1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Luukiee09, 7 jun 2011.

  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal IF Buffon, beste keeper van Serie A.
     
  2. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geaccepteerd Glexxzor, moest eerst ff mn match afmaken, gast met heel PD team IF, 2-1 gewonnen:9
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook gewonnen van een gast met TOTY Villa,Messi,Ronaldo,Xavi,Iniesta,Puyol en noem maar op.Ik won 6-1....5x Cavani...hehehehe...daarna schelden via de berichten...hahahaha....een engelse dude...zijn echt varkens,altijd schelden.
     
  4. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja precies hetzelfde hier, meestal zijn die mensen echt heel slecht. Mensen met teams tussen de 81 en 84 zijn meestal het beste heb ik het idee.

    Glexxxzor als je zin hebt in een potje moet je het zeggen dan stop ik met online spelen totdat we kunnen;)
     
  5. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind van FUT, is dat er altijd op dezelfde manier tegen mij wordt gescoord. En dat is dat mensen helemaal vanuit de linker- of de rechterkant een hoge bal geven, en hem er vervolgens inkoppen.
    Dat kopsysteem is echt waardeloos, en verdedigers doen dan vaak niks.

    Trouwens, ik heb een heel FUT team op m'n console staan. Toch vragen ze bij FIFa op het web, of ik het spel wil downloaden omdat ik nog niks heb.
    Weet iemand hoe dit kan?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb IF van Persie, IF Saha en Torres ( normaal ). Mooie combinatie voor mijn Engelse Squad. Vind Torres toch iets scherper dan Rooney. Balvaster en kan beter koppen vreemd genoeg.

    Toch ben ik van plan om IF van Persie, Saha weer te verkopen. Wil weer een ander team. Zou ECHT heel graag Ronaldo / Messi willen maar die passen met hun LM / RM weer niet in mijn 4-1-2-1-2 formatie ... en in mn Engelse Squad kan ik ze ook niet kwijt.

    *zucht*
     
  7. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg echt te veel goals tegen omdat ik even niet oplet, word ik helemaal gek van.

    Pff, verlies ik daardoor ook nog op penalties:confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vaak in de eerste minuten van zowel de 1ste als de 2de helft.Ik kom 8 van de 10 keer achter.

    Kheb mn team een beetje geupgrade:

    LM Di Natale 83 vervangen voor TOTY Di natale 87
    ST Lavezzi IF 85 vervangen voor TOTY Lavezzi 86

    Totti heb ik vervangen voor TOTY Hernanes
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  9. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vaak, dan maak ik een goal en kijk ik even op mijn pc, dan scoortie meteen terug:+ Ik won de wedstrijd toch:lol: Had misgerekend en had nog een pingel tegoed, sta nu in de finale:9

    En de EAsports Cup gewonnen, altijd leuk die 4300 coins.

    @Glexxx, dit is mn B-team

    /Mod Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg even de edit-knop a.u.b. - Cookie
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Krommetje

    Jij kent vast deze knop wel: [​IMG]

    Sorry voor het mierenneuken, maar het is beter om gewoon je bericht te bewerken. ;)

    /Mod Dan ken jij ongetwijfeld ook deze knop: [​IMG], daarmee wordt het allemaal nóg makkelijker ;) - Cookie
     
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Iemand die Lampard of Gerrard in 4-4-2 wil verkopen?
     
  12. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat mijn fifa ut er op zit.
    wat bereik je nog met 4k ?
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik lees dat bijna alle TOTY's een re-release hebben op de PS3 dus dat betekent dat de prijzen nog meer gaan dalen :D:D Ik heb toch al me spelers verkocht en ik w8 wel effe want kheb geen zin om weer verlies te maken, maar btw als ze zeggen dat de prijzen gaan dalen, bedoelen ze dan vandaag en morgen of over een paar weken pas? Kheb namelijk geen zin om te wachten
     
  14. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dus al de toty komen opnieuw een keer uit?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sanchéz, wat een held! Ik zou misschien nu eerder voor IF Lucio of IF Cesar gaan, of een IF LM ;).
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laat je squads eens zien? Die passen toch noujuist wel met hun LM/RM in je 4-1-2-1-2 formatie? Dan zijn ze wel minder aanvallend ingesteld, maar het kán wel. Anders IF Messi 96 voor de CF? :+

    Sorry, dubbelpost!
     
  17. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat sommige mensen zo snel die bronze spelers kwijt zijn voor 200coins.
     
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dat geld toch zelf opgemaakt? Is natuurlijk niet zo slim.
    2-0 achter in de finale met rust, staat nu 3-2 voor mij:thumbs:

    en dan verlies je 4-3 ongelooflijk onterecht, echt ongelooflijk. Alle ballen voor hem vallen goed, zal de 4e goal eens uploaden, kunnnen we lachen:9

    Edit: Kan hem niet uploaden, staat alleen het afwerken op. Word af en toe echt gek van Fifa, dan heb je van die wedstrijden die je gewoon niet mag winnen, alles tegen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel makkelijk hoor. Gisteren ook een stuk of tien ervan verkocht voor 300 BIN prijs per stuk met nul contracten. En ik had ze gekocht voor 150 BIN - ook zonder contract ofcourse. :9
     
  20. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar je naderO-)
     

Deel Deze Pagina