1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    The Raid 2 :cool:
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die is sick!

    Echt genoten van die film.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    En voor wat meer simpel maar fijn vermaak gewoon 3 Days to Kill. :cool:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heh shit...allemaal al gezien ook. Maar inderdaad, ze zijn allebei fucking cool. The Raid 2 was heerlijk.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Die was echte dodelijk saai. Kun je beter voor de zoveelste keer Taken kijken
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Non-stop en wat ook wel een lekkere film is, The Guardian, ook met Costner, geen thriller, wel fijn vermaak.
    Jack Ryan alleen als je je verveelt. Minste rol van Pine.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Godzilla. Bijzonder slecht.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geen uitstekende film. Bijzonder slecht? Nee. Dat dan weer niet. Zeker niet als je het gaat vergelijken met de Godzilla uit 1998 :+ Dan was deze nog best ok. Goed, ieder z'n eigen mening :)

    Ze wachten i.m.o veel te lang met het onthullen van Godzilla. Het leek af en toe ook of dat de animatie/CGI niet af was. Zaten bijzonder slechte stukken tussen (waaronder de scene's met die tsunami) die gewoon niet af leken. Verhaal is ook niet echt bijzonder overigens. Vond de hoofdrolspeler niet echt veel te doen hebben. Jammer, want hij kan wel enigzins acteren (zie Kick-Ass). Voor de rest word er constant een dikke middelvinger opgestoken naar "Zilla" uit 1998. Dit is tenminste Godzilla.

    Het geluid is wel prima in orde. Als je dat via een stel goeie boxen je kamer in laat dreunen _O_

    Voor de rest prima te kijken. Hopelijk is het vervolg wat beter kwa verhaal en laat het meer Godzilla zien. Enige wat ik me afvroeg is... waar was die "duizendpoot" die ze in de teaser/trailer meermalen lieten zien?

    6,5/10
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Godzilla gekeken. Die uit 1998. De momenten dat Godzilla in beeld komt zijn nog wel aardig, voor de rest niet echt, veel drama eromheen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ik vond beide Godzilla's wel aardig, ook die uit 1998. Het minste uit die van 1998 vond ik vooral Matthew Broderick, die eigenlijks alleen leuk is in Ferris Bewler, en misschien Glory nog uit 1989. Die laatste film die ik noemde zou ik overigens zeker een keer kijken, is goedkoop te krijgen op BR en absoluut het opnemen in je collectie waard.

    Godzilla 2014 had als grootste tegenvaller, niet qua acteren, maar meer qua tijd, nou, dat lijkt me wel duidelijk.

    Godzilla 1998 had in mijn ogen, voor die tijd, ook betere CGI dan deze film. Wat al aangegeven was over de 2014 uitvoering, die Tsunami viel bijvoorbeeld vies tegen. Dat shot van uit die Taxi, als de Tsunami de stad binnen gaat, is gewoon een goedkope emmer water, lijkt me duidelijk. Ik zou toch meer geneigd zijn naar de 1998 versie, maar voor het geluid en de echte Godzilla uiteraard de 2014 versie. Het is maar waar je van houd. ;)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.484
    Precies. Beste Godzilla is toch duidelijk deze:

    [yt]VKrj1ymJzmo[/yt]
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Turtles gezien gisteren. Na die reviews verwachtte ik pure crap, maar ik heb me er best mee vermaakt eigenlijk. Alles behalve fantastisch, maar gewoon vermakelijk.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Punch-Drunk Love

    Blijft een heerlijke film :)

    8/10
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Almost Famous

    Heerlijke film met bazende soundtrack en zeer goed acteerwerk. De film leek in het midden wel wat in te kakken om aan het eind weer sterk terug te komen. Ik denk met weemoed terug aan de dagen dat ik alleen maar Led Zeppelin luisterde.

    8/10
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lekkere film is dat! Fantastisch einde.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    869
    The Inbetweeners 2 gezien. Best aardig :) Haalt het niet bij de serie en ook net niet bij de eerste film. Wel vermakelijk als het je humor is :)
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eens, toen echt van genoten.

    Gisteren naar ' Lucy' geweest in de bios. Morgan Freeman, Scarlett Johanson en actie. Ik zag het wel goed komen zeg maar :+ Echter dat bleek toch wel een fikse tegenvaller. Het plot had meer holes dan plot en het verhaal was nog vlakker dan vlak. Een paar mooie beelden dat wel, maar zeker geen ritje naar de bios waard.

    4
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The wolf of Wallstreet gezien. Erg toffe film. 3 uurtjes vlogen voorbij. Ik kreeg wel een Goodfellas-gevoel bij de manier van verhaal vertellen.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.908
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Voor mensen die niet alles in 1080p Br moeten hebben :+
    How to train your dragon 2 is Hdrip gekomen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Bedankt, zal hem gelijk even hengelen.
     

Deel Deze Pagina