1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb eerst een team gemaakt (mexicaanse competitie silver). en probeer vervolgens nog wat te handelen, of spelers in te kopen van wie ik denk dat de prijs alleen maar hoger gaat liggen.
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja khad eerst dus Drogba gekocht waarvan echt het hele EA forum zei dat ie dik gaat stijgen. Nja op een gegeven moment kon ik 5k winst maken maar ik was weer koppig en wou meer en nu is ie weer terug op de prijs dat ik m kocht. betwijfel trouwens ook of ie gaat stijgen bij de disc release.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Aah, dat is klote man, ik durf daar ook geen uitspraken over te doen. Het blijft natuurlijk wel een veel minder populaire competities. Heb zelf ook een verdediger gekocht voor 4k, terwijl hij nu weg gaat voor 10k+... Hij heeft 90 pace, twijel over de verkoop, laatste dagen stijgt de prijs alleen maar.
     
  4. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik was hier ook benieuwd naar. Heb even wat zitten googlen en volgens mij is early acces hier de 21e (op zaterdag). US enz is een dagje eerder.

    http://www.easports.com/seasonticket?tab=release-schedule
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Aubameyang, Reus en Matuidi zijn wel tof. Jammer dat Strootman er niet bij zit.

    Aubameyang heeft 95 pace 8)
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja mooi kut, vrijdag loopt mn season ticket af haha
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar zie je dat?
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    iedereen zn seasons ticket verloopt dan volgens mij
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zat daar eerst ook een tijdje mee te kloten maar uiteindelijk heb ik bij m'n transacties eentje van vorig jaar gevonden rond deze datum van 24,99 ik klikte hem aan het bleek dus inderdaad m'n season ticket te zijn. Datum was trouwens 15/09/2012 dus dit jaar heb ik er niets meer aan.

    Ik heb trouwens wel een PS3 maar bij de Xbox moet het waarschijnlijk wel via dezelfde manier te vinden zijn, let wel op dat je niet bij de Store gaat kijken want daar staat de datum waarop je die early release heb gedownload en niet wanneer je je season ticket heb aangeschaft.

    Nee als jij je season ticket na 21/09/2012 hebt gehaald kan je ook gebruik maken van de early release dit jaar en van alle voordelen van de season ticket totdat ie verloopt ( dus niet tot dat de volgende fifa game uit komt maar gewoon 365 dagen)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is 6 dagen eerder :eek: maar (op twitter zegt Ea dat het 23-9 is)
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Europe, Aus, Nz
    Download Available - Saturday, September 21st at 6:00PM CET
    Download No Longer Available - Friday, September 27th at 1:00AM CET
    No Longer Playable - Friday, September 27th at 6:00AM CET
    Full Game - 27th September

    Omdat de Amerikanen al op 20e kunnen spelen met de early release hebben ze die van Europa ook eerder gedaan. Vorig jaar was het namelijk gelijk en dit jaar zouden ze in amerika 3 dagen eerder kunnen spelen (met season ticket). Degene die geen season ticket halen zullen alsnog 3 dagen achter lopen op de amerikanen.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  13. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    24:00 uur zaterdagnacht is de early release
     
  14. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    6PM CET is de tijd die mij logisch lijkt en die ik ook tegen kom, dus 18 uur Nederlandse tijd. Sjalevaeger hoe kom jij bij 24:00 zaterdagnacht? En 24:00 is eigenlijk zondag haha.

    Maandag en dinsdag heb ik niet zoveel tijd dus dan is season ticket minder aanlokkelijk, want woensdag is ie denk ik wel verkrijgbaar.
     
  15. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dinsdag avond om 17:30 in de ea app keek. Daar was de klok af aan het tellen. Toen stond er 4 dagen en 6,5 uur. Als ik dit uitreken kom ik op zaterdagnacht 24:00 uur uit
     
  16. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah oke. Ik ben dat zelf nog niet tegen gekomen, straks even neuzen in de web app. Wel weer typisch, al die verschillende tijden =( .
     
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben van plan om Huntelaar en Maicon te kopen maar misschien is het een idee om el Kabir in de spits te zetten, alleen is hij te klein om voorzetten in te kopen, wat zouden jullie doen?
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Damn ik kom maar niet van Drogba af, wil nu wel is m'n team gaan bouwen aangezien de early release al over 2 dagen is. Z'n prijs schommelt echt als een gek, zette hem er vanochtend op voor 18k lowest BIN, kom ik terug is ie niet gekocht en staan er een stuk of 10 te koop voor 13-15k:confused:
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zijn jullie een demo aan het spelen?
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    maak je toch een team met Drogba, opties (goedkoop) zat :)
    http://www.futhead.com/14/squads/404110/
     

Deel Deze Pagina