1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Luukiee09, 7 jun 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Overpowerde beesten dus :cool:.
     
  2. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb saha samen met rooney dus in de spits.
    Ik heb nog een andere rooney kunnen kopen van die gast voor 50k, deze probeer ik nu voor 140k te verkopen.
    Daarnaas heb ik ook nog steeds de TOTY Lavezzi op men tradepile staan.
    Ik heb momenteel ook gerrard gekocht:)

    Valt echt reuze mee hoor.
    Met rooney heb ik ook snelheid, wel minder maar rooney is dan weer een beest en agbon niet:)
    Ik heb nu een stuk of 4 matchen gespeeld en ik vind het heerlijk spelen.

    Idd, ok het is vaak moeilijker te verdedigen doordat er vaak met de lange bal word gespeeld of op de counter ofzo.
    Maar het gaat er ook om hoe je erop verdedigt.
    Ik heb geen snelle verdediging, maar tegen zulke teams win ik overigens vaak.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze zijn snel, maar raak ze één keer aan en ze liggen op de grond. Daarnaast zijn de snelle spelers zoals Agbonlahor geen geweldige afmakers (finishing is 75 ofzo; heel laag voor een spits).
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet eens zozeer aan de spelers, maar wel het exploiten van een bug in Fifa 11. Namenlijk telkens LB+Y gebruiken, in 50% van de gevallen haperen je verdedigers dan zonder reden.

    Neemt niet weg dat de meeste spelers die Abghonlawhore en Young gebruiken super slecht zijn en het dus makkelijk is om ze van te winnen, maar lijkt me zelf nogal saai om telkens op dezelfde manier van die kut goaltjes te maken. ;)
     
  5. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Welja ook zonder agbon en young enzo maak ik redelijk vaak op dezelfde manier men goaltjes:)
    Super vaak is het gewoon men rechterspits die een voorzet geeft en saha die em binnenkopt.
    Natuurlijk zijn er ook mooie acties en ook minder mooie acties.
    Maar voorzet en binnen gebeurt toch wel vaak bij me:D
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoelaat komt TOTY uit?
     
  7. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    19u denk ik?
     
  8. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nooit lange bal, speel altijd via de zijkanten met Young en Walcott en Agbonlahor kopt bijna alle ballen erin. Komt vaak omdat hij totaal niet gedekt word door zijn snelheid. Verder kop ik met Samba en Kaboul bijna elke corner erin en kunnen mijn tegenstanders niet scoren uit corners.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in dubio.Ik heb Cavani UP 84 versie en die heeft nu 41 x gescoord(alleen Online) in 25 wedstrijden(11x in de laatste 5 wedstrijden gisteren).Nu zit ik er aan te denken om de TOTY versie te halen.Zouden jullie dat doen?
    Eventuele andere ideeen voor mijn team zijn welkom:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#htPfd8Z5baYXJ
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het geld hebt zou ik het zeker doen, hij is niet voor niks 3 hoger natuurlijk. Maar aangezien Cavani nu al erg goed speelt is het misschien beter om de spelers om hem heen te verbeteren.

    Bijvoorbeeld sparen voor Thiago Silva of Maicon IF:eek:
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou IF maicon is echt zonde van de coins....kost 800K ofzo,dat ga ik echt niet voor een IF versie die alleen op Defense aanzienlijk verbeterd is(van 85 naar 90)
    Kijk Silva is in verdedigen en heading aanzienlijk beter geworden en kost een vierde van wat IF Maicon kost,dus die zou ik nog wel op willen pikken.
    Iemand ervaring met TOTY Hernanes?Ik ben niet zo kapot van Totti TOTY
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh... Vandaar dat ik vanochtend een paar bronzen cards zag voor 1.000.000 coins BIN. :+

    Nou ja, voor mij zou de lol er af gaan. Het leuke is juist dat je met die packs niet weet wat je krijgt en daardoor blijf je het langer spelen toch? Als je genoeg geld hebt en je koop Messi IF, Ronaldo IF etc., dan is de lol er snel af denk ik... :)
     
  13. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop nooit packs, vind het leuker om te spelen en te sparen voor goede spelers door wedstrijden te spelen en te handelen, alleen kan dat laatste niet meer
     
  14. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Welja zo kan het ook:)
    Wil je anders eens een potje tegen mij? of speel je op ps3?
    Ben eens benieuw hoe ik tegen jou zou spelen:D

    Als ik jou was zou ik Cavani UP houden.
    Doordat de TOTY Cavani vele beter is ga je er ook meer van verwachten en meestal maken de IF's je verwachtingen niet klaar.
    Dus gewoon de UP versie houden is mijn visie:D
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neigde ook meer daarnaar.Ik ga TOTY Silva halen en TOTY Totti inruilen voor TOTY Hernanes

    TOTY Hernanes zojuist gehaald
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  16. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    TOTY hernanes nog niet mee gespeeld, maar de gewone Hernanes speelt heerlijk:D
     
  17. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe als je een potje wilt:9 Altijd leuk, verwacht niet te veel van me hoor:p

    Edit: Wel even wachten, zit nog in een wedstrijdje, moet ff met mn B-team offline
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    danny: Als hij lekker speelt waarom vervangen? Wat dacht je van een IF Caesar? misschien haalt hij dan net de 1-1 er wel uit!
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd een best goed idee, daarbij komt dat hij helemaal neit duur is. Als ik het me goed herrinner is hij maar 140-160k
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    VInd ik vrij prijzig voor een keeper
     

Deel Deze Pagina