongelooflijk cool. :cool: De baddies zijn echt mooi ontwerpen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Ook gezien, en wat een bazenfilm. _O_

    Deze keer killt niet Batman, maar Alfred de boeven. En hij is er nog verdomde goed in ook voor een oude man.
    Sommige momenten in de film waren wel sickening, waarschijnlijk weet je wel welke ik bedoel.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    593
    Leuk Bevonden:
    235
    Ik ben gisteren met wat vrienden naar Alice in Wonderland IMAX 3D geweest in Pathé Eindhoven en vondt het wel een leuke film. Het 3D is gewoon vet, al vondt ik Avatar toch een leukere film dan Alice in Wonderland.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond in warner bros movieworld ehct 7 jaar geleden (heet nu weer anders geloof ik) wel vet een 3d die echt voor 3d was gemaakt om het zomaar te zeggen.... dan praatte daffy duck met consumptie en dan voelde je de druppels letterlijk in je nek (water in plafond oid) geniaal _O_

    Hoe vet zou het zijn als bij een explosie ook echt de zaal ging schudden etc. etc. natuurlijk de echt negatieve effecte (zoals stank :+) weggelaten.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The Mask nog weer eens gezien. Ik heb de film al vaker gezien, maar het blijft een leuke film. Jim Carey speelt een leuke rol, samen met Cameron Diaz.
    7/10
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ok ik heb die zin nou drie keer gelezen en ik snap nog niet wat je bedoelt. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina