1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Total Recall (2012)
    Eerste poging hadden we de film al uitgezet na 15 minuten. De scène waarin Colin rustig in zijn droom zijn vrouwtje kust terwijl er de hele tijd geschoten word, was voor mij al de dooddoener. Vanavond, 3 maanden later strand poging 2 na 60 minuten.... Wat een zielloze film, zelfs als popcorn flick geeft ie mij geen voldoening, ondanks het meespelen van "Kate"

    4/10

    Cloud Atlas
    Samenwerking tussen de Wachowski's en de regisseur van Perfume....

    Man o man wat een prachtig film! Bijna 3 uur lang genoten! Natuurlijk zijn er een paar minder momenten, maar de film heeft me weten te boeien voor 3 uur lang en nog steeds denk ik aan deze film.

    8/10
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    The Cabin in the Woods
    Lachwekkend slecht.
    3/10
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :'-( Het blijft me pijn doen als mensen een van de beste horrorparodyfilms zo slecht beoordelen.

    Of ik ben gewoon een enorme Joss Whedon fanboy, kan ook :+

    Wat vond je er zo slecht aan?
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    Weet ik veel. Ik hou al niet van horror en wtf, was dit wel horror? De hele film escaleerde naar een punt waarbij ik dacht yeeeaaahh. Looooll. You know what I mean?
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik vond hem ook echt kut helaas.. Totaal niet spannend, verhaal vond ik maar matig. Wellicht dat het concept briljant was, maar ik vond het in ieder geval totaal niet werken. Ben verder een echte horror-liefhebber en kan alle subgenres prima hebben, maar heb echt mijn best moeten doen om TCITW niet uit te zetten halverwege. Pijnlijk slechte dialogen (kan even geen voorbeelden geven, is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb) en vooral dat gebrek aan spanning. Niet mijn kop thee in ieder geval.

    Gisteren The Impossible gezien. Indrukwekkend.. Kom net terug uit Thailand, geeft de film dan net even een extra heftig tintje. Mooi gefilmd, goed geacteerd, ontroerend verhaal, mooie film.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Einde scene was genius! Vooral omdat ik tenminste tijdens de film dacht, wat nou als ze dit gedaan hadden of dit?! Hoe zou de film er dan uitzien? En op het einde gooien ze al die shit op het scherm, heerlijk!
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    Ja oke, het concept was verder wel tof. Vandaar de 3 punten. :+
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Grappig, ik vond juist dat hij 10-15 minuten eerder had moeten eindigen. Ik vond het einde ook niet sterk, maar juist omdat ik het te gerekt vond.

    Interessante film, een soort van oer-Hollandse interpretatie van Pasolini's Teorema. Bij mij staat hij inmiddels in mijn rijtje favoriete Nederlandse films.

    Minder sterke recente Nederlandse films vond ik De Wederopstanding Van Een Klootzak en Matterhorn. Bij beide films vond ik de eerste helft behoorlijk sterk, totdat het plot opeens alle kanten opging. Toch een beetje een Nederlands kwaaltje, blijkbaar.

    /edit: lees nu dat je Offline ook gezien hebt, die staat ook nog op mijn kijklijst. Woon je in Amsterdam?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    Hoi Django Unchained in 1080p. Vond hem destijds in de bios niet heel bijzonder, maar nu toch nog eens checken. Denk dat de film thuis een stuk boeiender ga vinden.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    Aii gelijk downen dan maar
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    The Bay
    Had er geen hoge verwachtingen en was voor deze film een beetje moe van al die handy-cam films (vooral na het zien van Grave Encounters 2 wat echt een drama was) maar was nog aardig te doen. Zit nog steeds op een Cloverfield 2 te wachten, wat ik persoonlijk een toffe film vond. 6,7/10
     
  12. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of die al voorbij is gekomen, maar ik zag deze trailer dit weekend voor het eerst in de bios.

     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Woon in Purmerend, vlakbij amsterdam... (kom wel vaak in amsterdam) why?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Lijkt me een vette film en voor de verandering eens iets totaal anders voor Brad Pitt. Hopelijk is deze beter dan I am Legend met Will Smith. Die scené met al die ophopende zombies doet me sterk denken aan Starship Troopers. Ik heb bij deze scene dan ook het gevoel dat ze daar door heen gaan breken. :+
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat mij met name irriteerde aan TCITW is dat ik de film ging bekijken met het gevoel van 'laat de zieke plottwists en verassingen maar op me af komen' , om er vervolgens na 15 minuten al achter te zijn doordat ze het gewoon zelf vertellen zowat (behalve het absolute einde, maar dat boeide niet erg veel).

    Ik vind Brad Pitt juist een acteur die vaak gevarieerde rollen heeft (van Inglorious Basterds en Fight Club tot aan Se7en en Moneyball bv).
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Meh..
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Van de foto's werd ik al niet echt warm... En ook nu: heel erg 'meh' dit inderdaad.

    Geef mij maar X-Men 1/2 of First Class.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had hetzelfde idd. Voelt gewoon minder aan.


     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    FUCK WOLVERINE EN KICKASS 2


    DIT WORDT DE SHIIIITTTT
    BEST MOVIE 2013
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina