1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Maps to the Stars gezien vanavond. M'n eerste Cronenberg en heb volgens mij meteen een goede te pakken. Intense film die je wel aan het denken zet. Misschien een tikje overdreven maar een realistischer beeld van Hollywood dan je ooit eerder gezien hebt, ben ik bang. Goede rol van Wasikowska, eng wijf :+.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Rover

    Vond hem wel prima. Over de reden in de film zullen mensen wel discussiëren maar mij maakte het eigenlijk niet zoveel uit. En begreep het uiteindelijk wel eigenlijk.
    Pearce en Pattinson zette beide goede rollen neer en zit de sfeer er goed in door de omgeving. Soms is de film wel hard maar klinkt misschien raar dat was eigenlijk best verfrissend.

    7.5/10
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren The Raid 2 gezien. holyshitballs wat awesome.

    Wel nog even een vraag:
    Het ging er toch ook om dat corruptie bij de politie werd aangepakt? Is dat nu wel gebeurd dan?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog een maandje tot Wrong Turn 6 _O_

    En deze uiteraard:


    Eindelijk een rustig weekend aan het houden en geen voetbal, dus mooi de tijd om mijn horrors even in te halen. Gisteren Choose (meh) en Meeting Evil gekeken (redelijk).
    Net The Purge 2 (Stukken beter dan deel 1 imo) en straks nog even Dead Snow 2 (zin in :D), V/H/S en V/H/S 2.

    Even lekker levenloos doen :cool:
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wrong Turn 6? Sweet! Altijd trek in een foute horror. :cool:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het mooie van Wrong Turn is dat ze, vind ik althans, allemaal echt supertof zijn. Hele donkere humor en ze kijken allemaal heerlijk weg. Je moet er uiteraard van houden maar deze serie mogen ze van mij nog flink wat delen uit blijven melken :+

    Deze had ik ook nog gemist:


    Van Insidious komt ook weer een nieuw deel maar daar hadden ze van mij dan weer af moeten blijven. Dat is een Horror/Thriller die niet alleen gaat om het afslachten van wat tieners maar ook best aardig in elkaar zat. Hoe meer delen hoe slechter zoiets dan wordt...
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Wrong Turn 2 had ik ooit eens gezien maar wat een slechte film zeg 8)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dead Snow 2, wat een fantastische film weer, paar keer echt in een scheur gelegen _O_ Die reanimatiescene :lol:

    Als je 1 leuk vond dan moet je deze zeker gaan zien, briljant!

    Haunt ook nog meegepikt en dit was, voor Westerse begrippen, best een goede horror. Eigenlijk snap ik ook niet dat hij maar zo laag scoort op IMDB, maar dit zal ook wel veel te maken hebben met de laatste 10min.

    This is clearly goes into the director and writers fault. There are movies that get saved by the ending and left the viewers at least with a satisfactory conclusion, then there are movies that are dull through and through, but the worst of their kind are movies like this one, with an nice premise, good development and stupid ending, that is unforgivable because it gives you a weird feeling of bad taste on your mouth, a feeling of being cheated.


    Helaas ben ik het wel eens met bovenstaande.

    Maar toch een 7, zaten best wat goede scenes in. Beetje een mix tussen Amityville en Mama (de goede scenes dan, niet dat spook aan het einde...)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Chef
    Heerlijk feel-good movie van Jon Favreau. Je krijgt ook gelijk trek om alles op te eten wat die gozer maakt.
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Fargo

    Yaa!

    8/10
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Na lange tijd Jeepers Creepers weer gezien... classic! :D

    Into the Storm weer afgezet, beetje meh! :+
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Liefhebbers van comedy's met een serieuze twist eraan?

    Check The Bucket List, een aanrader.
     
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Afgelopen week samen met een vriendin El Orfanato en Boo gekeken. Allebei horrorfilms. El Orfanato is een Spaanse film en vond ik best wel goed en spannend. Boo is typische Amerikaans en niet echt een aanrader (niveau van Scream).

    Net weer samen horror gekeken. Vandaag Haunter en die vond ik ook best wel spannend. Niet super eng of zo.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ook laatst bekeken, was toch een flinke verrassing. Aantal keer goed hard gelachen! Zijn er meer van zulke films? Dit zijn namelijk echt de ultieme brakke-zondag-ochtend-films :cool:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja elke film met Jennifer Aniston. :p
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zoals bijv Horrible bosses
     
  18. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    As Above, So Below
    6/10

    Ik vond hem opzich wel redelijk vermakelijk! Ik had meer schrikmomenten bij een horror film dan normaal :eek:.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Horrible bosses is ook wel zo'n komedie of bijna elke willekeurige film met Will Ferrell.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is dat die film met die man in een boomhut in een veld en met die maskers enzo?
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina